Odpowiedz
Witam, może ktoś z ING poinformować ile czasu zajmie usuwanie awarii? Jestem z rodziną we Włoszech na wczasach, za wszystko muszę płacić gotówką. Wynajem auta, kaucja itp. To są duże kwoty, które miały być płacone kartą i środkami z konta. Do 2 dni muszę rozliczyć się z hotelem. Ponieważ dzisiaj wszystkie transakcje przy próbie zapłaty zostały odrzucone. To naprawdę nie jest śmieszne. Informacja " Utrudnione jest korzystanie z niektórych funkcji kart" to jest kłamstwo ponieważ nie można płacić karta a to są praktycznie wszystkie funkcje karty. Chyba, że ING uważa drapanie sie kartą jako również ważną funkcje. Proszę o jakąś informację.
Odpowiedz
0 Lajków
TiPwr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
26-06-2024
Wiadomość 1 z 2 (2 608 wyświetleń)

Re.: Awaria

Witaj,
występowały problemy z działaniem niektórych usług w Moim ING oraz kart. Teraz już możesz realizować transakcje kartą. Nadal możesz nie widzieć wszystkich swoich transakcji w historii.

Przepraszamy Cię za utrudnienia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
661
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 316 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Awaria wpłatomatu

Przekazałam Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia do działu, który tym się zajmuje.

14-06-2025
Awaria wpłatomatu

Chcialam wpłacić pieniądze na konto. Po włożeniu ich do wplatomatu,wpisaniu kwoty jaką chce przelać czyli 2700zl, wplatomat przy liczeniu nagle sie zatrzymał i wyskoczył komunikat o awarii. Dostałam k...

14-06-2025
Re: Decyzja negatywna - odwołanie

Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat

...

13-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy