Bankowość internetowa

Odpowiedz

problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)

Witam,

Chciałam założyć Profil Zaufany poprzez aplikacje mobilną i spotkałam sie z informacją, że "Twoje dane w bankowości internetowej są niewystarczjaace do założenia Profilu Zaufanego". Sprawdzilam swoje dane, wszystkie są poprawne, nie mam tylko danych paszportu, którego nie posiadam. Czym jeszcze może byc spowodowany ten problem? Czy jedynie w placówce będę mogła to rozwiązać? 

Odpowiedz
0 Lajków
amlx
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
19-02-2019
Wiadomość 1 z 10 (57 952 wyświetleń)

Re.: problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)

Nie wiem czy to o to chodzi, ale jeśli zakładasz konto przez internet, bez "fizycznej" obecności w banku, to takie konto nie może potwierdzić Twojej Tożsamości dla PZ.

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 10 (57 912 wyświetleń)

Re: Re.: problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)

anatol tak tu masz rację, jest to jedna z możliwych przyczyn. Jeśli konto było założone przez stronę www, a dane nie były potwierdzone, nie będziemy mogli ich potwierdzić dla Urzędu. Inną przyczyna jest niezgodność danych. U nas podając dane, musisz mieć takie same dane w urzędzie. W takim przypadku dane musisz sprawdzić w instytucji współpracujące z Epuap (urząd, zus, us).

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 10 (57 896 wyświetleń)

Re.: problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)

Mam dokładnie ten sam problem z tym że miałem założony od roku profil zaufany po czym został tak samo zablokowany i nie mogę teraz podpisywać dokumentow i mam taki sam komunikat żebym wprowadził poprawne dane ale one właśnie są i były poprawne.
Odpowiedz
0 Lajków
Zimi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
29-12-2019
Wiadomość 4 z 10 (55 877 wyświetleń)

Re: Re.: problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)

@Zimi Chciałbym Ci pomóc, ale przez naszą społeczność nie mogę sprawdzić żadnych danych w naszych systemach. Twoja sprawa jest zupełnie inna niż autora wątku. Napisz do nas, proszę, przez swoją bankowość internetową (wiadomość/czat). Nasi specjaliści sprawdzą dla Ciebie co może być powodem tego, co opisałeś. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
230
12-10-2015
Wiadomość 5 z 10 (55 772 wyświetleń)

Re: Re.: problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)

Dziękuję za dobre chęci i wiadomość ale niestety to mi nie pomoże,borykam się z problemem profilu zaufanego,który został mi zablokowany od tygodnia i widzę że nikt mi nie jest w stanie pomóc, oczywiście że opisałem ten problem w wiadomości i w czacie i dzwoniłem ....i naprawdę mam dosyć zajmowania się czymś w czym nikt mi w tym banku pomóc nie może.W sensie może mi zablokować dostęp do podpisów no bo ktoś to zrobił na jakiejś podstawie ale już odblokować nie można.Ponieważ nawet nie ma z kim porozmawiać na ten temat to pozostaje mi tylko nic nie robić i zmienić bank bo i tak to nikogo nie obchodzi.

Odpowiedz
0 Lajków
Zimi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
29-12-2019
Wiadomość 6 z 10 (55 768 wyświetleń)

Re.: problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)

Problem z założeniem profilu zaufanego
Odpowiedz
0 Lajków
ZENHAC6648
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-04-2020
Wiadomość 7 z 10 (53 027 wyświetleń)

Re: Re.: problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)

ZENHAC6648, dasz znać jaki dokładnie problem się pojawia?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
594
126
19-03-2018
Wiadomość 8 z 10 (52 837 wyświetleń)

Re: Re.: problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)

@Konto usunięte

Witam, czy w takim wypadku wystarczy wizyta w oddziale w celu dodatkowego potwierdzenia tożsamości?

 

Pozdrawiam, Łukasz Wiesławski

Odpowiedz
0 Lajków
Lukasz_W
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-12-2020
Wiadomość 9 z 10 (44 934 wyświetleń)

Re: Re.: problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)

Tak, jak najbardziej. W oddziale banku potwierdzimy Twoją tożsamość, sprawdzimy poprawność danych i będziesz mógł założyć Profil Zaufany.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
252
47
11-02-2020
Wiadomość 10 z 10 (44 849 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto

Przelew możesz zlecić z konta w złotych jako przelew walutowy lub bezpośrednio z konta walutowego. W przypadku trybu pilnego DZIŚ, przelew zostanie udostępniony w banku odbiorcy w tym samym dniu. Jeśl

...

12-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Jeśli w ciągu 90 dni nie zalogujesz się do aplikacji na zaufanym urządzeniu, automatycznie usuniemy je z Twoich zaufanych ze względu bezpieczeństwa. W tej sytuacji faktycznie wymagana jest ponowna akt

...

12-03-2025
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Spróbuj proszę ponownie w tej sprawie napisać na czacie w bankowości lub zadzwoń na naszą infolinię dla przedsiębiorców pod numerem 32 357 00 24.

11-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy