- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)
19-02-2019 11:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Chciałam założyć Profil Zaufany poprzez aplikacje mobilną i spotkałam sie z informacją, że "Twoje dane w bankowości internetowej są niewystarczjaace do założenia Profilu Zaufanego". Sprawdzilam swoje dane, wszystkie są poprawne, nie mam tylko danych paszportu, którego nie posiadam. Czym jeszcze może byc spowodowany ten problem? Czy jedynie w placówce będę mogła to rozwiązać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-02-2019 22:15
Re.: problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wiem czy to o to chodzi, ale jeśli zakładasz konto przez internet, bez "fizycznej" obecności w banku, to takie konto nie może potwierdzić Twojej Tożsamości dla PZ.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-02-2019 08:49
Re: Re.: problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
anatol tak tu masz rację, jest to jedna z możliwych przyczyn. Jeśli konto było założone przez stronę www, a dane nie były potwierdzone, nie będziemy mogli ich potwierdzić dla Urzędu. Inną przyczyna jest niezgodność danych. U nas podając dane, musisz mieć takie same dane w urzędzie. W takim przypadku dane musisz sprawdzić w instytucji współpracujące z Epuap (urząd, zus, us).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-12-2019 22:02
Re.: problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-12-2019 22:14
Re: Re.: problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Zimi Chciałbym Ci pomóc, ale przez naszą społeczność nie mogę sprawdzić żadnych danych w naszych systemach. Twoja sprawa jest zupełnie inna niż autora wątku. Napisz do nas, proszę, przez swoją bankowość internetową (wiadomość/czat). Nasi specjaliści sprawdzą dla Ciebie co może być powodem tego, co opisałeś.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-12-2019 22:29
Re: Re.: problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za dobre chęci i wiadomość ale niestety to mi nie pomoże,borykam się z problemem profilu zaufanego,który został mi zablokowany od tygodnia i widzę że nikt mi nie jest w stanie pomóc, oczywiście że opisałem ten problem w wiadomości i w czacie i dzwoniłem ....i naprawdę mam dosyć zajmowania się czymś w czym nikt mi w tym banku pomóc nie może.W sensie może mi zablokować dostęp do podpisów no bo ktoś to zrobił na jakiejś podstawie ale już odblokować nie można.Ponieważ nawet nie ma z kim porozmawiać na ten temat to pozostaje mi tylko nic nie robić i zmienić bank bo i tak to nikogo nie obchodzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-04-2020 17:54
Re.: problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-04-2020 12:24
Re: Re.: problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ZENHAC6648, dasz znać jaki dokładnie problem się pojawia?
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-12-2020 13:43
Re: Re.: problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Konto usunięte
Witam, czy w takim wypadku wystarczy wizyta w oddziale w celu dodatkowego potwierdzenia tożsamości?
Pozdrawiam, Łukasz Wiesławski
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-12-2020 13:55
Re: Re.: problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, jak najbardziej. W oddziale banku potwierdzimy Twoją tożsamość, sprawdzimy poprawność danych i będziesz mógł założyć Profil Zaufany.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość