30-10-2016 09:44
Witam zrobilam wczoraj przelew ze swojego konta na konto syna w ing kiedy dostanie kase bo narazie nie ma a niby przelewy wewnatrzbankowe sa realizowane od razu
30-10-2016 16:54
Patrząc na ten wątek: https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa/potwierdzenie-przelewu/td-p/5523 - wnioskuje, że pieniądze będą zaksięgowane w poniedziałek.
31-10-2016 09:34
Przez weekend trwały prace technologiczne, dlatego przelew wewnętrzny w ING realizowany był tego samego dnia, jednak księgowanie pieniędzy w dniu 31.10.2016.
04-11-2016 09:20
Czy ten weekend z pracami technologicznymi trwał aż do wczoraj?
Bo właśnie wczoraj (3.11 czwartek) po godzinie 20-21 chciałem dokonać przelewu wewnętrznego WŁASNEGO (z konta OKO na osobiste) - od zawsze takie przelewy były realizowane natychmiast, tzn. kasa pojawiała się od razu. Zaś wczoraj zrobiłem przy kasie w sklepie przelew własny (drobna kwota na zakupy), próbuję zapłacić kartą - BRAK ŚRODKÓW. Patrzę na ekran telefonu a tam komunikat mniej więcej tego typu "Twój przelew został przyjęty do późniejszej realizacji". Spróbowałem więc zrobić przelew jeszcze raz - dokładnie to samo "do późniejszej realizacji".
Pieniądze fizycznie pojawiły się na koncie dopiero dzisiaj. Coś się wobec tego pozmieniało w kwestii realizacji przelewów własnych/wewnętrznych, że po godzinie 20tej nie mam dostępu do swoich WŁASNYCH oszczędności?
05-11-2016 09:14
Nic się nie zmieniło. Zlecenia płatnicze w złotych między dwoma rachunkami dla klientów indywidualnych w ING Banku Śląskim są realizowane w czasie rzeczywistym.
Jest natomiast jeden wyjątek, jeśli ktoś na swoim koncie posiada zajęcie egzekucyjne (np. z powodu mandatu) to faktycznie księgowanie i udostępnienie pieniędzy odbywa się dopiero w najbliższym/kolejnym dniu roboczym.
Zachęcam do kontaktu telefonicznego z nami w celu wyjaśnienia i sprawdzenia - 32 357 00 69.
26-12-2017 20:11 | Edytowano: 26-12-2017 20:13
27-12-2017 20:56
Informacje przekazane wcześniej są prawidłowe.
Napisz mi co dokładnie się nie zgadza?
11-04-2018 01:35
11-04-2018 19:22
Saldo kont objętych zajęciem egzekucyjnym aktualizujemy w dni robocze i soboty między godziną 8:00 a 20:00. Jeżeli Twoja koleżanka wyśle Ci pieniądze w trakcie dnia roboczego o 17:30 to chwilę później powinny być one na Twoim koncie (jeżeli nie przekroczyłaś jeszcze kwoty wolnej od zajęcia). Gdyby taki przelew został do Ciebie zlecony od klienta, który również ma konto w naszym banku po 20:00 lub w niedzielę albo jakieś święto to w takiej sytuacji zaksięgujemy go na Twoim koncie w kolejnym dniu roboczym po godzinie 8:00.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |