09-03-2022 09:33
Po każdym logowaniu wyskakuje komunikat ze wygasła ważność Twojej ankiety inwestycyjnej ,(mam wypełnioną ) oraz gdy chcesz się wylogować z aplikacji robi się tzw. z wiecha czyli nic się nie dzieje wszystko stoi w miejscu
09-03-2022 12:41
Takie coś wyświetla się bez przerwy , mimo wykonanej ankiety
09-03-2022 14:51
Prosimy, prześlij do nas informację jako "Wiadomość" w module Makler. Będziemy wtedy mogli sprawdzić czy komunikat o ważności ankiety jest prawidłowy czy błędny.
09-03-2022 22:39
10-03-2022 08:47
Prześlij wiadomość będąc zalogowanym w module Makler, zakładka "Wiadomości".
Nie chodzi o wiadomość mailową, na podstawie maila nie będziemy mogli sprawdzić Twojego konta maklerskiego.
10-03-2022 11:27
12-03-2022 08:01
14-03-2022 12:15
Prosimy, prześlij to zgłoszenie w module Makler w zakładce "Wiadomości". Podaj model telefonu iPhone oraz wersję systemu iOS.
27-03-2022 10:30
Dziękuję wszystko już działa
... 17-10-2024
@maszaikasza:Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in
... 17-10-2024
@MateuszF:Odpowiedziałem na posty w tej samej sprawie tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/dyspozycja-na-wypadek-%C5%9Bmierci-bez-wizyty-w-oddziale/m-p/44417/highlight/false#M2182
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |