Odpowiedz

naprawda funkcjonalnosci budget

Kiedy zostanie naprawiona funkcjonalność budżet. Sorry ale już mnie to wqurwa że miesiąc w miesiąc mam są ciągle te same problemy i od ponad roku nie możecie tego naprawić, ze 2x zgłaszałem błędy, obecnie już nie ma opcji do wysyłania bugów przez serwis moje ing albo została gdzieś ukryta, wirtualny asysent  odsyłający to oddziału to kolejne nieporozumienie

Wystarczy przetestować podstawowy use case czyli na początku miesiąca robię porządek w analizie wydatków za poprzedni miesiac i przypisuje odpowiednie kategorie tam gdzie automat przepisał je moim zdaniem niewłaściwie - klikam na wykresie Dom i rachunki i zmieniam kategorie dla transakcji, itd itd, Klikam Relaks i przenoszę wszystkie transakcje lunchowe na Wydatki podstawowe. I na 100% zawsze co miesiąc cos się wali albo wykres się nie odswieża, praktycznie zawsze zostają transakcje dla którym zmieniłem już kategorie, ale zmienić jeszcze raz się nie da bo już są zmienione więc chwilo przetłaczam się na jakąś inną stronę, albo przelogowywuję się żeby sobie odświeżył dane, czasami pomaga, czasami nie i na za parę godzin czy drugi dzień jest ok

Wczoraj czyli 01.01 wogóle nie pokazywały się transakcje z ubiegłego roku, może i mały błąd ale to kolejna cegiełka ale przez to wczoraj straciłem czas, dzisiaj znowu straciłem czas najpierw na szukanie jak zgłosić błąd potem na  rejestracje na tym forum. I tak co miesiąc

Używam najnowszej wersji Chrome i nie piszcie mi żebym przeczyścił ciasteczka

 

Odpowiedz
0 Lajków
undsame
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-01-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 918 wyświetleń)

Re: naprawda funkcjonalnosci budget

@undsame Dziękuję za wszystkie informacje. Przekazałem Twój wpis do odpowiedniego zespołu. Błędy dalej możesz zgłaszać nam bezpośrednio w Moim ING przez czat lub wysłanie wiadomości. Wiadomość jest dostępna po zalogowaniu do konta> Twoje dane> Wiadomości> Napisz do nas> Prześlij dokumenty. Tutaj musisz dołączyć załącznik np. zrzut ekranu lub inny, bo bez niego nie wyślesz wiadomości.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
583
126
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 865 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mam dokładnie to samo, zarówno na aplikacji jak i w przeglądarce na laptopie...

07-11-2024
problem z aplikacja banku

nie mozna sie zalogowac - komunikat "nie udalo sie pobrac danych" - co tu sie dzieje?

07-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy