Odpowiedz

Dywidenda - USD

Witam,

 

Na ING Makler otrzymałem dywidendę w USD, jak ją wypłacić?

 

Nie mam konta PLN oraz USD w ING, posiadam tylko Maklera, czy jest możliwość wypłacić środki bez zakładania konta osobistego w ING?

 

Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Xejqum19
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
09-05-2020
Wiadomość 1 z 4 (5 443 wyświetleń)

Re.: Dywidenda - USD

Możesz przelać walutę na konto walutowe w innym banku. Ale zrobisz to tylko telefonicznie, po wcześniejszym zdefiniowaniu konta walutowego. Zrobisz to w naszym oddziale. Najlepiej zadzwoń do naszych maklerów (32 357 00 32) i złóż dyspozycję przewalutowania lub napisz wiadomość  module Makler i potem przelejesz na swoje konto złotówkowe. Zwróć uwagę, że przelew waluty do innego banku wiąże się z opłatą 40 zł.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
58
12
12-06-2020
Wiadomość 2 z 4 (5 396 wyświetleń)

Re.: Dywidenda - USD

Witam,

 

Jaka jest procedura w przypadku jeśli posiadam konto walutowe w ING? W ing online jest możliwość wypłaty tylko PLN na konto osobiste z rachunku maklerskiego.

 

Również zlecenia trzeba dokonać telefonicznie? Występują przy tym dodatkowe opłaty?

 

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
KamiNow
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-04-2020
Wiadomość 3 z 4 (4 611 wyświetleń)

Re.: Dywidenda - USD

Dyspozycję przelewu walutowego z konta maklerskiego na konto bankowe można złożyć tylko telefonicznie na infolinii biura maklerskiego, po wcześniejszym zdefiniowaniu konta walutowego w aneksie do umowy maklerskiej. Jeśli nie definiowałeś takiego konta możesz to zrobić w dowolnym oddziale naszego banku.

Przelew z konta maklerskiego na konto walutowe w naszym banku jest bezpłatny.

 

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
91
19
15-06-2020
Wiadomość 4 z 4 (4 574 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy