19-05-2017 16:09
@atmt Aby sprawdzić powód kłopotów i przelew, który zleciłeś, prosimy o kontakt: 32 357 00 69.
01-07-2017 03:13
Czy w tym nowym, durnym serwisie można usunąć szpecądze zdjęcie na stronie logowania? waży toto kilkaset KB jedynie spowalniając ładowanie a do tego straszy...
10-07-2017 20:58 | Edytowano: 10-07-2017 21:02
ŁukaszW pisze:
somv pisze:Pisałem o problemie już w lipcu, potem dwa razy w październiku, a w szczegółach karty jak źle pokazywało kwotę transakcji w bieżącym okresie rozliczeniowym, tak dalej źle pokazuje. W starej wersji systemu wartości są prawidłowe. Moderator AgnieszkaBin napisała, że to sprawdzicie. Czy ktoś faktycznie się tym zainteresował?
@somv Problem o którym piszesz został już przez nas wyprowadzony. Suma transakcji pozwalających uniknąć miesięcznej opłaty za kartę wyświetlana jest poprawnie.
Wiecie co? Dalej źle to działa. Na przykładowych kwotach:
- faktyczna kwota transakcji kartą: 370 zł (wszystkie zaksięgowane już przez bank)
- kwota transakcji kartą pokazywana w zakładce karty: 280 zł
- zakładka opłata za kartę pokazuje jednak prawidłowo, że opłata nie zostanie pobrana, bo zapłacono ponad 300 zł kartą
Rzut oka na na historię i widać, że nie są uwzględnione trzy ostatnie transakcje kartą na łączną kwotę 90 zł. W starym systemie kwota pokazywana jest prawidłowo: 370 zł. Oczywiście jest to problem tylko z wyświetlaniem informacji, bo opłat błędnie nie nalicza, ale jest to denerwując w kontekście kontrolowania wydatków kartą, żeby uniknąć opłaty. Trzeba się posiłkować starą wersją systemu, którą wkrótce pewnie wyłączycie, lub samemu liczyć sobie wydatki. Ewentualnie zaufać, że pole opłata za kartę działa lepiej niż to z kwotą transakcji...
21-07-2017 17:42
Najwyraźniej problem "wyprowadzili" (cokolwiek to oznacza), ale wrócił. Lepiej byłoby go usunąć.
31-07-2017 22:25
Nowy system jest do niczego . Wyrzucone pieniądze . W starym wszystko było uporządkowane i można przytoczyć ": jak wół przewodniczył sprawy szły wolno lecz w oczywistym porzadku i sprawnie " . Tutaj niestety dużo wodotrysków grafik i analiz , ale brak przyjaznoźci serwisu dla uzytkownika . Sporo przedobrzone , spłacę kredyt i zastanowię się czy zostać . HMMMMMMMM???????????
31-07-2017 22:29
Jeszcze raz . Pokazało mnie jako nowego w branży . Nie wiem jak to szanowne forum liczy , ale posiadam konto od 20 lat jeszcze od takiego wynalazku jak HomeCasch. Czy jestem nowy ? to raczej determinacja wad nowego systemu mnie zmusiła do zabraniz głosu . Pozdrawiam .
31-07-2017 23:33
W pełni się zgadzam z tą opinią. Nowy system rzeczywiście przygotowano chyba dla dzieci. Jest prymitywny i nieczytelny. Może dla bankowości mobilnej dobry, ale jeśli ktoś korzystał wiele lat z poprzedniej wersji, tak jak ja, to chyba czuje się mocno rozczarowany. Muszę przyznać, że prawie zawsze korzystam w dalszym ciągu ze starego systemu, który jest bardziej przyjazny. Wg mnie to przysłowiowa zamiana siekierki na kijek.
01-08-2017 09:31
No właśnie. W tym temacie ze strony banku jakoś cisza ostatnio. Ludzie przestali już sugerować jakiekolwiek zmiany bo to jak bicie głową w mur. A może jednak bank jakieś wnioski wyciągnął? Ze swojej strony chciałbym wiedzieć czy są jakiekolwiek plany zmiany/poprawy interfejsu - nie chodzi mi o funkcje i możliwości bo z 90% nawet nie korzystam, ale wygląd i sposób obsługi. Jakieś możliwości personalizacji ekranu głównego? Czy ktoś w oógle nad tym się pochylił czy bank nadal twierdzi, że wszyscy są zwchwyceni innowacyjnością Mojego ING? Na razie zanim pojawią mi się te kółka z danymi z kosmosu zdążę przewinąć na sam dół i kilknąć na starą wersję systemu. Przy okazji - są plany wyłączenia starej wersji?
01-08-2017 11:51
Bo bank ma to w nosie.
Doskonle wiedzą że zmiana banku to w wielu wypadkach dość duży problem i wielu niezadowolonych zaciśnie zęby i spróbuje życ z tym potworkiem.
02-08-2017 08:41
@atmt Personalizację głównego ekranu wprowadziliśmy w aplikacji mobilnej. W usłudze internetowej nie planujemy personalizacji. Jeżeli chodzi o wyłączenie poprzedniej wersji usługi, to nie mamy jeszcze konkretnej daty. Na pewno wcześniej prześlemy informację.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |