14-04-2017 14:44
@Alexandrine Przez Społeczność trudno mi sprawdzić, dlaczego nie mogłaś skorzystać z Płać z ING. Napisz do nas przez usługę Moje ING. Opisz nam sytuację, podaj datę i godzinę zdarzenia. Sprawdzimy to.
14-04-2017 22:25
@Alexandrinebo zamiast rat powinnaś wziąć kredyt w ING. Ja miałem podobną sytuację którą Ty opisujesz, ale jak aktywowałem rachunek lokaty w wysokooprocentowanej ofercie konkurencyjnego banku. Nie poddałem się ostatecznie udało się i cieszę się 4%/3m/10tyś.
15-04-2017 10:37
17-04-2017 18:09
MarcinB pisze:Faktycznie, przelewy do ZUS zlecone z przyszłą datą realizacji nie są widoczne w sekcji Zaplanowane. Analizujemy ten błąd.
no litości... Wy robicie jakieś QA / testy czy po prostu co tydzień wdrażacie nową wersję (vide ogłoszenia o niedostępności) i analizujecie poziom oburzenia klientów?
17-04-2017 21:12
Ta "nowa bankowość" to tak jak danie w super restauracji 5 gwiazdkowej. Mistrz kuchni się starał, upichcił coś wyjątkowgo, ale pomocnik to wszystko potraktował blenderem i podał.
18-04-2017 23:27
W nowym ING nie da się używać wzorców przelewów do ZUS (więc co miesiac trzeba pamietać kwoty)... zirytowany napisałem do banku i dostałem odpowiedź:
Panie Wojciechu,
nie planujemy pozostawienia poprzedniej wersji systemu. Po zakończeniu prac wyłączymy ją. W moje ING nie planujemy obsługi przelewów do ZUS i US przesz zapisanych odbiorców.
Z pozdrowieniami
Kamil K…
Czyli ING kolejny raz "ułatwia" życie! Ja nie wiem do kogo adresowany jest ten nowy system ale chyba nie do ludzi, którzy potrzebują używać banku łatwo i przyjemnie...
Może do ludzi, którzy mają na koncie okrągłe "Zero" (co mają pomóc obrazować symboliczne bąble), i do tego będą mogli się dowiedzieć na co cała kasę "prze*lili" dzięki "asystentowi myślenia"... i to by było na tyle użyteczności…
Drodzy moderatorzy i ekipa ING, Wy nie planujecie i macie użytkowników w poważaniu, to ja nie planuję z wami dłużej współpracować - malujcie sobie dalej tą niedołężną pisankę sami...
18-04-2017 23:35
21-04-2017 17:35
Kolejny dzień, kolejna dawka WTF... chciałem wykonać przelew walutowy (jak to robiłem do tej pory) na inny rachunek w walucie w ING... nowy system przywitał mnie komunikatem, że mogę… przelać środki na inny własny rachunek -- czy kogoś w ING pop* do reszty? Rozumiem takie ograniczenie w przypadku OKO/konta oszczędnościowego, ale konto walutowe?!
Oczywiście przelogowałem się do starej wersji i zrobiłem przelew.
To jest kolejna funkcja której domagali się użytkownicy? Brak możliwości wykonywania przelewów? Zostanie nam jedynie oglądanie bąbli i słupków niedołężnego trenera?
Cóż, moment wyłączenia starego systemu to będzie moment kompletnej ewakuacji… oszczędności i tak już są u konkurencji...
21-04-2017 22:31
@wojciech już myślałem, że zostałem sam na sam ze ścianą betonu.
Ja również ewakuowałem dawno temu swoje oszczędności... na razie jestem w ING gdyż ciekawi mnie czy podobnie popłynie jak kiedyś mBank który poplynął ze swoimi sztandarowymi bezpłatnymi wszystkimi bankomatami i z racji iż rachunek ten znany jest wielu instytucjom, a na razie nie mam czasu na ich zmianę,
21-04-2017 22:36
Tia... ja właśnie podałem kontrachentom nowy numer - bezpośrednio do kantora "wyższej kultury bankowości" bo i tak przy spread w ING było więcej zabawy z wymianą na PLN. System co prawda nie powawa na kolana funkcjonalnością, ale z dwoja złego wolę prsototę z prostym podsumowaniem i listą transkacji niż to co serwuje ING…
Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej?
18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
13 | |
10 | |
6 | |
5 | |
5 |