Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@atmt Aby sprawdzić powód kłopotów i przelew, który zleciłeś, prosimy o kontakt: 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 1091 z 1 332 (15 834 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Czy w tym nowym, durnym serwisie można usunąć szpecądze zdjęcie na stronie logowania? waży toto kilkaset KB jedynie spowalniając ładowanie a do tego straszy...

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1092 z 1 332 (15 229 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

ŁukaszW pisze:

somv pisze:

Pisałem o problemie już w lipcu, potem dwa razy w październiku, a w szczegółach karty jak źle pokazywało kwotę transakcji w bieżącym okresie rozliczeniowym, tak dalej źle pokazuje. W starej wersji systemu wartości są prawidłowe. Moderator AgnieszkaBin napisała, że to sprawdzicie. Czy ktoś faktycznie się tym zainteresował?


@somv Problem o którym piszesz został już przez nas wyprowadzony. Suma transakcji pozwalających uniknąć miesięcznej opłaty za kartę wyświetlana jest poprawnie.


 

Wiecie co? Dalej źle to działa. Na przykładowych kwotach:

- faktyczna kwota transakcji kartą: 370 zł (wszystkie zaksięgowane już przez bank)

- kwota transakcji kartą pokazywana w zakładce karty: 280 zł

- zakładka opłata za kartę pokazuje jednak prawidłowo, że opłata nie zostanie pobrana, bo zapłacono ponad 300 zł kartą

 

Rzut oka na na historię i widać, że nie są uwzględnione trzy ostatnie transakcje kartą na łączną kwotę 90 zł. W starym systemie kwota pokazywana jest prawidłowo: 370 zł. Oczywiście jest to problem tylko z wyświetlaniem informacji, bo opłat błędnie nie nalicza, ale jest to denerwując w kontekście kontrolowania wydatków kartą, żeby uniknąć opłaty. Trzeba się posiłkować starą wersją systemu, którą wkrótce pewnie wyłączycie, lub samemu liczyć sobie wydatki. Ewentualnie zaufać, że pole opłata za kartę działa lepiej niż to z kwotą transakcji...

Odpowiedz
0 Lajków
somv
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
3
25-11-2015
Wiadomość 1093 z 1 332 (14 895 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Najwyraźniej problem "wyprowadzili" (cokolwiek to oznacza), ale wrócił. Lepiej byłoby go usunąć.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 1094 z 1 332 (14 748 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nowy system jest do niczego . Wyrzucone pieniądze . W starym wszystko było uporządkowane i można przytoczyć ": jak wół przewodniczył sprawy szły wolno lecz w oczywistym porzadku i sprawnie " . Tutaj niestety dużo wodotrysków  grafik i analiz , ale brak przyjaznoźci serwisu dla uzytkownika . Sporo przedobrzone , spłacę kredyt i zastanowię się czy zostać . HMMMMMMMM???????????

Odpowiedz
0 Lajków
ejanic
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
31-07-2017
Wiadomość 1095 z 1 332 (14 409 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jeszcze raz . Pokazało mnie jako nowego w branży . Nie wiem jak to szanowne forum liczy ,  ale posiadam konto od 20 lat jeszcze od takiego wynalazku jak HomeCasch. Czy jestem nowy ? to raczej determinacja wad nowego systemu mnie zmusiła do zabraniz głosu . Pozdrawiam .

ejanic
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
31-07-2017
Wiadomość 1096 z 1 332 (14 404 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

W pełni się zgadzam z tą opinią. Nowy system rzeczywiście przygotowano chyba dla dzieci. Jest prymitywny i nieczytelny. Może dla bankowości mobilnej dobry, ale jeśli ktoś korzystał wiele lat z poprzedniej wersji, tak jak ja, to chyba czuje się mocno rozczarowany.  Muszę przyznać, że prawie zawsze korzystam w dalszym ciągu ze starego systemu, który jest bardziej przyjazny. Wg mnie to przysłowiowa zamiana siekierki na kijek.

bryurb
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
31-07-2017
Wiadomość 1097 z 1 332 (14 385 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

No właśnie. W tym temacie ze strony banku jakoś cisza ostatnio. Ludzie przestali już sugerować jakiekolwiek zmiany bo to jak bicie głową w mur. A może jednak bank jakieś wnioski wyciągnął? Ze swojej strony chciałbym wiedzieć czy są jakiekolwiek plany zmiany/poprawy interfejsu - nie chodzi mi o funkcje i możliwości bo z 90% nawet nie korzystam, ale wygląd i sposób obsługi. Jakieś możliwości personalizacji ekranu głównego? Czy ktoś w oógle nad tym się pochylił czy bank nadal twierdzi, że wszyscy są zwchwyceni innowacyjnością Mojego ING? Na razie zanim pojawią mi się te kółka z danymi z kosmosu zdążę przewinąć na sam dół i kilknąć na starą wersję systemu. Przy okazji - są plany wyłączenia starej wersji?

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 1098 z 1 332 (14 332 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Bo bank ma to w nosie. 

Doskonle wiedzą że zmiana banku to w wielu wypadkach dość duży problem i wielu niezadowolonych zaciśnie zęby i spróbuje życ z tym potworkiem.

 

Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1099 z 1 332 (14 311 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@atmt Personalizację głównego ekranu wprowadziliśmy w aplikacji mobilnej. W usłudze internetowej nie planujemy personalizacji. Jeżeli chodzi o wyłączenie poprzedniej wersji usługi, to nie mamy jeszcze konkretnej daty. Na pewno wcześniej prześlemy informację.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 1100 z 1 332 (14 237 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy