- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Karta do konta direct
01-07-2016 23:19
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
mam taki problem odnośnie pobierania prowizji za użytkowanie karty. Wyjeżdżam na 3 miesiące za granicę i nie będę korzystać z karty, z czego wynika że nie będę mogła zrobić transkacji bezgotówkowych aby uniknąć pobrania prowizji , i moje pytanie jest takie czy jest jakaś możliwość abym mogła tę kartę dezaktywować ? Czy jedynym wyjściem żeby uniknąć kosztów związanych z nieprowadzeniem konta przez 3 miesiace jest bezpowrotne usunięcie konta ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-07-2016 16:18
Re.: Karta do konta direct
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W najbliższym oddziale banku możesz wypowiedzieć umowę karty. Jest to bezpłatne. Z chwilą rozwiązania umowy nie będziemy pobierać opłaty.
Po powrocie z zagranicy przez bankowość internetową lub w oddziale banku możesz zamówić nową kartę. Dostarczymy ja nieodpłatnie na adres korespondencyjny (do 8 dni roboczych).
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość