Odpowiedz

uprawnienia open banking

Dzień dobry

Mam uprawnienia do rachunków wielu klientów. Aktywując usługę AIS, niektóre rachunki nie pojawiają się na liście. Domyślam się, że przyczyną jest brak uprawnień do tego rodzaju czynności. Jak dokładnie nazywa się to uprawnienie i w jakiej jest grupie?

Odpowiedz
0 Lajków
L_A
L_A
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
25-06-2024
Wiadomość 1 z 4 (2 134 wyświetleń)

Re.: uprawnienia open banking

W ramach usługi AIS udostępniane są rachunki płatnicze dostępne online (również w wybranych walutach obcych). W celu sprawdzenia Twojego przypadku, skontaktuj się z nami przez Moje ING na czacie.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
JacekJ1
Moderator
Moderator icon
3
0
29-05-2024
Wiadomość 2 z 4 (2 125 wyświetleń)

Re.: uprawnienia open banking

Jeżeli obsługuję 50 podmiotów i przy zgodzie na AIS widzę 30 rachunków to zapewne dla 20 mam ograniczone uprawnienia. Mam na czacie sprawdzać te 20 przypadków? Proszę o odpowiedź która to pozycja uprawnień. Sprawdzę, ewentualnie uzyskam rozszerzenie i jeśli nie będzie skuteczne to można sprawdzać przypadek. Katalog uprawnień jest szeroki, proszę o wskazanie pozycji która powinna być aktywna.

Odpowiedz
0 Lajków
L_A
L_A
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
25-06-2024
Wiadomość 3 z 4 (2 117 wyświetleń)

Re.: uprawnienia open banking

[ Edytowane ]

Przepraszam, że tak późno wracamy z informacją. Na pewno potrzebujesz uprawnień pod konkretny rachunek, dodatkowo uprawnienia formatkowe ( Lista rachunków, Lista zleceń, Zmiana hasła).
Abyśmy mogli to dokładnie sprawdzić i wyjaśnić, to proszę o kontakt po zalogowaniu do bankowości. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (1 566 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy