02-11-2017 22:21
02-11-2017 22:25
Czy może ktoś podać mi linka do stony petycji np. wewnetrznym mailem.
Dziękuję.
02-11-2017 23:55
Moi drodzy jaka petycja ? Kogo to obchodzi ? Bank taką sobie stronę zrobił i nie po to wydali grubą kasę aby teraz na wniosek nas, Klientów to zmieniać. Uważam, że dobry bank powinien słuchać sugestii klientów dla których jest założony. Ale ING od dłuższego czasu olewa sugestie i potrzeby Klientów. Więc Klienci powinni olać taki bank. Ja już przeniosłem konto do innego banku. Ma ładną i przyjazną stronę internetową. A konto w ING z końcem listopada definitywnie likwiduję. Jakoś w oddziale ING nie bardzo się tym przejęli. Na moje miejsce przyjdą inni klienci. Petycja nic nie da. Jest wolny rynek. Jest masa banków do wyboru. Nikt Was tutaj siłą nie trzyma..... Pomyślcie ....
03-11-2017 00:05
Dostrzegam brak racjonalizmu u co niektórych. Przez lata migrowałem, po między bankami i gdy był moment w którym bany bank nie spełniał moich oczekiwań, to po prostu go zmieniałem i nie robiłem fermentu. Wiele osób wypowiada się ze robi tu przelewy po kilka dziesiąt razy dziennie i to na kwoty z pięcioma cyframi . W takim razie jeżeli bankowość nie spełnia oczekiwań zapraszam do „city” lub „lion banku” tam jest przejrzysta bankowość, a śliczne Panie przyjmą w depozyt wasze walizy z kasą.
03-11-2017 05:48 | Edytowano: 03-11-2017 05:59
Chodzi o to, że stara wersja należy do najbardziej przejrzystych według opinii wielu internautów i mediów. Nowa wersja to całkowita odwrotność. Dlaczego mam zmieniać bank jeśli można pozostawić starą wersję. Po porostu ktoś się uparł przy wprowadzeniu nowej, ale myślę, że to tylko jakiś kaprys. Dlatego należy złożyć petycję. To nic nie kosztuje. Warto powalczyć Należy podkreślić, że BŚ należy do najbardziej stabilnych banków. Pokazują to rankingi i zachowanie banku w czasie dołków gospodarczych. Tylko ten odrażający nowy system bankowości elektronicznej jest jedynym powodem, dla którego mam ochotę odejść z ING BŚ. I w końcu odejdę jeśli będą się nadal upierać.
03-11-2017 08:35
Petycja podpisana choć wątpię, że coś da, ale niech będzie. Może do jakiejś ciężko myślącej menadżerskiej głowy w końcu coś dotrze.
A tak przy okazji chciałem Wam się pochwalić, że dzisiaj dokonałem przełomowego odkrycia w Moim ING. Zawsze twierdziłem, że hasło "zorientuj się w stanie swoich finansów na pierwszy rzut oka" zostało wymyślone na wyrost. Czekałem, szukałem i nic, a dzisiaj klikam, patrzę i.... jeeestt!!! Wystarczy wejść w Dane i ustawienia -> Konfiguracja systemu i w tabelce "Ukrywanie rachunków w systemie" widzę wszystkie konta firmowe i osobiste jedno pod drugim, czytelnie, stany kont pod spodem. Ktoś jednak to w banku przemyślał! Co prawda wymaga to pewnego zachodu, ale jaka potem satysfakcja!
03-11-2017 16:04
grzbs pisze:Chodzi o to, że stara wersja należy do najbardziej przejrzystych według opinii wielu internautów i mediów. Nowa wersja to całkowita odwrotność. Dlaczego mam zmieniać bank jeśli można pozostawić starą wersję. Po porostu ktoś się uparł przy wprowadzeniu nowej, ale myślę, że to tylko jakiś kaprys. Dlatego należy złożyć petycję. To nic nie kosztuje. Warto powalczyć Należy podkreślić, że BŚ należy do najbardziej stabilnych banków. Pokazują to rankingi i zachowanie banku w czasie dołków gospodarczych. Tylko ten odrażający nowy system bankowości elektronicznej jest jedynym powodem, dla którego mam ochotę odejść z ING BŚ. I w końcu odejdę jeśli będą się nadal upierać.
w mBanku było to samo -- nowy, durny system, cała społeczność opierła się, bank i tak wprowadził i tyle... żadna petycja nic nie da... (zwłaszcza, że na razie podpisało się 6 osób...)
03-11-2017 18:51
03-11-2017 18:56
Nie dostaniesz żadnej alternatywy bo ING w trosce o Twoje dobro... zabrania podawania nazw innych banków (ciepło pozdrawiam moderatorow ).
03-11-2017 19:07
Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |