23-01-2019 20:32
Dzien dobry. Przed wczoraj mialem niespodziewana sytuacje. Podszedlem do bankomatu bps (jestem klientem ing) aby wyplacic 1000zl. Na koncie mialem 1800zl. Wpisalem pin, wpisalem kwote wyplaty 1000zl i kliknalem zaakceptuj. W tym momencie zamiast pienadzy otrzymalem wydruk nieprawidlowy pin, mimo ze byl prawidlowy. Mysle sobie, cos nie tak, probuje jeszcze raz. Wpisalem pin ponownie, wpisalem tym razem 500zł, wypłacilo. Pomyslalem, ze cos nie tak i moze nie da sie wyplacic 1000 z tego bankomatu. Wpisalem ponownie zeby wyplacic kolejne 500 aby miec wczesniej wymieniony 1000. A tu zaskoczenie - brak wymaganej kwoty do wyplaty. Loguje sie na telefonie i okazuje sie, ze 1000zl, ktore za pierwszym razzem probowalem wyplacic zniknelo z mojego konta a obok widnieje napis "blokada".!! Tym sposobem zostalem pozbawiony mojego tysiaca złotych. I co teraz? Zostanie to zwrócone? Kiedy? To byl blad bankomatu czy o co chodzi? Pozdrawiam, Oskar
24-01-2019 06:34
Prawdopodobnie podczas połączenia bankomatu z naszym bankiem wystąpił błąd. Podejrzewam, że my otrzymaliśmy sygnał o tym, że chcesz wypłacić pieniądze (dlatego założyliśmy blokadę na koncie), ale informacja zwrotna nie dotarła do urządzenia. Blokada na karcie debetowej może utrzymywać się maksymalnie 11 dni kalendarzowych - w tym czasie oczekujemy na potwierdzenie poprawności transakcji. Jeżeli go nie otrzymamy, automatycznie odblokujemy pieniądze.
Jeśli nadal masz potwierdzenie z bankomatu o odrzuceniu transakcji z powodu błędnego pinu - prześlij je nam w Moim ING, w zakładce Wiadomości jako załącznik. Sprawdzimy, czy uda nam się na tej podstawie usunąć blokadę szybciej.
24-01-2019 16:20
24-01-2019 16:28
Dziękuję za wiadomość. Pozdrawiam również.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |