Odpowiedz

naprawda funkcjonalnosci budget

Kiedy zostanie naprawiona funkcjonalność budżet. Sorry ale już mnie to wqurwa że miesiąc w miesiąc mam są ciągle te same problemy i od ponad roku nie możecie tego naprawić, ze 2x zgłaszałem błędy, obecnie już nie ma opcji do wysyłania bugów przez serwis moje ing albo została gdzieś ukryta, wirtualny asysent  odsyłający to oddziału to kolejne nieporozumienie

Wystarczy przetestować podstawowy use case czyli na początku miesiąca robię porządek w analizie wydatków za poprzedni miesiac i przypisuje odpowiednie kategorie tam gdzie automat przepisał je moim zdaniem niewłaściwie - klikam na wykresie Dom i rachunki i zmieniam kategorie dla transakcji, itd itd, Klikam Relaks i przenoszę wszystkie transakcje lunchowe na Wydatki podstawowe. I na 100% zawsze co miesiąc cos się wali albo wykres się nie odswieża, praktycznie zawsze zostają transakcje dla którym zmieniłem już kategorie, ale zmienić jeszcze raz się nie da bo już są zmienione więc chwilo przetłaczam się na jakąś inną stronę, albo przelogowywuję się żeby sobie odświeżył dane, czasami pomaga, czasami nie i na za parę godzin czy drugi dzień jest ok

Wczoraj czyli 01.01 wogóle nie pokazywały się transakcje z ubiegłego roku, może i mały błąd ale to kolejna cegiełka ale przez to wczoraj straciłem czas, dzisiaj znowu straciłem czas najpierw na szukanie jak zgłosić błąd potem na  rejestracje na tym forum. I tak co miesiąc

Używam najnowszej wersji Chrome i nie piszcie mi żebym przeczyścił ciasteczka

 

Odpowiedz
0 Lajków
undsame
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-01-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 689 wyświetleń)

Re: naprawda funkcjonalnosci budget

@undsame Dziękuję za wszystkie informacje. Przekazałem Twój wpis do odpowiedniego zespołu. Błędy dalej możesz zgłaszać nam bezpośrednio w Moim ING przez czat lub wysłanie wiadomości. Wiadomość jest dostępna po zalogowaniu do konta> Twoje dane> Wiadomości> Napisz do nas> Prześlij dokumenty. Tutaj musisz dołączyć załącznik np. zrzut ekranu lub inny, bo bez niego nie wyślesz wiadomości.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 636 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy