28-02-2021 22:46
Witam
Mojej mamie wygasła karta w październiku, nie dostała nowej karty aż do dziś. Jednak przeglądając jej konto widać, iż karta została aktywowana i pobierane są prowizje + opłata za ubezpieczenie. Wszystko fajnie i pięknie, tylko gdzie ta karta? Dlaczego została aktywowana automatycznie, bez żadnej akcji ze strony mojej mamy? Wychodzi na to że przez ostatnie 4 miesiące bank pobierał sobie opłaty za coś, czego w ogóle moja mama nie dostała.
01-03-2021 22:03
Do karty odnowionej nie trzeba nadawać nowego PINu. Faktycznie Twoja mama powinna otrzymać nową kartę na adres korespondencyjny, który ma u nas podany. W takiej sytuacji proponuję, aby Twoja mama skontaktowała się z nami telefonicznie pod numerem: 32 357 00 12 lub na czacie w bankowości internetowej. Sprawdzimy dokładnie, kiedy i na jaki adres wysłaliśmy kartę. Dodatkowo zastrzeżemy kartę i zgłosimy dyspozycję zwrotu opłaty za kartę.
Czy ING coś w tym temacie robi w ogóle, że taka cisza, czy cisza dlatego, że nic nie robicie w tym temacie?
13-11-2024Dokładnie, u mnie też problem.
Jestem bardzo ciekaw jak Ci "eksperci" od security wyobrażają sobie bezpieczne logowanie do banku. Ja widzę starszego Pana z kartką, trudnym i skomplikowanym (bo takie za
... 12-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |