25-06-2024 13:43
Dzień dobry
Mam uprawnienia do rachunków wielu klientów. Aktywując usługę AIS, niektóre rachunki nie pojawiają się na liście. Domyślam się, że przyczyną jest brak uprawnień do tego rodzaju czynności. Jak dokładnie nazywa się to uprawnienie i w jakiej jest grupie?
25-06-2024 15:12
25-06-2024 16:04
Jeżeli obsługuję 50 podmiotów i przy zgodzie na AIS widzę 30 rachunków to zapewne dla 20 mam ograniczone uprawnienia. Mam na czacie sprawdzać te 20 przypadków? Proszę o odpowiedź która to pozycja uprawnień. Sprawdzę, ewentualnie uzyskam rozszerzenie i jeśli nie będzie skuteczne to można sprawdzać przypadek. Katalog uprawnień jest szeroki, proszę o wskazanie pozycji która powinna być aktywna.
12-07-2024 15:05 | Edytowano: 12-07-2024 15:53
Przepraszam, że tak późno wracamy z informacją. Na pewno potrzebujesz uprawnień pod konkretny rachunek, dodatkowo uprawnienia formatkowe ( Lista rachunków, Lista zleceń, Zmiana hasła).
Abyśmy mogli to dokładnie sprawdzić i wyjaśnić, to proszę o kontakt po zalogowaniu do bankowości.
Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |