- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Karta kredytowa Visa - blokowanie wpłaty
02-09-2017 23:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Próbując wpłacić pieniądze do polskiego legalnego bukmachera, otrzymuję informację, że wydawca karty blokuje transakcję. Dlatego się tak dzieje?? Jak można temu zapobiec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-09-2017 21:22
Re.: Karta kredytowa Visa - blokowanie wpłaty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@citt Zgodnie z ustawą o grach hazardowych transakcje możesz zlecać do podmiotów, które otrzymały zezwolenie Ministra Rozwoju i Finansów na urządzanie i prowadzenie działalności w zakresie zakładów wzajemnych przez sieć Internet. Możesz je sprawdzić na stronie ministerstwa.
Jeżeli danego bukmachera nie ma na liście, to transakcja może być blokowana.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-09-2017 21:57
Re.: Karta kredytowa Visa - blokowanie wpłaty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oczywiście, że są na liście. Blokowane są do STS, Fortuna czy LV BET.
Wpłata przez konto osobiste w mojej sytuacji jest możliwa, a poprzez kartę kredutową już nie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-09-2017 21:43
Re.: Karta kredytowa Visa - blokowanie wpłaty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chciałbym odnieść się do tego o czym piszesz, natomiast przez nasze forum nie mam żadnego dostępu do danych w systemie. Proszę napisz do nas przez Moje ING (zakładka wiadomości) lub skontaktuj się z naszą infolinią kart pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy to.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość