09-03-2022 09:33
Po każdym logowaniu wyskakuje komunikat ze wygasła ważność Twojej ankiety inwestycyjnej ,(mam wypełnioną ) oraz gdy chcesz się wylogować z aplikacji robi się tzw. z wiecha czyli nic się nie dzieje wszystko stoi w miejscu
09-03-2022 12:41
Takie coś wyświetla się bez przerwy , mimo wykonanej ankiety
09-03-2022 14:51
Prosimy, prześlij do nas informację jako "Wiadomość" w module Makler. Będziemy wtedy mogli sprawdzić czy komunikat o ważności ankiety jest prawidłowy czy błędny.
09-03-2022 22:39
10-03-2022 08:47
Prześlij wiadomość będąc zalogowanym w module Makler, zakładka "Wiadomości".
Nie chodzi o wiadomość mailową, na podstawie maila nie będziemy mogli sprawdzić Twojego konta maklerskiego.
10-03-2022 11:27
12-03-2022 08:01
14-03-2022 12:15
Prosimy, prześlij to zgłoszenie w module Makler w zakładce "Wiadomości". Podaj model telefonu iPhone oraz wersję systemu iOS.
27-03-2022 10:30
Dziękuję wszystko już działa
Tutaj nie mamy dostępu do systemu bankowego, aby sprawdzić Twój wniosek. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.
15-11-2025Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.
15-11-2025Cześć,
mam kredyt hipoteczny w ING na oprocentowaniu stałym. Aktualnie jestem w okresie budowlanym, który trwa 24 miesiące – w tym czasie spłacam wyłącznie odsetki. Chciałbym wydłużyć ten okres o kolej