02-09-2017 23:04
Witam,
Próbując wpłacić pieniądze do polskiego legalnego bukmachera, otrzymuję informację, że wydawca karty blokuje transakcję. Dlatego się tak dzieje?? Jak można temu zapobiec
03-09-2017 21:22
@citt Zgodnie z ustawą o grach hazardowych transakcje możesz zlecać do podmiotów, które otrzymały zezwolenie Ministra Rozwoju i Finansów na urządzanie i prowadzenie działalności w zakresie zakładów wzajemnych przez sieć Internet. Możesz je sprawdzić na stronie ministerstwa.
Jeżeli danego bukmachera nie ma na liście, to transakcja może być blokowana.
03-09-2017 21:57
Oczywiście, że są na liście. Blokowane są do STS, Fortuna czy LV BET.
Wpłata przez konto osobiste w mojej sytuacji jest możliwa, a poprzez kartę kredutową już nie
04-09-2017 21:43
Chciałbym odnieść się do tego o czym piszesz, natomiast przez nasze forum nie mam żadnego dostępu do danych w systemie. Proszę napisz do nas przez Moje ING (zakładka wiadomości) lub skontaktuj się z naszą infolinią kart pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy to.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |