Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Mam 4 wzorce do vatu . W starymnie ma problemu mam 1,2,3,4.

Teraz w nowym systemie muszę tracić kupę czasu bo to "udogodnienie" jest o kant d... potłuc. Ale co was to obchodzi?? Kończycie pracę idziecie do domu zamawiacie pizzę z listy płatników. W dniu nastepnym znów pociskacie klientom ciemnotę. Jesteście coraz bardziej żałośni w swoich tłumaczeniach bo kupy sie to nie trzyma.

alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1041 z 1 332 (39 602 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


MarcinBa pisze:
@pejotka przelewy wzorcowe to teraz lista odbiorców - połączyliśmy te dwie funkcje. Dzięki temu stworzyliśmy jedną Listę odbiorców, gdzie zapisana jest nazwa odbiorcy i numer konta (bez kwoty i tytułu). W ten sposób dane dotyczące kontrahentów znajdziesz w łatwy i wygodny sposób w jednym miejscu.

Możesz również wykonać przelew z Historii operacji, wykorzystując funkcję Ponów transakcję.

Panie Marcinie, dokładnie taką samą odpowiedź można przeczytać w tym wątku na prawie co drugiej stronie. Ja wiem, że w banku są menadżerowie, którzy przeszli bardzo mądre szkolenia, a potem na bardzo ważnych meetingach przekazują wam co odpowiadać i na jakie pytanie, ale to naprawdę nie wygląda dobrze jak się wkleja odpowiedzi z szablonu...

Przelewy wzorcowe to teraz lista odbiorców - połączyliście te dwie funkcje i dzięki temu utrudniliście życie większości swoich klientów, którzy aktywnie korzystali do tej pory z przelewów wzorcowych. Warto by było przyznać się do tego błędu bo najwyraźniej ktoś tu o czymś zapomniał i nie ma co iść w zaparte twierdząc, że nowe rozwiązanie jest rewolucyjne bo nie jest. Lista odbiorców jest pomocna dla przelewów robionych raz na czas i to jest rzeczywiście wygodne rozwiązanie, ale nigdy nie zastąpi przelewów wzorcowych.

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 1042 z 1 332 (39 585 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

madre mi to rozwiazanie- mam 100 faktur miesiecznie z terminem platnosci 60dni do biura rachunkowego zdaje do 15-stego nastepnego miesiaca i teraz najlepsze udogodnienie dla klientow!! musze sobie kserowac kazda fakture, bo przeciez nie da sie zapisac wzorca z kwata i numerem faktury, zeby miec ten przelew w zawieszeniu i wyslac sobie, kiedy mi sie podoba- brawo! ot mi poprawa systemu.. jacys to madrzy wykluczyli ta funkcje.. poza tym walkujecie inny temat niz o ten co mi chodzi...... porazka

pejotka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
7
05-04-2017
Wiadomość 1043 z 1 332 (39 540 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Właśnie co do tych przelewów, to nie wiem czy tylko ja tak mam, ale kiedy pierwszy raz po zalogowaniu mam wykonać przelew to czy to wpisuję litery w celu wyszukiwania w historii czy to zaś chcę wybrać z odbiorców - w obu przypadkach przez jakieś 10 sekund kręci się kółko. Albo w okienku wpisywania albo kiedy chcę rozwinąć danego odbiorcę. Wcześniej tak długo nie szukało. Może jakiś kolejny błąd w tym systemie...
Alexandrine
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
8
30-01-2017
Wiadomość 1044 z 1 332 (39 471 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

MarcinBa pisze:
@pejotka przelewy wzorcowe to teraz lista odbiorców - połączyliśmy te dwie funkcje. Dzięki temu stworzyliśmy jedną Listę odbiorców, gdzie zapisana jest nazwa odbiorcy i numer konta (bez kwoty i tytułu). W ten sposób dane dotyczące kontrahentów znajdziesz w łatwy i wygodny sposób w jednym miejscu.

Możesz również wykonać przelew z Historii operacji, wykorzystując funkcję Ponów transakcję.

Niedobrze. 

Raz na rok/6 m-cy dostaję nową f-rę z Tauronu. Tauron to jest taka "przyjazna firma dla klienta", że nie oferują wcale polecenia zapłaty, za to na każdym kwitku wpłat (za kolejne miesiące) trzeba wpisać inny numerek w tytule płatności (każdy numerek różni się chyba 2-ma cyframi od poprzedniej), więc nie da się założyć stałego zlecenia z tą samą kwotą i tytułem. Trzeba ręcznie klikać i wpisywać przelewy z przyszła datą - ot taka "trochę inaczej rozumiana przyjazność dla klienta". A że są monopolistą na przesył, to trzeba z tym żyć, bo innej opcji nie ma.

 

W starym systemie ING gdy dostałem od nich nową fakturę, to zakładałem sobie 1 przelew wzorcowy, a potem klikałem go 6 lub 12 razy zmieniając tylko datę, nr faktury i czasami kwotę.

Teraz trąba - trzeba będzie nr faktury kopiować z notatnika i w locie zmieniać ? A kwoty ręcznie dopisywać.

Ponawianie starych transakcji mi nic nie da - w przelewach z poprzedniego roku nie dość ze n-ry faktur są całkowicie różne, to kwoty też są zupełnie inne.

W sumie taki drobiag - raz do roku zamiast 5 minut będę musiał poświęcić 10 minut na wklepanie Taurona - ale troszkę wkurza, bo łatwiej teraz o pomyłkę. 

Odpowiedz
0 Lajków
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
15
22-02-2017
Wiadomość 1045 z 1 332 (39 426 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

To ja Panu podpowiem. Składam zlecenie stałe do Taurona. Piszę za prąd faktury od do. I wszystko gra. Nie szukajcie dziury w całym.
DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 1046 z 1 332 (39 412 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Pisałem opinię w wiadomościach do ING ale stek bzdur który otrzymałem mnie przeraża. Ten nowy system to totalna porażka. Odpowiedzi pracowników na pytanie WHY?:

1. Bo ze starego systemu korzystało się źle na telefonach

RE: bzdura. używam od zawsze małych telefonów, nie lubię telewizora w kieszeni (Galaxy S Plus, Xperia SP, Xperia Z3C). Nigdy nie miałem problemu z obsługą ING na ekranie 4,6". to raz. dwa że wszystkie normalne firmy aby uwygodnić pracę na telefonie wypuszczają do swoich systemów aplikacje. można też było zrobić tylko wygoniejszą stronę dla telefonów (mobile). przecież strony rozpoznają że pracują na telefonie. pomijam fakt że aplikacja jakaś tam istnieje więc co to za argument do zrujnowania interfejsu desktop.

 

2. Bo klienci prosili o zbiorczą historię transakcji

RE: tak, i dlatego zajmuje ona 1/3 ekranu to raz, pokazuje niepotrzebne bzdety to dwa (bułki w żabce, sok w kiosku etc.). Do tego z mojego drugiego konta korzysta wyłącznie ojciec i na cholerę mi informacje że kupił sobie nowego mopa w Castoramie?

 

3. Bo klienci prosili o saldo po przelewie

RE: znowu bzdura. odkąd wprowadzono blokady na rachunku rachunek od razu się odejmuje do wysokości dostępnych środków.

 

4. Bo system miał być przejrzystszy

RE: ale nie jest. zrobiliście bubla i jeden wielki niewypał zupełnie niefunkcjonalny dla normalnego człowieka. te durne bąble i kwiatki na pół ekranu pokazują mi rzekomo ile mam środków - fajnie, tylko że sumują moje pieniądze z pieniędzmi należącymi do ojaca na drugim rachunku - i jaka to jest dla mnie informacja ile mam kasy z moim starym, nie uznaję homo-parento-kazirodztwa więc to chyba jasne że nie mam z ojcem wspólnoty majątkowej (?)

 

5. Bo chcemy żeby klienci się przyzyczaili

RE: to Wy jesteście dla klientów a nie na odwrót. to Wy macie się zapoznać z opinią klientów i do niej dostosować - bo inaczej ich po prostu stracicie. jak wprowadzicie to dziadostwo na stałe bez możliwości powrotu szukam innego banku. nie mam cierpliwości do natury martwej i nie będę z tym głupim systemem się kopał

 

6. Bo silnik/system wymagał zmian

RE: silnik/system to nie interfejs. intefejs jest nakładką na system i nic nie stoi na przeszkodzie pozostawić na trwałe do wyboru stary system.

 

Teraz zarejestrowałem się na forum i jak widzę klienci już od dawna narzekają na to badziewie które wyprodukowaliście ale Wy swoje. kto to zaprojektował, 12-letni synalek dyrektora i dlatego będziecie to na siłę wciskać klientom? chociaż jak byk ludzie piszą że jest to do d**y?

RAVP
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
08-04-2017
Wiadomość 1047 z 1 332 (39 379 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Alexandrine Czy wspomniana przez Ciebie sytuacja występuje na różnych przeglądarkach i urządzeniach?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 1048 z 1 332 (39 328 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jeśli chodzi o komputer to wchodziłam na tylko jedną przeglądarkę. Natomiast w aplikacji mobilnej też tak się działo. Dziś sprawdziłam na trzech przeglądarkach i w aplikacji i wszędzie działa teraz normalnie - a nie zmieniałam nigdzie żadnych ustawień, ani pamięci podręcznej, "ciastek" czy połączenia internetowego. Zauważyłam to gdzieś we wtorek i do wczoraj tak było. Natomiast w zapisywaniu kategorii na przyszłość wciąż wyskakuje błąd.
Odpowiedz
0 Lajków
Alexandrine
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
8
30-01-2017
Wiadomość 1049 z 1 332 (39 294 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Jamniczek Przez poprzednią usługę internetową możesz skorzystać z funkcji Moje faktury. Wejdź w usłudze ING BankOnLine w Przelewy zaznacz Moje faktury. Wybierz zakładkę dostawcy usług. Następnie zaznacz dostawcę, od którego chcesz otrzymywać e-faktury. Wypełnij wniosek i wyślij  go do zatwierdzenia. Zaakceptowany przez dostawcę wniosek znajdziesz w zakładce Lista akceptacji. 

Przez usługę internetową będziesz otrzymywał informacje o płatności faktury, a także będziesz mógł ją zapłacić.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 1050 z 1 332 (39 304 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy