- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
zmiana numeru telefonu do autoryzacji
02-07-2018 10:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witajcie,zalałam telefon i nie działa mi dotychczasowa karta sim ,której numer był numerem do autoryzacji w Ing ,mam nową kartę i chcę zmienić numer do autoryzacji w bankowosci internetowej ,jednak na nowy numer nie przychodzi sms z kodem autoryzacji,pomimo,że komunikat mówi,ze kod przychodzi zarówno na poprzedni jak i nowy numer,czy mogę to zmienić bez wizyty w banku ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-07-2018 07:58 | Edytowano: 03-07-2018 08:01
Re: zmiana numeru telefonu do autoryzacji
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Gdy w Moje ING zmieniasz numer do autoryzacji wysyłamy dwie wiadomości:
- pierwszą na aktualny numer telefonu. Wpisujesz go,
- drugą na nowy numer. Gdy go wpiszesz - zmienisz numer do autoryzacji transakcji.
Jeżeli po zalaniu telefonu nie działa Ci karta SIM - najszybciej numer do autoryzacji zmienisz w oddziale banku.
Możesz też przez naszą stronę internetową zamówić kopertę do ponownej aktywacji usługi internetowej.
W tym celu wybierz opcję: Nadaj nowe hasło.
Gdy wypełnisz ten wniosek - kopertę wyślemy do 14 dni roboczych na Twój adres do korespondencji. Jeżeli potrzebujesz go zmienić - skontaktuj się z nami 32 357 00 10.
Do momentu aktywacji usługi nie będziesz miała dostępu do Moje ING.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-02-2020 07:59
Re.: zmiana numeru telefonu do autoryzacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-02-2020 06:42
Re: Re.: zmiana numeru telefonu do autoryzacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie bardzo rozumiem, dlaczego podajesz numer telefonu?
Jeżeli dotyczy on sytuacji o której pisałam- zmiany numeru telefonu do autoryzacji w Moim ING- możesz skorzystać z opisanych powyżej metod 😊
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-05-2020 11:24
Re: zmiana numeru telefonu do autoryzacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-05-2020 11:30
Re: zmiana numeru telefonu do autoryzacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
adaole1138 przeczytaj odpowiedź PatrycjaT. Znajdziesz tam informację jak zmienić numer telefonu, jeśli nie masz dostępu do poprzedniego.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-12-2020 02:51
Re: zmiana numeru telefonu do autoryzacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-12-2020 17:39
Re: zmiana numeru telefonu do autoryzacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Dawsad1556 jeżeli nie masz już poprzedniego numeru telefonu do autoryzacji to nowy numer możesz nam podać:
1. podczas wizyty w oddziale,
2. podczas ponownej aktywacji Mojego ING po zamówieniu online koperty z kodem.
Jeżeli interesuje Cię ta druga opcja to taki kod możesz zamówić na naszej stronie internetowej Centrum Pomocy. Wystarczy, że wybierzesz opcję "Nadaj nowe hasło" i wypełnisz wniosek. Na końcu kiedy prosimy o wpisanie kodu, wybierz, proszę "Nie dostałem SMS-a". Tutaj możesz zamówić kopertę z kodem. Wyślemy ją na Twój adres. Jeżeli ten adres się zmienił to skontaktuj się wcześniej z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69.
To, co ważne - jeżeli skradziono Ci telefon, na który była nasza aplikacja, w Moim ING możesz usunąć ten telefon z urządzeń zaufanych po wybraniu Ustawienia -> Aplikacja mobilna.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-03-2021 12:20
Re: zmiana numeru telefonu do autoryzacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
787162081
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-03-2021 12:29 | Edytowano: 27-03-2021 12:30
Re: zmiana numeru telefonu do autoryzacji
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli chcesz zmienić numer telefonu, to w poprzednich odpowiedziach napisaliśmy jak możesz to zrobić.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »