01-07-2016 23:19
Witam,
mam taki problem odnośnie pobierania prowizji za użytkowanie karty. Wyjeżdżam na 3 miesiące za granicę i nie będę korzystać z karty, z czego wynika że nie będę mogła zrobić transkacji bezgotówkowych aby uniknąć pobrania prowizji , i moje pytanie jest takie czy jest jakaś możliwość abym mogła tę kartę dezaktywować ? Czy jedynym wyjściem żeby uniknąć kosztów związanych z nieprowadzeniem konta przez 3 miesiace jest bezpowrotne usunięcie konta ?
02-07-2016 16:18
W najbliższym oddziale banku możesz wypowiedzieć umowę karty. Jest to bezpłatne. Z chwilą rozwiązania umowy nie będziemy pobierać opłaty.
Po powrocie z zagranicy przez bankowość internetową lub w oddziale banku możesz zamówić nową kartę. Dostarczymy ja nieodpłatnie na adres korespondencyjny (do 8 dni roboczych).
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 | |
1 |