25-06-2024 13:43
Dzień dobry
Mam uprawnienia do rachunków wielu klientów. Aktywując usługę AIS, niektóre rachunki nie pojawiają się na liście. Domyślam się, że przyczyną jest brak uprawnień do tego rodzaju czynności. Jak dokładnie nazywa się to uprawnienie i w jakiej jest grupie?
25-06-2024 15:12
25-06-2024 16:04
Jeżeli obsługuję 50 podmiotów i przy zgodzie na AIS widzę 30 rachunków to zapewne dla 20 mam ograniczone uprawnienia. Mam na czacie sprawdzać te 20 przypadków? Proszę o odpowiedź która to pozycja uprawnień. Sprawdzę, ewentualnie uzyskam rozszerzenie i jeśli nie będzie skuteczne to można sprawdzać przypadek. Katalog uprawnień jest szeroki, proszę o wskazanie pozycji która powinna być aktywna.
12-07-2024 15:05 | Edytowano: 12-07-2024 15:53
Przepraszam, że tak późno wracamy z informacją. Na pewno potrzebujesz uprawnień pod konkretny rachunek, dodatkowo uprawnienia formatkowe ( Lista rachunków, Lista zleceń, Zmiana hasła).
Abyśmy mogli to dokładnie sprawdzić i wyjaśnić, to proszę o kontakt po zalogowaniu do bankowości.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |