12-09-2016 11:04
Proszę moderatora o powiadomienie tutaj na forum o usunięciu problemu technicznego na koncie maklerskim. Logowanie działa poprawnie, natomiast jest problem ze składaniem zleceń kupna/sprzedaży akcji.
12-09-2016 11:36
12-09-2016 11:59
Zniknęła u Ciebie, ja loguję się bez problemu do konta maklerskiego przez Sidomę więc nie mów o wprowadzaniu w błąd. Nie zmienia to jednak faktu, że nadal nie mogę złożyć żadnego zlecenia. Pani moderator milczy, co oznacza, że raczej nie ma wpływu na nieudolne poczynania panów od IT. Zdecydowanie za dużo tych błędów i awarii w ostatnim czasie...
12-09-2016 12:45
Moduł makler powinien już działać. Dodatkowo prosimy o wyczyszczenie plików cookies i pamięci podręcznej przeglądarki.
12-09-2016 13:31
Zgadza się. U mnie działa od ok. godziny. Dzięki za powiadomienie.
26-09-2016 13:18 | Edytowano: 26-09-2016 13:18
I znowu nie działa.
To już wykracza poza granice absurdu.
Żeby tak duży bank tak lekceważąco traktował klientów...
26-09-2016 13:27
Potrzebowalibyśmy więcej informacji do analizy problemu, na tę chwilę zlecenia są przesyłane na GPW bez przeszkód, logowanie jest możliwe.
Nie działa wersja MojeING, czy Moduł Makler w starym ING BankOnLine? Jakie są objawy?
26-09-2016 13:31
Nie działa moduł makler w nowym ING.
Po ok. 20 sekundach próby logowania, pojawia sie komunikat, że zostałem wylogowany.
26-09-2016 13:37
Na innej przeglądarce działa prawidłowo? Z podanego opisu wynika, że problemem mogą być zablokowane w przeglądarce ciasteczka. Rozwiązaniem może być odblokowanie ciasteczek obcych. Jeśli to nie pomoże, lub chciałby Pan uzyskać w tym zakresie wsparcie to proszę o kontakt z infolinią maklerską pod numerem 801 127 301 lub 32 357 00 32.
26-09-2016 13:41
OK, ciasteczka wyczyszczone i działa.
Dziękuję za szybką pomoc.
Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
06-12-2025