05-04-2017 16:32
wojciech nie ma mozliwosci zapisania przelewu- jest tylko mozliwosc zaznaczenia "w innym terminie" i ustawia sie dokladna date, kiedy przelew ma wyjsc z automatu.. to ja tak nie chce- chce zapisywac tak przelewy, jak w starym systemie z mozliwoscia wyslania wtedy, kiedy mi sie podoba po zalogowaniu, wejsciu, odtworzeniu przelewu wzrocowego (wczesniej zapisanego) i nacisnieciu- wyslij........
ten nowy system to jakies nieporozumienie!!!!!!!!!!!! badziew!!
05-04-2017 16:38
w starym systemie - Przelewy wzorcowe w PLN w grupie podstawowej zapisywalem sobie na liscie i wysylalem, kiedy chcialem natomiast w nowym systemie tego nie ma poza tym przelewy, ktore mialem zapisane w tej grupie podstawowej w nowym systemie przepadly na amen.. jak tak dalej pojdzie to przeniose sie do bgz paribas :/
06-04-2017 08:49
romil pisze:
Witam
Ostatnio dokonałem ciekawego "odkrycia". W sklepie Play czyli aplikacji dla Androida znajduje się wiele wersji językowych Mojego ING i wszystkie wyglądają podobnie. Tak więc zmiany o które prosicie musiałyby być wprowadzone we wszystkich tych aplikacjach lub jak kto woli we wszystkich tych krajach.
Co za tym idzie, program Moje ING jest pisany nie w Polsce tyko "gdzieś tam". Może polscy programiście też biorą w tym udział, ale nie upierałbym się przy tym.
Tak więc wypisywanie tu jakichkolwiek uwag nie ma chyba żadnego sensu, bo nie będą one miały wpływu na programistów w Holandii czy Francji.
Czyli nie ma się co szarpać bo całe to forum jest zwykłym braniem klienta "pod siusiu".
Aplikacja Moje ING mobile jest dostępna tylko dla klientów ING Banku Śląskiego. Udostępniamy ją w różnych krajach, tam gdzie konta w Google Play. Jest to jedna aplikacja.
W sklepie Google Play dostępne są inne aplikację banków grupy ING (np. z Hiszpanii czy Niemiec) ale one nie mają żadnego powiązania z klientami naszego banku w Polsce.
06-04-2017 09:50
Zauważyłam, że zarówno w wersji na komputer jak i w aplikacji mobilnej przy dzieleniu kategorii wydatków za pierwszym razem wyskakuje komunikat, że wystąpił błąd i że nie udało jej się podzielić. Przechodzi to dopiero za drugim razem. Czasami w ogóle nie da się zmienić kategorii bo też wyskakuje błąd. Dobrze byłoby to poprawić. I czy jest szansa, że w przyszłości będzie moźna sobie bardziej szczegółowo te wydatki opisywać, czy też przypisywać bardziej szczegółowe kategorie podbnie jak w Finansometrze w starej wersji systemu?
06-04-2017 10:31
Problem z kategoriami opisuje w temacie TUTAJ
Jeżeli udało Ci się zmienić "za drugim razem" to dobrze, ja nie miałem tyle szczęścia.
06-04-2017 11:08
06-04-2017 14:59
wojciech pisze:
Nowy miesiąc, nowe ING... postanowiłem dać mu szansę a pojawiłą się okazja bo trzeba było zaplanować przelew do ZUS...
Klik klik, nowy przelew, wybrałem zus -- fajnie, że wszystko na jednej stronie, niefajnie że musiałem szukać na straych przelewach jakie kwoty... rzecz jasna w debilnym systemie nie ma czegos takiego jak "przelew wzorcowy" ani "szablon" więc za miesiąc będzie podobna zabawa. w poprzednim systemie faktycznie musiałem 3 razy zaplanować przelew, ale sprowadzało się to do trzykrotnego przeklikania przez wzorce i tylko zmiany miesiaca deklaracji co było super szybkie i nie musiałem się głowic nad kwotami... teraz będę musiał się bawić w notatnik żeby mieć kwoty zawsze pod ręką -- ING -- dziękuję, że ułatwiasz moje życie!
Niemniej to jeszcze pikuś... zleciłem wszystko, potwierdziłem, wszystko cacy. Przechodze na stronę główną i w "zaplanowane" nie widzę nowych transakcji... przechodzę do szczegółów - dalej nie ma. Drapie sie po głowie czy faktycznie dobrze zleciłem przelew i... szybkie sprawdzenie w poprzedniej wersji systemu pokazuje, że transakcje są w zaplanowanych, i tutaj ciśnie się na usta -- CZY KOGOS W ING POP*IŁO?! Jak człowiek ma kożystać z banku jak podstawowa funkjonalność NIE DZIAŁA! Skąd mam wiedzieć, czy transakcje zostały zapanowane i czy zostana wykonane jak ich nie widać?!
Interfejs i bąble można przeżyć, ale taki brak i babol to jak jeździć autem, któremu brakuje czwartego koła (zostało zamienine na bąbla)!
Faktycznie, przelewy do ZUS zlecone z przyszłą datą realizacji nie są widoczne w sekcji Zaplanowane. Analizujemy ten błąd.
06-04-2017 20:31
06-04-2017 20:37
06-04-2017 20:43
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |