30-10-2016 09:44
Witam zrobilam wczoraj przelew ze swojego konta na konto syna w ing kiedy dostanie kase bo narazie nie ma a niby przelewy wewnatrzbankowe sa realizowane od razu
30-10-2016 16:54
Patrząc na ten wątek: https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa/potwierdzenie-przelewu/td-p/5523 - wnioskuje, że pieniądze będą zaksięgowane w poniedziałek.
31-10-2016 09:34
Przez weekend trwały prace technologiczne, dlatego przelew wewnętrzny w ING realizowany był tego samego dnia, jednak księgowanie pieniędzy w dniu 31.10.2016.
04-11-2016 09:20
Czy ten weekend z pracami technologicznymi trwał aż do wczoraj?
Bo właśnie wczoraj (3.11 czwartek) po godzinie 20-21 chciałem dokonać przelewu wewnętrznego WŁASNEGO (z konta OKO na osobiste) - od zawsze takie przelewy były realizowane natychmiast, tzn. kasa pojawiała się od razu. Zaś wczoraj zrobiłem przy kasie w sklepie przelew własny (drobna kwota na zakupy), próbuję zapłacić kartą - BRAK ŚRODKÓW. Patrzę na ekran telefonu a tam komunikat mniej więcej tego typu "Twój przelew został przyjęty do późniejszej realizacji". Spróbowałem więc zrobić przelew jeszcze raz - dokładnie to samo "do późniejszej realizacji".
Pieniądze fizycznie pojawiły się na koncie dopiero dzisiaj. Coś się wobec tego pozmieniało w kwestii realizacji przelewów własnych/wewnętrznych, że po godzinie 20tej nie mam dostępu do swoich WŁASNYCH oszczędności?
05-11-2016 09:14
Nic się nie zmieniło. Zlecenia płatnicze w złotych między dwoma rachunkami dla klientów indywidualnych w ING Banku Śląskim są realizowane w czasie rzeczywistym.
Jest natomiast jeden wyjątek, jeśli ktoś na swoim koncie posiada zajęcie egzekucyjne (np. z powodu mandatu) to faktycznie księgowanie i udostępnienie pieniędzy odbywa się dopiero w najbliższym/kolejnym dniu roboczym.
Zachęcam do kontaktu telefonicznego z nami w celu wyjaśnienia i sprawdzenia - 32 357 00 69.
26-12-2017 20:11 | Edytowano: 26-12-2017 20:13
27-12-2017 20:56
Informacje przekazane wcześniej są prawidłowe.
Napisz mi co dokładnie się nie zgadza?
11-04-2018 01:35
11-04-2018 19:22
Saldo kont objętych zajęciem egzekucyjnym aktualizujemy w dni robocze i soboty między godziną 8:00 a 20:00. Jeżeli Twoja koleżanka wyśle Ci pieniądze w trakcie dnia roboczego o 17:30 to chwilę później powinny być one na Twoim koncie (jeżeli nie przekroczyłaś jeszcze kwoty wolnej od zajęcia). Gdyby taki przelew został do Ciebie zlecony od klienta, który również ma konto w naszym banku po 20:00 lub w niedzielę albo jakieś święto to w takiej sytuacji zaksięgujemy go na Twoim koncie w kolejnym dniu roboczym po godzinie 8:00.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |