Odpowiedz

Bankomat nie wypłacił a pieniądze z konta zniknęły

Dzien dobry. Przed wczoraj mialem niespodziewana sytuacje. Podszedlem do bankomatu bps (jestem klientem ing)  aby wyplacic 1000zl. Na koncie mialem 1800zl. Wpisalem pin, wpisalem kwote wyplaty 1000zl i kliknalem zaakceptuj. W tym momencie zamiast pienadzy otrzymalem wydruk nieprawidlowy pin, mimo ze byl prawidlowy. Mysle sobie, cos nie tak, probuje jeszcze raz. Wpisalem pin ponownie, wpisalem tym razem 500zł, wypłacilo. Pomyslalem, ze cos nie tak i moze nie da sie wyplacic 1000 z tego bankomatu. Wpisalem ponownie zeby wyplacic kolejne 500 aby miec wczesniej wymieniony 1000. A tu zaskoczenie - brak wymaganej kwoty do wyplaty. Loguje sie na telefonie i okazuje sie, ze 1000zl, ktore za pierwszym razzem probowalem wyplacic zniknelo z mojego konta a obok widnieje napis "blokada".!! Tym sposobem zostalem pozbawiony mojego tysiaca złotych. I co teraz? Zostanie to zwrócone? Kiedy? To byl blad bankomatu czy o co chodzi? Pozdrawiam, Oskar

Odpowiedz
0 Lajków
oskarinho92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
29-12-2015
Wiadomość 1 z 4 (4 799 wyświetleń)

Re: Bankomat nie wypłacił a pieniądze z konta zniknęły

Prawdopodobnie podczas połączenia bankomatu z naszym bankiem wystąpił błąd. Podejrzewam, że my otrzymaliśmy sygnał o tym, że chcesz wypłacić pieniądze (dlatego założyliśmy blokadę na koncie), ale informacja zwrotna nie dotarła do urządzenia. Blokada na karcie debetowej może utrzymywać się maksymalnie 11 dni kalendarzowych - w tym czasie oczekujemy na potwierdzenie poprawności transakcji. Jeżeli go nie otrzymamy, automatycznie odblokujemy pieniądze. 

 

Jeśli nadal masz potwierdzenie z bankomatu o odrzuceniu transakcji z powodu błędnego pinu - prześlij je nam w Moim ING, w zakładce Wiadomości jako załącznik. Sprawdzimy, czy uda nam się na tej podstawie usunąć blokadę szybciej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
572
123
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (4 772 wyświetleń)

Re: Bankomat nie wypłacił a pieniądze z konta zniknęły

Dziekuje za odpowiedz. Tak tez wlasnie zrobilem, wyslalem zdjecie wydruku, pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
oskarinho92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
29-12-2015
Wiadomość 3 z 4 (4 735 wyświetleń)

Re: Bankomat nie wypłacił a pieniądze z konta zniknęły

Dziękuję za wiadomość. Pozdrawiam również.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
536
120
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (4 725 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Jeśli traktujecie przelew jako dowód księgowy i powołujecie się na art. 21 to trochę wybiórczo:

e)  podpis wystawcy dowodu oraz osoby, której wydano lub od której przyjęto składniki aktywów;

 

Na przelew

...

19-06-2024
Re.: Zaświadczenie Brutto - Netto do kredytu hipotecznego

W opisanej przez Ciebie sytuacji prosimy o kontakt z naszymi doradcami hipotecznymi. Możesz się w tej sprawie umówić na spotkanie https://www.ing.pl/kontakt - Umów spotkanie ze specjalistą.

19-06-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@MiG dziękujemy za Twoją opinię. Przekazałam ją do właściwego działu. 

19-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy