Odpowiedz

Aplikacja Makler

Po każdym logowaniu wyskakuje komunikat ze wygasła ważność Twojej ankiety inwestycyjnej ,(mam wypełnioną ) oraz gdy chcesz się wylogować z aplikacji robi się tzw. z wiecha czyli nic się nie dzieje wszystko stoi w miejscu Emotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
kuczka76
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
10-07-2019
Wiadomość 1 z 9 (3 694 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Takie coś wyświetla się bez przerwy , mimo wykonanej ankiety 

Odpowiedz
0 Lajków
kuczka76
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
10-07-2019
Wiadomość 2 z 9 (3 681 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Prosimy, prześlij do nas informację jako "Wiadomość" w module Makler. Będziemy wtedy mogli sprawdzić czy komunikat o ważności ankiety jest prawidłowy czy błędny.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
84
16
15-06-2020
Wiadomość 3 z 9 (3 671 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Jak mam przesłać wiadomość skoro macie wpisany zły adres mailowy 🤦‍♂️ przychodzą zwrotki z wiadomości masakra
Odpowiedz
0 Lajków
kuczka76
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
10-07-2019
Wiadomość 4 z 9 (3 656 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Prześlij wiadomość będąc zalogowanym w module Makler, zakładka "Wiadomości".

Nie chodzi o wiadomość mailową, na podstawie maila nie będziemy mogli sprawdzić Twojego konta maklerskiego.

PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
84
16
15-06-2020
Wiadomość 5 z 9 (3 641 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Ok napisałem po przez maklera
Odpowiedz
0 Lajków
kuczka76
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
10-07-2019
Wiadomość 6 z 9 (3 624 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Problem z ankieta zlikwidowany natomiast dalej nie można wylogować się z aplikacji
Odpowiedz
0 Lajków
kuczka76
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
10-07-2019
Wiadomość 7 z 9 (3 546 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Prosimy, prześlij to zgłoszenie w module Makler w zakładce "Wiadomości". Podaj model telefonu iPhone oraz wersję systemu iOS.

PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
84
16
15-06-2020
Wiadomość 8 z 9 (3 439 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Dziękuję wszystko już działa 

Odpowiedz
0 Lajków
kuczka76
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
10-07-2019
Wiadomość 9 z 9 (3 133 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"

Dzień dobry

Niestety dzisiaj problem powrócił. Znowu próba 3-krotnej próby zalogowania się do Mojego ING  i dopiero 3cia próba zakończona sukcesem i od dziś znowu każda próba logowania tak u mnie wyglą

...

31-03-2023
Re: Kredyt hipoteczny dla studenta umowa zlecenie

Miło nam, że zainteresowałeś się naszą ofertą kredytu hipotecznego, ale niestety nie akceptujemy dochodu z umowy zlecenia.

31-03-2023
Re: Apple Pay i nowa karta

Po aktywacji nowej karty, należy zaktualizować dane w Apple Pay.

31-03-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy