17-04-2018 08:02
17-04-2018 16:25
Dzisiaj ING sięgnęło nowych wyżyn głupoty (przepraszam, bycia 'milenialsami') - podczas wylogowania się z bankowości elektronicznej zostałem zapytany, czy chcę być informowany o zmianach w systemie i przerwach technicznych. Pierwsza reakcja? "Super!" po czym bank radośnie przekierował mnie do powiadomień push w przeglądarce. Jakim skończonym (przepraszam za łącinę) deb*em trzeba być, żeby uznać to za jakkolwiek funkcjonalne i sensowne rozwiazanie? Czyli jak "zapiszę" się do powiadomień to dostanę je ale tylko na tym konkretnym urządzeniu i na tej konkretnej przeglądarce. I nie daj jak wyczyszczę historie/ciasteczka - wtedy oczywiście nie dostanę nic.
Czy możecie w końcu pozbyć się tych radosnych "webdeveloperów", którzy nie widzą świata poza przegladarką?
Z rzeczy bardziej przyziemnych - wasza wyszukiwarka historii znowu nie moglą znaleźć przelewu do wodociagów więc zamiast szukać po historii zwyczajnie na pałę przepisałęm numer - super funkcjonalne. Oczywiście brak przelewów zapisanych a wyszukiwarka kompletnie nie działa z przelewami do skarbówki wiec radośnie z palca musiałem wpisywać typ formularza i dane identyfikacyjne podatnika... Znaczy się zamiast przelać zaliczę w kilku kliknięciach musiałem się pałować z tym niedorozwiniętym systemem.
OKLASKI!
17-04-2018 16:39
17-04-2018 18:26
Osom, ja tam nie miałem żadnego pola do podania maila
Z resztą to powinna być opcja do skonfigurowania w systemie a nie jako komunikacik po wylogowaniu...
18-04-2018 08:36 | Edytowano: 18-04-2018 08:39
Najciekawsze jest to że w banku nie wiedzą o takim oknie powiadomień.
Jak popatrzyłem na drugim komputerze to nawet nie chciało się włączyć to okno do pozwolenia na powiadomienia z przeglądarki...
Może ktoś nam to wyjaśni, co to jest właściwie za okno?
18-04-2018 11:53 | Edytowano: 18-04-2018 12:12
wojciech, samodzielnie decydujesz, czy chcesz otrzymywać te powiadomienia. Udostępniamy je w tych przeglądarkach, w których wyrazisz zgodę. Ta usługa nie korzysta z danach osobowych, ani plików cookies. Co ważne, w ten sposób zamierzamy komunikować, np. prace serwisowe.
Trudno nam się tutaj odnieść do opisanego kłopotu podczas wykonywania przelewu z historii. Skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem (32) 357 00 69 lub wyślij wiadomość w Moim ING. Sprawdzimy to. Dodatkowo możesz zapisać konkretną osobę/firmę w zakładce: Odbiorcy. Dzięki temu w prosty sposób go później odszukasz.
ErRoR Nie prosimy o podawanie adresu e-mail. Okno o możliwości zapisania się do powiadomień powinieneś zobaczyć po wylogowaniu z Mojego ING. Powodem jego braku mogą być zainstalowane wtyczki, które blokują skrypty na stronie (np. adBlock) lub korzystanie z trybu incognito.
18-04-2018 12:34
18-04-2018 14:18
18-04-2018 16:38
IlonaU pisze:
wojciech, samodzielnie decydujesz, czy chcesz otrzymywać te powiadomienia. Udostępniamy je w tych przeglądarkach, w których wyrazisz zgodę. Ta usługa nie korzysta z danach osobowych, ani plików cookies. Co ważne, w ten sposób zamierzamy komunikować, np. prace serwisowe.
Ja wiem co robicie i jak to działa - najzwyczajnej stwierdziłem, że ten pomysł jest głupi/idiotyczny (na co dostałem zbywajacą odpowiedź że tak będzie i mam spadać na drzewo) - uroki oddania serwisu grupie milenialsów zapatrzonych w 'web'.
* dane osobowe - jesteście bankiem, mam z wami umowę - przetwarzacie (za moją zgodą) więcej danych niż przytłaczająca grupa pozostałych serwisów - zasłąnianie się tym jest skrajnie głupie;
* ciasteczka - no nie używacie tego, ale zgoda jest zapisywana po stronie użytkownika, wiec jak ktos czyści historię (albo używa konteneryzacji) to może sobie waszymi "super zaawansowanymi" powiadomieniami co najwyżej podetrzeć… nos.
* przy powiadomieniach na email też mogę sam decydować czy chcę je otrzymywać (łał, magia - i w sumie brak logiki rozumowania stwierdzenia, ale to forum ING więc czego można się spodziewać), ale przynajmniej jak raz się do nich zapiszę to będę je otrzymywać regularnie. I na wszystkich urządzeniach wiec nie muszę się zapisywać 10 razy (a później 10 razy wypisywać bo mi się odwidział).
19-04-2018 13:07
@Konto usunięte Jeżeli chodzi o adres mejlowy, to my o niego nie prosimy. Prosimy Cię o screena z ekranu, na którym masz prośbę o adres mejlowy.
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |