Odpowiedz

Aplikacja Makler

Po każdym logowaniu wyskakuje komunikat ze wygasła ważność Twojej ankiety inwestycyjnej ,(mam wypełnioną ) oraz gdy chcesz się wylogować z aplikacji robi się tzw. z wiecha czyli nic się nie dzieje wszystko stoi w miejscu Emotikon: Szczęśliwy 

kuczka76
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
6
10-07-2019
Wiadomość 1 z 9 (10 922 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Takie coś wyświetla się bez przerwy , mimo wykonanej ankiety 

kuczka76
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
6
10-07-2019
Wiadomość 2 z 9 (10 903 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Prosimy, prześlij do nas informację jako "Wiadomość" w module Makler. Będziemy wtedy mogli sprawdzić czy komunikat o ważności ankiety jest prawidłowy czy błędny.

PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
93
20
15-06-2020
Wiadomość 3 z 9 (10 889 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Jak mam przesłać wiadomość skoro macie wpisany zły adres mailowy 🤦‍♂️ przychodzą zwrotki z wiadomości masakra
kuczka76
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
6
10-07-2019
Wiadomość 4 z 9 (10 873 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Prześlij wiadomość będąc zalogowanym w module Makler, zakładka "Wiadomości".

Nie chodzi o wiadomość mailową, na podstawie maila nie będziemy mogli sprawdzić Twojego konta maklerskiego.

PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
93
20
15-06-2020
Wiadomość 5 z 9 (10 857 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Ok napisałem po przez maklera
kuczka76
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
6
10-07-2019
Wiadomość 6 z 9 (10 840 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Problem z ankieta zlikwidowany natomiast dalej nie można wylogować się z aplikacji
kuczka76
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
6
10-07-2019
Wiadomość 7 z 9 (10 759 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Prosimy, prześlij to zgłoszenie w module Makler w zakładce "Wiadomości". Podaj model telefonu iPhone oraz wersję systemu iOS.

PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
93
20
15-06-2020
Wiadomość 8 z 9 (10 647 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Dziękuję wszystko już działa 

kuczka76
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
6
10-07-2019
Wiadomość 9 z 9 (10 341 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Awaria wpłatomatu

Chcialam wpłacić pieniądze na konto. Po włożeniu ich do wplatomatu,wpisaniu kwoty jaką chce przelać czyli 2700zl, wplatomat przy liczeniu nagle sie zatrzymał i wyskoczył komunikat o awarii. Dostałam k...

13-06-2025
Re: Decyzja negatywna - odwołanie

Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat

...

13-06-2025
Re.: OKO dziecka

Bardzo dobrze, że sprawy są tak weryfikowane przez bank i że z rachunków dzieci nie można wypłacać więcej niż kwoty zwykłego zarządu.
To, że bank tak mocno weryfikuje poprawność pism sądowych jest w pe...

12-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy