Bankowość internetowa

Odpowiedz
Highlighted

problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)

Witam,

Chciałam założyć Profil Zaufany poprzez aplikacje mobilną i spotkałam sie z informacją, że "Twoje dane w bankowości internetowej są niewystarczjaace do założenia Profilu Zaufanego". Sprawdzilam swoje dane, wszystkie są poprawne, nie mam tylko danych paszportu, którego nie posiadam. Czym jeszcze może byc spowodowany ten problem? Czy jedynie w placówce będę mogła to rozwiązać? 

Odpowiedz
0 Lajków
amlx
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
19-02-2019
Wiadomość 1 z 3 (1 831 wyświetleń)

Re.: problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)

Nie wiem czy to o to chodzi, ale jeśli zakładasz konto przez internet, bez "fizycznej" obecności w banku, to takie konto nie może potwierdzić Twojej Tożsamości dla PZ.

anatol
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
12
1
26-10-2018
Wiadomość 2 z 3 (1 791 wyświetleń)

Re: Re.: problem z założeniem Profilu Zaufanego (niewystarczające dane?)

anatol tak tu masz rację, jest to jedna z możliwych przyczyn. Jeśli konto było założone przez stronę www, a dane nie były potwierdzone, nie będziemy mogli ich potwierdzić dla Urzędu. Inną przyczyna jest niezgodność danych. U nas podając dane, musisz mieć takie same dane w urzędzie. W takim przypadku dane musisz sprawdzić w instytucji współpracujące z Epuap (urząd, zus, us).

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MirosławP
Moderator
Moderator icon
326
100
25-03-2016
Wiadomość 3 z 3 (1 775 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy