Odpowiedz

Dywidenda - USD

Witam,

 

Na ING Makler otrzymałem dywidendę w USD, jak ją wypłacić?

 

Nie mam konta PLN oraz USD w ING, posiadam tylko Maklera, czy jest możliwość wypłacić środki bez zakładania konta osobistego w ING?

 

Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Xejqum19
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
09-05-2020
Wiadomość 1 z 4 (5 143 wyświetleń)

Re.: Dywidenda - USD

Możesz przelać walutę na konto walutowe w innym banku. Ale zrobisz to tylko telefonicznie, po wcześniejszym zdefiniowaniu konta walutowego. Zrobisz to w naszym oddziale. Najlepiej zadzwoń do naszych maklerów (32 357 00 32) i złóż dyspozycję przewalutowania lub napisz wiadomość  module Makler i potem przelejesz na swoje konto złotówkowe. Zwróć uwagę, że przelew waluty do innego banku wiąże się z opłatą 40 zł.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
58
12
12-06-2020
Wiadomość 2 z 4 (5 096 wyświetleń)

Re.: Dywidenda - USD

Witam,

 

Jaka jest procedura w przypadku jeśli posiadam konto walutowe w ING? W ing online jest możliwość wypłaty tylko PLN na konto osobiste z rachunku maklerskiego.

 

Również zlecenia trzeba dokonać telefonicznie? Występują przy tym dodatkowe opłaty?

 

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
KamiNow
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-04-2020
Wiadomość 3 z 4 (4 311 wyświetleń)

Re.: Dywidenda - USD

Dyspozycję przelewu walutowego z konta maklerskiego na konto bankowe można złożyć tylko telefonicznie na infolinii biura maklerskiego, po wcześniejszym zdefiniowaniu konta walutowego w aneksie do umowy maklerskiej. Jeśli nie definiowałeś takiego konta możesz to zrobić w dowolnym oddziale naszego banku.

Przelew z konta maklerskiego na konto walutowe w naszym banku jest bezpłatny.

 

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
91
19
15-06-2020
Wiadomość 4 z 4 (4 274 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy