17-04-2018 08:02
17-04-2018 16:25
Dzisiaj ING sięgnęło nowych wyżyn głupoty (przepraszam, bycia 'milenialsami') - podczas wylogowania się z bankowości elektronicznej zostałem zapytany, czy chcę być informowany o zmianach w systemie i przerwach technicznych. Pierwsza reakcja? "Super!" po czym bank radośnie przekierował mnie do powiadomień push w przeglądarce. Jakim skończonym (przepraszam za łącinę) deb*em trzeba być, żeby uznać to za jakkolwiek funkcjonalne i sensowne rozwiazanie? Czyli jak "zapiszę" się do powiadomień to dostanę je ale tylko na tym konkretnym urządzeniu i na tej konkretnej przeglądarce. I nie daj jak wyczyszczę historie/ciasteczka - wtedy oczywiście nie dostanę nic.
Czy możecie w końcu pozbyć się tych radosnych "webdeveloperów", którzy nie widzą świata poza przegladarką?
Z rzeczy bardziej przyziemnych - wasza wyszukiwarka historii znowu nie moglą znaleźć przelewu do wodociagów więc zamiast szukać po historii zwyczajnie na pałę przepisałęm numer - super funkcjonalne. Oczywiście brak przelewów zapisanych a wyszukiwarka kompletnie nie działa z przelewami do skarbówki wiec radośnie z palca musiałem wpisywać typ formularza i dane identyfikacyjne podatnika... Znaczy się zamiast przelać zaliczę w kilku kliknięciach musiałem się pałować z tym niedorozwiniętym systemem.
OKLASKI!
17-04-2018 16:39
17-04-2018 18:26
Osom, ja tam nie miałem żadnego pola do podania maila ![]()
Z resztą to powinna być opcja do skonfigurowania w systemie a nie jako komunikacik po wylogowaniu...
18-04-2018 08:36 | Edytowano: 18-04-2018 08:39
Najciekawsze jest to że w banku nie wiedzą o takim oknie powiadomień.
Jak popatrzyłem na drugim komputerze to nawet nie chciało się włączyć to okno do pozwolenia na powiadomienia z przeglądarki...
Może ktoś nam to wyjaśni, co to jest właściwie za okno?
18-04-2018 11:53 | Edytowano: 18-04-2018 12:12
wojciech, samodzielnie decydujesz, czy chcesz otrzymywać te powiadomienia. Udostępniamy je w tych przeglądarkach, w których wyrazisz zgodę. Ta usługa nie korzysta z danach osobowych, ani plików cookies. Co ważne, w ten sposób zamierzamy komunikować, np. prace serwisowe.
Trudno nam się tutaj odnieść do opisanego kłopotu podczas wykonywania przelewu z historii. Skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem (32) 357 00 69 lub wyślij wiadomość w Moim ING. Sprawdzimy to. Dodatkowo możesz zapisać konkretną osobę/firmę w zakładce: Odbiorcy. Dzięki temu w prosty sposób go później odszukasz.
ErRoR Nie prosimy o podawanie adresu e-mail. Okno o możliwości zapisania się do powiadomień powinieneś zobaczyć po wylogowaniu z Mojego ING. Powodem jego braku mogą być zainstalowane wtyczki, które blokują skrypty na stronie (np. adBlock) lub korzystanie z trybu incognito.
18-04-2018 12:34
18-04-2018 14:18
18-04-2018 16:38
IlonaU pisze:
wojciech, samodzielnie decydujesz, czy chcesz otrzymywać te powiadomienia. Udostępniamy je w tych przeglądarkach, w których wyrazisz zgodę. Ta usługa nie korzysta z danach osobowych, ani plików cookies. Co ważne, w ten sposób zamierzamy komunikować, np. prace serwisowe.
Ja wiem co robicie i jak to działa - najzwyczajnej stwierdziłem, że ten pomysł jest głupi/idiotyczny (na co dostałem zbywajacą odpowiedź że tak będzie i mam spadać na drzewo) - uroki oddania serwisu grupie milenialsów zapatrzonych w 'web'.
* dane osobowe - jesteście bankiem, mam z wami umowę - przetwarzacie (za moją zgodą) więcej danych niż przytłaczająca grupa pozostałych serwisów - zasłąnianie się tym jest skrajnie głupie;
* ciasteczka - no nie używacie tego, ale zgoda jest zapisywana po stronie użytkownika, wiec jak ktos czyści historię (albo używa konteneryzacji) to może sobie waszymi "super zaawansowanymi" powiadomieniami co najwyżej podetrzeć… nos.
* przy powiadomieniach na email też mogę sam decydować czy chcę je otrzymywać (łał, magia - i w sumie brak logiki rozumowania stwierdzenia, ale to forum ING więc czego można się spodziewać), ale przynajmniej jak raz się do nich zapiszę to będę je otrzymywać regularnie. I na wszystkich urządzeniach wiec nie muszę się zapisywać 10 razy (a później 10 razy wypisywać bo mi się odwidział).
19-04-2018 13:07
@Konto usunięte Jeżeli chodzi o adres mejlowy, to my o niego nie prosimy. Prosimy Cię o screena z ekranu, na którym masz prośbę o adres mejlowy.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |