18-01-2017 15:28
AgnieszkaBin pisze:
@dawidt Nie znamy jeszcze konkretnej daty. O wyłączeniu ING BankOnLine poinformujemy wcześniej.
Tak, tak poinformujcie wcześniej. Przenoszę się do PKO . Z chwilą zamknięcia "starego" systemu, daję dyla z banku który ma klientów w d..... . Interfejs nowego systemu to porażka.
18-01-2017 16:31
18-01-2017 19:43
mcumberpl pisze:
A skąd przekonanie, że tam nie mają?
Zrobiłem "risercz" w kilku bankach. Jak na razie nikt nie wpadł na tak idiotyczną zmianę jak ING .....
18-01-2017 21:10
amari pisze:
Ręce opadają. Jeżeli zrobicie to samo z apką mobilną, która jeszcze daje mi możliwosć wykonania takiego wzorca w szybki sposób to dobijecie nawet mnie. A jestem uparty i wiele waszych pomysłów już przetrwałem, nawet to ile trzeba się naklikać i nascrollować po ekranie żeby wykonać prosty przelew między własnymi kontami... Nie wspomne już o tym że w poprzednim systemie czasem dostawałem "specjalne oferty lokat" - w nowym to chyba nawet nie ma na nie miejsca...
Z apką mobilną już to zrobili. Przecież Moje ING Mobile wygląda i działa tak samo jak wersja desktopowa. O ile na desktopie jest myszka, duży ekran i da się jakoś nie zauważać pewnych rzeczy, o tyle na smartfonie korzystanie z tego to droga przez mękę. Stara aplikacja dostaje same plusy, nowa 95% minusów. Bank i tak nadal twierdzi, że jest git.
18-01-2017 21:49
Chyba wynika to z tego że bankowcy pracując na co dzień z tym szajsem mają go opanowany. My, użytkownicy korzystamy z tego kilka minut w ciągu dnia, a więc bardziej nam odpowida coś co jest intuicyjne, i z punktu widzenia banku wydaje się być niezrozumiałe. Tak jak w powiedzeniu - syty nie zrozumie głodnego.
Poza tym, bank ma zarabiać pieniądze, a nie przejmować się klientem który jest tylko u**beep**liwym dodatkiem do pieniążków które ma na koncie, albo zaciągniętych kredytów. Pamiętam, jak platforma N łączyła się z C+ myśleli że klient jest głupi i pójdzie na te ich plewy, i jak się skończyło?
19-01-2017 06:50
amari pisze:
Zapewne ktoś już o to pytał, w końcu ten wątek ma 70 stron i niestety nie jestem w stanie go przeczytać. Tym bardziej że odpowiedz pracownika banku zapewne jest standardowa. Pytanie jest proste ---- jak zrobić przelew do US tak samo prosto, szybko, na każdym systemie (także ze starszymi przeglądarkami, albo prostszymi) w tym nowym bublu? Wchodzę do niewiarygodnie koszmarnej funkcji przelewów, wpisuję sobie np. PIT-5L - oczywiscie nic się nie pojawia, wzorca nie ma. Jestem w stanie znalezc stary przelew z poprzedniego kwartału. Tylko ze otwiera się jako zwykły przelew do edycji... Po kilku takich próbach - uwzględniając nawet najbardziej wydumane "pomysły ing" po prostu ze złością wyłączam stronę banku.
Aby zrobić taki przelew prosimy wybrać Wykonaj transakcję -> zaznaczyć konto z którego ma być przelew -> Przelew podatkowy -> w polu Typ formularz prosimy wpisać ten, o którym piszesz czyli PIT-5L. Potem wystarczy uzupełnić pozostałe pola.
Jeżeli nadal będzie się pojawiał problem, prosimy o wiadomość.
19-01-2017 07:29
@PanCernyto samo ludzie mówili kiedy zmienil sie mBank.
Dziwi mnie opór ludzi do zmian, staram się jednak patrzeć na siebie.
19-01-2017 08:27
dawidt pisze:
Stary system już jest stopniowo wygaszany (co za modne słowo). Na przykład wyszukiwarka jest coraz bardziej ułomna.
Banalne sprawdzenie stanu kont w nowym ing wymaga przewijania, oglądania kręcącego sie kółka oczekiwania, przełączenia między finansami prywatnymi i firmowymi. Za to potem widać kwote powtórzoną aż 4 razy. Żeby się utrwaliło.
Piszecie, że nowy system to spełnienie marzeń klientów. Proszę wymienić która z uwag w tym wątku została juz uwzględniona?
Prosimy napisz do nas przez bankowość internetową (Wiadomości). Wtedy będziemy mogli sprawdzić dlaczego pojawia Ci się powtórzona kwota 4 razy i co jest powodem tego, że długo ładuje Ci się system.
19-01-2017 10:16
19-01-2017 14:01
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |