Odpowiedz

Aplikacja Makler

Po każdym logowaniu wyskakuje komunikat ze wygasła ważność Twojej ankiety inwestycyjnej ,(mam wypełnioną ) oraz gdy chcesz się wylogować z aplikacji robi się tzw. z wiecha czyli nic się nie dzieje wszystko stoi w miejscu Emotikon: Szczęśliwy 

kuczka76
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
6
10-07-2019
Wiadomość 1 z 9 (8 404 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Takie coś wyświetla się bez przerwy , mimo wykonanej ankiety 

kuczka76
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
6
10-07-2019
Wiadomość 2 z 9 (8 391 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Prosimy, prześlij do nas informację jako "Wiadomość" w module Makler. Będziemy wtedy mogli sprawdzić czy komunikat o ważności ankiety jest prawidłowy czy błędny.

PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
88
19
15-06-2020
Wiadomość 3 z 9 (8 381 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Jak mam przesłać wiadomość skoro macie wpisany zły adres mailowy 🤦‍♂️ przychodzą zwrotki z wiadomości masakra
kuczka76
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
6
10-07-2019
Wiadomość 4 z 9 (8 366 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Prześlij wiadomość będąc zalogowanym w module Makler, zakładka "Wiadomości".

Nie chodzi o wiadomość mailową, na podstawie maila nie będziemy mogli sprawdzić Twojego konta maklerskiego.

PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
88
19
15-06-2020
Wiadomość 5 z 9 (8 351 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Ok napisałem po przez maklera
kuczka76
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
6
10-07-2019
Wiadomość 6 z 9 (8 334 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Problem z ankieta zlikwidowany natomiast dalej nie można wylogować się z aplikacji
kuczka76
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
6
10-07-2019
Wiadomość 7 z 9 (8 256 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Prosimy, prześlij to zgłoszenie w module Makler w zakładce "Wiadomości". Podaj model telefonu iPhone oraz wersję systemu iOS.

PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
88
19
15-06-2020
Wiadomość 8 z 9 (8 149 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Dziękuję wszystko już działa 

kuczka76
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
6
10-07-2019
Wiadomość 9 z 9 (7 843 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy