Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

wojciech nie ma mozliwosci zapisania przelewu- jest tylko mozliwosc zaznaczenia "w innym terminie" i ustawia sie dokladna date, kiedy przelew ma wyjsc z automatu.. to ja tak nie chce- chce zapisywac tak przelewy, jak w starym systemie z mozliwoscia wyslania wtedy, kiedy mi sie podoba po zalogowaniu, wejsciu, odtworzeniu przelewu wzrocowego (wczesniej zapisanego) i nacisnieciu- wyslij........

ten nowy system to jakies nieporozumienie!!!!!!!!!!!! badziew!!

Odpowiedz
0 Lajków
pejotka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
7
05-04-2017
Wiadomość 1031 z 1 332 (15 176 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

w starym systemie - Przelewy wzorcowe w PLN w grupie podstawowej zapisywalem sobie na liscie i wysylalem, kiedy chcialem natomiast w nowym systemie tego nie ma Emotikon: Smutny poza tym przelewy, ktore mialem zapisane w tej grupie podstawowej w nowym systemie przepadly na amen.. jak tak dalej pojdzie to przeniose sie do bgz paribas :/

Odpowiedz
0 Lajków
pejotka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
7
05-04-2017
Wiadomość 1032 z 1 332 (15 171 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


romil pisze:

Witam

Ostatnio dokonałem ciekawego "odkrycia". W sklepie Play czyli aplikacji dla Androida znajduje się wiele wersji językowych Mojego ING i wszystkie wyglądają podobnie. Tak więc zmiany o które prosicie musiałyby być wprowadzone we wszystkich tych aplikacjach lub jak kto woli we wszystkich tych krajach.

Co za tym idzie, program Moje ING jest pisany nie w Polsce tyko "gdzieś tam". Może polscy programiście też biorą w tym udział, ale nie upierałbym się przy tym.

Tak więc wypisywanie tu jakichkolwiek uwag nie ma chyba żadnego sensu, bo nie będą one miały wpływu na programistów w Holandii czy Francji.

Czyli nie ma się co szarpać bo całe to forum jest zwykłym braniem klienta "pod siusiu".


Aplikacja Moje ING mobile jest dostępna tylko dla klientów ING Banku Śląskiego. Udostępniamy ją w różnych krajach, tam gdzie konta w Google Play. Jest to jedna aplikacja.

W sklepie Google Play dostępne są inne aplikację banków grupy ING (np. z Hiszpanii czy Niemiec) ale one nie mają żadnego powiązania z klientami naszego banku w Polsce.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
184
71
04-09-2015
Wiadomość 1033 z 1 332 (15 100 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Zauważyłam, że zarówno w wersji na komputer jak i w aplikacji mobilnej przy dzieleniu kategorii wydatków za pierwszym razem wyskakuje komunikat, że wystąpił błąd i że nie udało jej się podzielić. Przechodzi to dopiero za drugim razem. Czasami w ogóle nie da się zmienić kategorii bo też wyskakuje błąd. Dobrze byłoby to poprawić. I czy jest szansa, że w przyszłości będzie moźna sobie bardziej szczegółowo te wydatki opisywać, czy też przypisywać bardziej szczegółowe kategorie podbnie jak w Finansometrze w starej wersji systemu?

Odpowiedz
0 Lajków
Alexandrine
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
8
30-01-2017
Wiadomość 1034 z 1 332 (15 086 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Problem z kategoriami opisuje w temacie TUTAJ

Jeżeli udało Ci się zmienić "za drugim razem" to dobrze, ja nie miałem tyle szczęścia.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1035 z 1 332 (15 063 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dziękuję, nie zauważyłam Emotikon: Szczęśliwy Teraz mi się udało, wcześniej też mi to nie chciało przechodzić. Ciekawe co będzie dalej...
Alexandrine
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
8
30-01-2017
Wiadomość 1036 z 1 332 (15 040 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


wojciech pisze:

Nowy miesiąc, nowe ING... postanowiłem dać mu szansę a pojawiłą się okazja bo trzeba było zaplanować przelew do ZUS...

Klik klik, nowy przelew, wybrałem zus -- fajnie, że wszystko na jednej stronie, niefajnie że musiałem szukać na straych przelewach jakie kwoty... rzecz jasna w debilnym systemie nie ma czegos takiego jak "przelew wzorcowy" ani "szablon" więc za miesiąc będzie podobna zabawa. w poprzednim systemie faktycznie musiałem 3 razy zaplanować przelew, ale sprowadzało się to do trzykrotnego przeklikania przez wzorce i tylko zmiany miesiaca deklaracji co było super szybkie i nie musiałem się głowic nad kwotami... teraz będę musiał się bawić w notatnik żeby mieć kwoty zawsze pod ręką -- ING -- dziękuję, że ułatwiasz moje życie!

 

Niemniej to jeszcze pikuś... zleciłem wszystko, potwierdziłem, wszystko cacy. Przechodze na stronę główną i w "zaplanowane" nie widzę nowych transakcji... przechodzę do szczegółów - dalej nie ma. Drapie sie po głowie czy faktycznie dobrze zleciłem przelew i... szybkie sprawdzenie w poprzedniej wersji systemu pokazuje, że transakcje są w zaplanowanych, i tutaj ciśnie się na usta -- CZY KOGOS W ING POP*IŁO?! Jak człowiek ma kożystać z banku jak podstawowa funkjonalność NIE DZIAŁA! Skąd mam wiedzieć, czy transakcje zostały zapanowane i czy zostana wykonane jak ich nie widać?!

 

Interfejs i bąble można przeżyć, ale taki brak i babol to jak jeździć autem, któremu brakuje czwartego koła (zostało zamienine na bąbla)!


 

Faktycznie, przelewy do ZUS zlecone z przyszłą datą realizacji nie są widoczne w sekcji Zaplanowane. Analizujemy ten błąd. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 1037 z 1 332 (14 987 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

dobrze a kto odpowie i zajmie się moim tematem? moderatorzy...... na dzień dzisiejszy korzystam z poprzedniej wersji programu ale jak ją wyłączycie to przepadną mi zapisane przelewy i brak możliwości zapisywania oraz ich realizowania w innym terminie.. Emotikon: Smutny i tu nie chodzi o przelewy "w innym terminie" tylko "przelewy wzorcowe" tak nie może być... zróbcie coś..
Odpowiedz
0 Lajków
pejotka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
7
05-04-2017
Wiadomość 1038 z 1 332 (14 951 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Możesz szukać innego banku. Wielokrotnie poruszałem ten problem i zero odzewu. Można więc założyć że ta funkcja nie wróci
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 1039 z 1 332 (14 951 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@pejotka przelewy wzorcowe to teraz lista odbiorców - połączyliśmy te dwie funkcje. Dzięki temu stworzyliśmy jedną Listę odbiorców, gdzie zapisana jest nazwa odbiorcy i numer konta (bez kwoty i tytułu). W ten sposób dane dotyczące kontrahentów znajdziesz w łatwy i wygodny sposób w jednym miejscu.

Możesz również wykonać przelew z Historii operacji, wykorzystując funkcję Ponów transakcję.
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
35
04-09-2015
Wiadomość 1040 z 1 332 (14 947 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy