06-04-2017 20:56
Mam 4 wzorce do vatu . W starymnie ma problemu mam 1,2,3,4.
Teraz w nowym systemie muszę tracić kupę czasu bo to "udogodnienie" jest o kant d... potłuc. Ale co was to obchodzi?? Kończycie pracę idziecie do domu zamawiacie pizzę z listy płatników. W dniu nastepnym znów pociskacie klientom ciemnotę. Jesteście coraz bardziej żałośni w swoich tłumaczeniach bo kupy sie to nie trzyma.
06-04-2017 21:49
MarcinBa pisze:
@pejotka przelewy wzorcowe to teraz lista odbiorców - połączyliśmy te dwie funkcje. Dzięki temu stworzyliśmy jedną Listę odbiorców, gdzie zapisana jest nazwa odbiorcy i numer konta (bez kwoty i tytułu). W ten sposób dane dotyczące kontrahentów znajdziesz w łatwy i wygodny sposób w jednym miejscu.
Możesz również wykonać przelew z Historii operacji, wykorzystując funkcję Ponów transakcję.
Panie Marcinie, dokładnie taką samą odpowiedź można przeczytać w tym wątku na prawie co drugiej stronie. Ja wiem, że w banku są menadżerowie, którzy przeszli bardzo mądre szkolenia, a potem na bardzo ważnych meetingach przekazują wam co odpowiadać i na jakie pytanie, ale to naprawdę nie wygląda dobrze jak się wkleja odpowiedzi z szablonu...
Przelewy wzorcowe to teraz lista odbiorców - połączyliście te dwie funkcje i dzięki temu utrudniliście życie większości swoich klientów, którzy aktywnie korzystali do tej pory z przelewów wzorcowych. Warto by było przyznać się do tego błędu bo najwyraźniej ktoś tu o czymś zapomniał i nie ma co iść w zaparte twierdząc, że nowe rozwiązanie jest rewolucyjne bo nie jest. Lista odbiorców jest pomocna dla przelewów robionych raz na czas i to jest rzeczywiście wygodne rozwiązanie, ale nigdy nie zastąpi przelewów wzorcowych.
07-04-2017 09:41
madre mi to rozwiazanie- mam 100 faktur miesiecznie z terminem platnosci 60dni do biura rachunkowego zdaje do 15-stego nastepnego miesiaca i teraz najlepsze udogodnienie dla klientow!! musze sobie kserowac kazda fakture, bo przeciez nie da sie zapisac wzorca z kwata i numerem faktury, zeby miec ten przelew w zawieszeniu i wyslac sobie, kiedy mi sie podoba- brawo! ot mi poprawa systemu.. jacys to madrzy wykluczyli ta funkcje.. poza tym walkujecie inny temat niz o ten co mi chodzi...... porazka
07-04-2017 19:09
07-04-2017 22:14 | Edytowano: 07-04-2017 22:17
MarcinBa pisze:
@pejotka przelewy wzorcowe to teraz lista odbiorców - połączyliśmy te dwie funkcje. Dzięki temu stworzyliśmy jedną Listę odbiorców, gdzie zapisana jest nazwa odbiorcy i numer konta (bez kwoty i tytułu). W ten sposób dane dotyczące kontrahentów znajdziesz w łatwy i wygodny sposób w jednym miejscu.
Możesz również wykonać przelew z Historii operacji, wykorzystując funkcję Ponów transakcję.
Niedobrze.
Raz na rok/6 m-cy dostaję nową f-rę z Tauronu. Tauron to jest taka "przyjazna firma dla klienta", że nie oferują wcale polecenia zapłaty, za to na każdym kwitku wpłat (za kolejne miesiące) trzeba wpisać inny numerek w tytule płatności (każdy numerek różni się chyba 2-ma cyframi od poprzedniej), więc nie da się założyć stałego zlecenia z tą samą kwotą i tytułem. Trzeba ręcznie klikać i wpisywać przelewy z przyszła datą - ot taka "trochę inaczej rozumiana przyjazność dla klienta". A że są monopolistą na przesył, to trzeba z tym żyć, bo innej opcji nie ma.
W starym systemie ING gdy dostałem od nich nową fakturę, to zakładałem sobie 1 przelew wzorcowy, a potem klikałem go 6 lub 12 razy zmieniając tylko datę, nr faktury i czasami kwotę.
Teraz trąba - trzeba będzie nr faktury kopiować z notatnika i w locie zmieniać ? A kwoty ręcznie dopisywać.
Ponawianie starych transakcji mi nic nie da - w przelewach z poprzedniego roku nie dość ze n-ry faktur są całkowicie różne, to kwoty też są zupełnie inne.
W sumie taki drobiag - raz do roku zamiast 5 minut będę musiał poświęcić 10 minut na wklepanie Taurona - ale troszkę wkurza, bo łatwiej teraz o pomyłkę.
07-04-2017 22:27
08-04-2017 12:52 | Edytowano: 08-04-2017 13:05
Pisałem opinię w wiadomościach do ING ale stek bzdur który otrzymałem mnie przeraża. Ten nowy system to totalna porażka. Odpowiedzi pracowników na pytanie WHY?:
1. Bo ze starego systemu korzystało się źle na telefonach
RE: bzdura. używam od zawsze małych telefonów, nie lubię telewizora w kieszeni (Galaxy S Plus, Xperia SP, Xperia Z3C). Nigdy nie miałem problemu z obsługą ING na ekranie 4,6". to raz. dwa że wszystkie normalne firmy aby uwygodnić pracę na telefonie wypuszczają do swoich systemów aplikacje. można też było zrobić tylko wygoniejszą stronę dla telefonów (mobile). przecież strony rozpoznają że pracują na telefonie. pomijam fakt że aplikacja jakaś tam istnieje więc co to za argument do zrujnowania interfejsu desktop.
2. Bo klienci prosili o zbiorczą historię transakcji
RE: tak, i dlatego zajmuje ona 1/3 ekranu to raz, pokazuje niepotrzebne bzdety to dwa (bułki w żabce, sok w kiosku etc.). Do tego z mojego drugiego konta korzysta wyłącznie ojciec i na cholerę mi informacje że kupił sobie nowego mopa w Castoramie?
3. Bo klienci prosili o saldo po przelewie
RE: znowu bzdura. odkąd wprowadzono blokady na rachunku rachunek od razu się odejmuje do wysokości dostępnych środków.
4. Bo system miał być przejrzystszy
RE: ale nie jest. zrobiliście bubla i jeden wielki niewypał zupełnie niefunkcjonalny dla normalnego człowieka. te durne bąble i kwiatki na pół ekranu pokazują mi rzekomo ile mam środków - fajnie, tylko że sumują moje pieniądze z pieniędzmi należącymi do ojaca na drugim rachunku - i jaka to jest dla mnie informacja ile mam kasy z moim starym, nie uznaję homo-parento-kazirodztwa więc to chyba jasne że nie mam z ojcem wspólnoty majątkowej (?)
5. Bo chcemy żeby klienci się przyzyczaili
RE: to Wy jesteście dla klientów a nie na odwrót. to Wy macie się zapoznać z opinią klientów i do niej dostosować - bo inaczej ich po prostu stracicie. jak wprowadzicie to dziadostwo na stałe bez możliwości powrotu szukam innego banku. nie mam cierpliwości do natury martwej i nie będę z tym głupim systemem się kopał
6. Bo silnik/system wymagał zmian
RE: silnik/system to nie interfejs. intefejs jest nakładką na system i nic nie stoi na przeszkodzie pozostawić na trwałe do wyboru stary system.
Teraz zarejestrowałem się na forum i jak widzę klienci już od dawna narzekają na to badziewie które wyprodukowaliście ale Wy swoje. kto to zaprojektował, 12-letni synalek dyrektora i dlatego będziecie to na siłę wciskać klientom? chociaż jak byk ludzie piszą że jest to do d**y?
08-04-2017 19:06
@Alexandrine Czy wspomniana przez Ciebie sytuacja występuje na różnych przeglądarkach i urządzeniach?
08-04-2017 21:47
08-04-2017 21:49
@Jamniczek Przez poprzednią usługę internetową możesz skorzystać z funkcji Moje faktury. Wejdź w usłudze ING BankOnLine w Przelewy zaznacz Moje faktury. Wybierz zakładkę dostawcy usług. Następnie zaznacz dostawcę, od którego chcesz otrzymywać e-faktury. Wypełnij wniosek i wyślij go do zatwierdzenia. Zaakceptowany przez dostawcę wniosek znajdziesz w zakładce Lista akceptacji.
Przez usługę internetową będziesz otrzymywał informacje o płatności faktury, a także będziesz mógł ją zapłacić.
To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN. Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić
... 19-12-2024Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |