01-07-2016 23:19
Witam,
mam taki problem odnośnie pobierania prowizji za użytkowanie karty. Wyjeżdżam na 3 miesiące za granicę i nie będę korzystać z karty, z czego wynika że nie będę mogła zrobić transkacji bezgotówkowych aby uniknąć pobrania prowizji , i moje pytanie jest takie czy jest jakaś możliwość abym mogła tę kartę dezaktywować ? Czy jedynym wyjściem żeby uniknąć kosztów związanych z nieprowadzeniem konta przez 3 miesiace jest bezpowrotne usunięcie konta ?
02-07-2016 16:18
W najbliższym oddziale banku możesz wypowiedzieć umowę karty. Jest to bezpłatne. Z chwilą rozwiązania umowy nie będziemy pobierać opłaty.
Po powrocie z zagranicy przez bankowość internetową lub w oddziale banku możesz zamówić nową kartę. Dostarczymy ja nieodpłatnie na adres korespondencyjny (do 8 dni roboczych).
Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem.
13-05-2024Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024