Odpowiedz

Karta do konta direct

Witam, 

mam taki problem odnośnie pobierania prowizji za użytkowanie karty. Wyjeżdżam na 3 miesiące za granicę i nie będę korzystać z karty, z czego wynika że nie będę mogła zrobić transkacji bezgotówkowych aby uniknąć pobrania prowizji , i moje pytanie jest takie czy jest jakaś możliwość abym mogła tę kartę dezaktywować ? Czy jedynym wyjściem żeby uniknąć kosztów związanych z nieprowadzeniem konta przez 3 miesiace jest bezpowrotne usunięcie konta ?

mariaz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
01-07-2016
Wiadomość 1 z 2 (5 481 wyświetleń)

Re.: Karta do konta direct

W najbliższym oddziale banku możesz wypowiedzieć umowę karty. Jest to bezpłatne. Z chwilą rozwiązania umowy nie będziemy pobierać opłaty.

 

Po powrocie z zagranicy przez bankowość internetową lub w oddziale banku możesz zamówić nową kartę. Dostarczymy ja nieodpłatnie na adres korespondencyjny (do 8 dni roboczych).

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 436 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy