28-02-2021 22:46
Witam
Mojej mamie wygasła karta w październiku, nie dostała nowej karty aż do dziś. Jednak przeglądając jej konto widać, iż karta została aktywowana i pobierane są prowizje + opłata za ubezpieczenie. Wszystko fajnie i pięknie, tylko gdzie ta karta? Dlaczego została aktywowana automatycznie, bez żadnej akcji ze strony mojej mamy? Wychodzi na to że przez ostatnie 4 miesiące bank pobierał sobie opłaty za coś, czego w ogóle moja mama nie dostała.
01-03-2021 22:03
Do karty odnowionej nie trzeba nadawać nowego PINu. Faktycznie Twoja mama powinna otrzymać nową kartę na adres korespondencyjny, który ma u nas podany. W takiej sytuacji proponuję, aby Twoja mama skontaktowała się z nami telefonicznie pod numerem: 32 357 00 12 lub na czacie w bankowości internetowej. Sprawdzimy dokładnie, kiedy i na jaki adres wysłaliśmy kartę. Dodatkowo zastrzeżemy kartę i zgłosimy dyspozycję zwrotu opłaty za kartę.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |