Odpowiedz
Witam, może ktoś z ING poinformować ile czasu zajmie usuwanie awarii? Jestem z rodziną we Włoszech na wczasach, za wszystko muszę płacić gotówką. Wynajem auta, kaucja itp. To są duże kwoty, które miały być płacone kartą i środkami z konta. Do 2 dni muszę rozliczyć się z hotelem. Ponieważ dzisiaj wszystkie transakcje przy próbie zapłaty zostały odrzucone. To naprawdę nie jest śmieszne. Informacja " Utrudnione jest korzystanie z niektórych funkcji kart" to jest kłamstwo ponieważ nie można płacić karta a to są praktycznie wszystkie funkcje karty. Chyba, że ING uważa drapanie sie kartą jako również ważną funkcje. Proszę o jakąś informację.
Odpowiedz
0 Lajków
TiPwr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
26-06-2024
Wiadomość 1 z 2 (2 240 wyświetleń)

Re.: Awaria

Witaj,
występowały problemy z działaniem niektórych usług w Moim ING oraz kart. Teraz już możesz realizować transakcje kartą. Nadal możesz nie widzieć wszystkich swoich transakcji w historii.

Przepraszamy Cię za utrudnienia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 948 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie. 

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj: 
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n

...

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Aa nie zwróciłam uwagi na to ale moderator juz usunął. Robiłam aktualizacje znowu i nadal aplikacja nie dziala tragedia.

27-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy