Odpowiedz

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

No to może skonkretyzuję, mam na myśli, że jakiś czas temu dla każdej transakcji w analizie wydatków można było zapisać dla kolejnych transakcji z danym odbiorcą.

Pytam o to bo zniknęła taka opcja dla płatności kartą i blikiem, została tylka dla wykonanych
samodzielne przelewów.

Jest to sytuacja chwilowa czy tak już zostanie, czasem wieczorem muszę się bawić, bo analiza nie zawsze przypisuje dobrej kategorii np. Empik to wydatki podstawowe...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1281 z 1 332 (6 812 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dzisiaj ING sięgnęło nowych wyżyn głupoty (przepraszam, bycia 'milenialsami') - podczas wylogowania się z bankowości elektronicznej zostałem zapytany, czy chcę być informowany o zmianach w systemie i przerwach technicznych. Pierwsza reakcja? "Super!" po czym bank radośnie przekierował mnie do powiadomień push w przeglądarce. Jakim skończonym (przepraszam za łącinę) deb*em trzeba być, żeby uznać to za jakkolwiek funkcjonalne i sensowne rozwiazanie? Czyli jak "zapiszę" się do powiadomień to dostanę je ale tylko na tym konkretnym urządzeniu i na tej konkretnej przeglądarce. I nie daj jak wyczyszczę historie/ciasteczka - wtedy oczywiście nie dostanę nic.

 

Czy możecie w końcu pozbyć się tych radosnych "webdeveloperów", którzy nie widzą świata poza przegladarką?

 

Z rzeczy bardziej przyziemnych - wasza wyszukiwarka historii znowu nie moglą znaleźć przelewu do wodociagów więc zamiast szukać po historii zwyczajnie na pałę przepisałęm numer - super funkcjonalne. Oczywiście brak przelewów zapisanych a wyszukiwarka kompletnie nie działa z przelewami do skarbówki wiec radośnie z palca musiałem wpisywać typ formularza i dane identyfikacyjne podatnika... Znaczy się zamiast przelać zaliczę w kilku kliknięciach musiałem się pałować z tym niedorozwiniętym systemem.


OKLASKI!

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1282 z 1 332 (6 782 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ja podałem w tym oknie mail, ale potem nic się nie stało...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1283 z 1 332 (6 777 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Osom, ja tam nie miałem żadnego pola do podania maila Emotikon: Obojętny

Z resztą to powinna być opcja do skonfigurowania w systemie a nie jako komunikacik po wylogowaniu...

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1284 z 1 332 (6 765 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Najciekawsze jest to że w banku nie wiedzą o takim oknie powiadomień.

Jak popatrzyłem na drugim komputerze to nawet nie chciało się włączyć to okno do pozwolenia na powiadomienia z przeglądarki...

 

 

 

Może ktoś nam to wyjaśni, co to jest właściwie za okno?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1285 z 1 332 (6 715 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

wojciech, samodzielnie decydujesz, czy chcesz otrzymywać te powiadomienia. Udostępniamy je w tych przeglądarkach, w których wyrazisz zgodę. Ta usługa nie korzysta z danach osobowych, ani plików cookies. Co ważne, w ten sposób zamierzamy komunikować, np. prace serwisowe. 

Trudno nam się tutaj odnieść do opisanego kłopotu podczas wykonywania przelewu z historii. Skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem (32) 357 00 69 lub wyślij wiadomość w Moim ING. Sprawdzimy to. Dodatkowo możesz zapisać konkretną osobę/firmę w zakładce: Odbiorcy. Dzięki temu w prosty sposób go później odszukasz. 


ErRoR Nie prosimy o podawanie adresu e-mail. Okno o możliwości zapisania się do powiadomień powinieneś zobaczyć po wylogowaniu z Mojego ING. Powodem jego braku mogą być zainstalowane wtyczki, które blokują skrypty na stronie (np. adBlock) lub korzystanie z trybu incognito. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1121
224
07-06-2017
Wiadomość 1286 z 1 332 (6 689 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Razumiem, w takim razie dlaczego okno chciało ode mnie mail?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1287 z 1 332 (6 674 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

A wracając do przycisku "kolejne transakcje z tym odbiorcą". Wróci czy nie bo, analiza wydatków nie zawsze przypisuje jak trzeba...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1288 z 1 332 (6 661 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej


IlonaU pisze:
wojciech, samodzielnie decydujesz, czy chcesz otrzymywać te powiadomienia. Udostępniamy je w tych przeglądarkach, w których wyrazisz zgodę. Ta usługa nie korzysta z danach osobowych, ani plików cookies. Co ważne, w ten sposób zamierzamy komunikować, np. prace serwisowe. 

Ja wiem co robicie i jak to działa - najzwyczajnej stwierdziłem, że ten pomysł jest głupi/idiotyczny (na co dostałem zbywajacą odpowiedź że tak będzie i mam spadać na drzewo) - uroki oddania serwisu grupie milenialsów zapatrzonych w 'web'.

* dane osobowe - jesteście bankiem, mam z wami umowę - przetwarzacie (za moją zgodą) więcej danych niż przytłaczająca grupa pozostałych serwisów - zasłąnianie się tym jest skrajnie głupie;

* ciasteczka - no nie używacie tego, ale zgoda jest zapisywana po stronie użytkownika, wiec jak ktos czyści historię (albo używa konteneryzacji) to może sobie waszymi "super zaawansowanymi" powiadomieniami co najwyżej podetrzeć… nos.

* przy powiadomieniach na email też mogę sam decydować czy chcę je otrzymywać (łał, magia - i w sumie brak logiki rozumowania stwierdzenia, ale to forum ING więc czego można się spodziewać), ale przynajmniej jak raz się do nich zapiszę to będę je otrzymywać regularnie. I na wszystkich urządzeniach wiec nie muszę się zapisywać 10 razy (a później 10 razy wypisywać bo mi się odwidział).

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1289 z 1 332 (6 638 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Konto usunięte Jeżeli chodzi o adres mejlowy, to my o niego nie prosimy. Prosimy Cię o screena z ekranu, na którym masz prośbę o adres mejlowy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 1290 z 1 332 (6 546 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Mam tak samo nie moge sie zalogowac do banku a wpisuje dobry pesel i dobry login (na innym telefonie z androidem tez probowalam i nie dziala na laptopie przez stronę internetową tez nie a mam tam odło...

27-03-2025
Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Proszę o pomoc juz nie raz wpisuje i dobry login i dobry pesel a pisze ze błędny jak to naprawić ? Mam tam pieniądze i ich potrzebuje a nie moge sie zalogować nawet na innym telefonie nie dziala ani n...

27-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

A ja ze tak zapytam posiadam telefon Google Pixel 9 XXL u mnie z tą aktywacją coś jest chyba nie tak w przeciągu powiedzmy miesiąca zdaży się że wyloguje mnie że 4 razy i żąda aktywacji aplikacji doda...

26-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy