19-06-2024 10:58
Nie wiem czy wiecie ale aktualnie w Moje ING (www+mobile) nie ma podglądu rachunku Karty Kredytowej VISA ING. Co się stało i kiedy to naprawicie? Średnio bezpieczne to jest. Rzekłbym nawet... bardzo niebezpieczne to jest.
20-06-2024 11:18
Wczoraj mieliśmy kłopoty z podglądem do kart oraz niektórych funkcji. Przywróciliśmy już poprawne działanie Mojego ING.
Przepraszam Cię za utrudnienia.
26-06-2024 14:47
Ponownie karta kredytowa zniknęła z systemu. Tak samo, jak w nocy z poniedziałku na wtorek.
Co się z Wami dzieje? Kiedy karta wróci do systemu?
26-06-2024 15:24
26-06-2024 16:37 | Edytowano: 26-06-2024 16:41
Też nie mam, a chciałam właśnie spłacić przez przelew wewnętrzny. Po karcie ani śladu (apka, strona www). Nie mogę jej spłacić, nie wiem jakie jest aktualne saldo. Brawo...
26-06-2024 16:58
Pracujemy nad rozwiązaniem obecnego kłopotu z kartami. Aktualny status można sprawdzić tutaj: https://www.ing.pl/aktualnosci Przepraszamy za te utrudnienia.
26-06-2024 17:09
A co się dzieje, że ten sam problem macie od jakiegoś czasu praktycznie co chwilę?
26-06-2024 20:20
Strona tez nie działa. Kiedy awaria zostanie naprawiona?
27-06-2024 16:12
Mieliśmy wczoraj awarię, o której pisaliśmy wczoraj tutaj: https://www.ing.pl/aktualnosci Obecnie z tego powodu są opóźnienia w księgowaniach na rachunkach, dlatego możesz nie widzieć transakcji w historii.
Czy to celowe działanie, czy przejaw lekceważącego podejścia do klienta, trudno powiedzieć, ale na pewno nie jest to działanie godne instytucji zaufania publicznego.
Nie wydaje mi się, żeby to było cel
... 12-10-2024W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie.
12-10-2024