Odpowiedz

Brak nowej karty, a opłaty lecą

Witam

Mojej mamie wygasła karta w październiku, nie dostała nowej karty aż do dziś. Jednak przeglądając jej konto widać, iż karta została aktywowana i pobierane są prowizje + opłata za ubezpieczenie. Wszystko fajnie i pięknie, tylko gdzie ta karta? Dlaczego została aktywowana automatycznie, bez żadnej akcji ze strony mojej mamy? Wychodzi na to że przez ostatnie 4 miesiące bank pobierał sobie opłaty za coś, czego w ogóle moja mama nie dostała.

Odpowiedz
0 Lajków
Szczekus
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
28-02-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 831 wyświetleń)

Re: Brak nowej karty, a opłaty lecą

Do karty odnowionej nie trzeba nadawać nowego PINu. Faktycznie Twoja mama powinna otrzymać nową kartę na adres korespondencyjny, który ma u nas podany. W takiej sytuacji proponuję, aby Twoja mama skontaktowała się z nami telefonicznie pod numerem: 32 357 00 12 lub na czacie w bankowości internetowej. Sprawdzimy dokładnie, kiedy i na jaki adres wysłaliśmy kartę. Dodatkowo zastrzeżemy kartę i zgłosimy dyspozycję zwrotu opłaty za kartę.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
249
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (1 801 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nowe karty debetowe i kredytowe

ING Emotikon: Szczęśliwy To kiedy te nowe karty ?

10-11-2024
Re.: Hasło maskowane / partial password


@maszaikasza:

Nie, nie mam na myśli Keepassa. Korzystam z MacOS, ten ma wbudowany menadżer haseł Keychain/Passwords.

 


No tak. Wbudowany w systemy Apple, który od najnowszego IOS jest teraz Pękiem Kluczy

...

10-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Dzięki. To czekamy na szybkie wprowadzenie Emotikon: Mrugający

10-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy