08-03-2017 06:51 | Edytowano: 08-03-2017 06:52
wojciech pisze:
Powiadomienia push są do bani bo jak w danym momencie nie masz połączenia z interentem albo masz wyłączoną synchronizację to... go nie dostaniesz i przepadnie (to jest gigantyczny babol).
A do tego są najwyraźniej mocno powiązane z nowym systemem, wiec jak system padnie to i tak nic nie dostaniesz (z resztą to bez sensu - po co informować o tym, co widać? o przerwach technicznych ING informuje na swoim blogu, ale miłoby to jednak wysyłać jako wiadomosć MAIL bo nie każdy wchodzi tam co dzień albo ma w czytniku RSS).
@wojciech Zgadza się, nie mając połączenia z internetem nie otrzymasz powiadomienia Push. Jeśli zależy Ci na informacji odnośnie wpływu lub obciążenia na koncie (a nie masz stałego dostępu o internetu) to proponuję skorzystanie z jednego z trzech pakietów SMS:
- Pakiet Darmowy, w ramach, którego możesz otrzymać 3 SMS-y informujące o uznaniach/obciążeniach rachunku powyżej 300 zł. Ten pakiet jest bezpłatny.
- Pakiet Abonamentowy, w ramach, którego możesz otrzymać do 25 SMS-ów o uznaniach i/lub obciążeń na rachunku, dokonaniu transakcji kartą oraz o niezrealizowaniu stałego zlecenia. Opłata za korzystanie z pakietu wynosi 5 zł.
- Pakiet Bezabonamentowy, w ramach, którego możesz otrzymać nieokreśloną ilość wiadomości SMS o uznaniach i/lub obciążeń na rachunku, dokonaniu transakcji kartą oraz o niezrealizowaniu stałego zlecenia, gdzie za każdą wiadomość pobieramy opłatę w wysokości 0,25 zł.
Pakiet Abonamentowy i Bezabonamentowy możesz edytować i ustalić o jakich transakcjach i od jakiej kwoty chcesz być informowany.
Pakiet SMS działa w ramach serwisu Halo Śląski (jest to bezpłatna usługa), którą możesz założyć w dowolnym oddziale banku.
08-03-2017 07:33
yoakhim pisze:
Ja natomiast mam problem z anulowaniem wniosków na kredyt, kartę kredytową, limit w końcie. Niezależnie od platformy, na której pracuję i system (Mac, PC, Win, OS X, Android oraz iOS), klikając "Rezygnuj z wniosku", pojawia się biały prostokąt z kręcącym się bez końca kółeczkiem.
@yoakhim
Przedstawiona sytuacja może wynikać z błędu przeglądarki. Pomocne w tej sytuacji może być oczyszczenie przeglądarki, z której korzystasz.
CO MOŻE POMÓC?
INTERNET EXPLORER W przeglądarce IE możesz uruchomić tą funkcję poprzez kliknięcie ikonki koła zębatego, następnie bezpieczeństwo i usuwanie historii przeglądania.
GOOGLE CHROME W Google Chrome możesz kliknąć ikonkę menu, przejść do więcej narzędzi i kliknąć wyczyść dane przeglądania.
MOZILLA FIREFOX Dla Mozilli Firefox możesz kliknąć w ikonkę menu, kliknąć opcje, przejść do zakładki prywatność i kliknąć w odnośnik kierujący do czyszczenia pamięci przeglądarki.
Jeśli opisane rozwiązania nie pomogą, to napisz do nas wiadomość w bankowości.
08-03-2017 08:26
KatarzynaA pisze:
wojciech pisze:Powiadomienia push są do bani bo jak w danym momencie nie masz połączenia z interentem albo masz wyłączoną synchronizację to... go nie dostaniesz i przepadnie (to jest gigantyczny babol).
A do tego są najwyraźniej mocno powiązane z nowym systemem, wiec jak system padnie to i tak nic nie dostaniesz (z resztą to bez sensu - po co informować o tym, co widać? o przerwach technicznych ING informuje na swoim blogu, ale miłoby to jednak wysyłać jako wiadomosć MAIL bo nie każdy wchodzi tam co dzień albo ma w czytniku RSS).
@wojciech Zgadza się, nie mając połączenia z internetem nie otrzymasz powiadomienia Push. Jeśli zależy Ci na informacji odnośnie wpływu lub obciążenia na koncie (a nie masz stałego dostępu o internetu) to proponuję skorzystanie z jednego z trzech pakietów SMS:
- Pakiet Darmowy, w ramach, którego możesz otrzymać 3 SMS-y informujące o uznaniach/obciążeniach rachunku powyżej 300 zł. Ten pakiet jest bezpłatny.
- Pakiet Abonamentowy, w ramach, którego możesz otrzymać do 25 SMS-ów o uznaniach i/lub obciążeń na rachunku, dokonaniu transakcji kartą oraz o niezrealizowaniu stałego zlecenia. Opłata za korzystanie z pakietu wynosi 5 zł.
- Pakiet Bezabonamentowy, w ramach, którego możesz otrzymać nieokreśloną ilość wiadomości SMS o uznaniach i/lub obciążeń na rachunku, dokonaniu transakcji kartą oraz o niezrealizowaniu stałego zlecenia, gdzie za każdą wiadomość pobieramy opłatę w wysokości 0,25 zł.
Pakiet Abonamentowy i Bezabonamentowy możesz edytować i ustalić o jakich transakcjach i od jakiej kwoty chcesz być informowany.
Pakiet SMS działa w ramach serwisu Halo Śląski (jest to bezpłatna usługa), którą możesz założyć w dowolnym oddziale banku.
Ciekawe po co wymyślili e maile ? Ale po co wysyłać nimi potwierdzenia skoro zą darmo ...
08-03-2017 14:30
KatarzynaA pisze:
wojciech pisze:Powiadomienia push są do bani bo jak w danym momencie nie masz połączenia z interentem albo masz wyłączoną synchronizację to... go nie dostaniesz i przepadnie (to jest gigantyczny babol).
A do tego są najwyraźniej mocno powiązane z nowym systemem, wiec jak system padnie to i tak nic nie dostaniesz (z resztą to bez sensu - po co informować o tym, co widać? o przerwach technicznych ING informuje na swoim blogu, ale miłoby to jednak wysyłać jako wiadomosć MAIL bo nie każdy wchodzi tam co dzień albo ma w czytniku RSS).
@wojciech Zgadza się, nie mając połączenia z internetem nie otrzymasz powiadomienia Push. Jeśli zależy Ci na informacji odnośnie wpływu lub obciążenia na koncie (a nie masz stałego dostępu o internetu) to proponuję skorzystanie z jednego z trzech pakietów SMS:
- Pakiet Darmowy, w ramach, którego możesz otrzymać 3 SMS-y informujące o uznaniach/obciążeniach rachunku powyżej 300 zł. Ten pakiet jest bezpłatny.
- Pakiet Abonamentowy, w ramach, którego możesz otrzymać do 25 SMS-ów o uznaniach i/lub obciążeń na rachunku, dokonaniu transakcji kartą oraz o niezrealizowaniu stałego zlecenia. Opłata za korzystanie z pakietu wynosi 5 zł.
- Pakiet Bezabonamentowy, w ramach, którego możesz otrzymać nieokreśloną ilość wiadomości SMS o uznaniach i/lub obciążeń na rachunku, dokonaniu transakcji kartą oraz o niezrealizowaniu stałego zlecenia, gdzie za każdą wiadomość pobieramy opłatę w wysokości 0,25 zł.
Pakiet Abonamentowy i Bezabonamentowy możesz edytować i ustalić o jakich transakcjach i od jakiej kwoty chcesz być informowany.
Pakiet SMS działa w ramach serwisu Halo Śląski (jest to bezpłatna usługa), którą możesz założyć w dowolnym oddziale banku.
Przepraszam, czy ta wiadomość to jakiś ponury żart?
Clue powiadomień na e-mail to możliwość "odwiązania" się od telefonu i bycia przykutym do GSM w taki czy inny sposób (bo i powiadomienia push i telefon wymagają bycia w zasiegu). Z kolei e-mail... mogę sobie sprawdzić na dowolnym urządzeniu, w dowolnej aplikacji i o dowolnym czasie.
A, i e-mail są ciut tańsze (już pomijając, że wsze ceny za powiadomienia sms są z kosmosu, ale to pewnie radosny narzut terminacji i używanie takiego a nie innego dostawcy bramki sms)
08-03-2017 14:44
@wojciechpisze: Z kolei e-mail... mogę sobie sprawdzić na dowolnym urządzeniu, w dowolnej aplikacji i o dowolnym czasie.
W tym kanale też możesz mieć takie same problemy z łącznością jak przy telefonach.
Rozumiem, pracujesz przy komputerze skrzynka e-mail otwarta. Przychodzi wiadomość o awarii i co? Odłożysz temat złożenia dyspozycji na później?
Nie dostajesz maila, sytuacja obecna, wchodzisz na stronę logowania. Nie wyświetla się. Zaglądasz na ingbank.pl i czytasz o awarii. Adres banku możesz zapisać sobie do ulubionych.
W Twoim oczekiwaniem jest pewnie najzwyklejszy newsletter?
Jest awaria, Bank wysyła wiadomość o problemach w dostępie. Podobnie z pracami konserwacyjnymi itp.
Czy jednak jakiś bank korzysta z tego typu kanału powiadomień klienta o problemach?
08-03-2017 14:54
mcumberpl pisze:
@wojciechpisze: Z kolei e-mail... mogę sobie sprawdzić na dowolnym urządzeniu, w dowolnej aplikacji i o dowolnym czasie.W tym kanale też możesz mieć takie same problemy z łącznością jak przy telefonach.
Rozumiem, pracujesz przy komputerze skrzynka e-mail otwarta. Przychodzi wiadomość o awarii i co? Odłożysz temat złożenia dyspozycji na później?
Nie dostajesz maila, sytuacja obecna, wchodzisz na stronę logowania. Nie wyświetla się. Zaglądasz na ingbank.pl i czytasz o awarii. Adres banku możesz zapisać sobie do ulubionych.
W Twoim oczekiwaniem jest pewnie najzwyklejszy newsletter?Jest awaria, Bank wysyła wiadomość o problemach w dostępie. Podobnie z pracami konserwacyjnymi itp.
Czy jednak jakiś bank korzysta z tego typu kanału powiadomień klienta o problemach?
Znowu się nie popisałeś zrozumieniem tekstu czytanego -- czy ja cokolwiek powyżej wspomniałem o awarii? Nie, nawet odpowiedź na moją wcześniejszą wiadomość dotyczyła powiadomień o zdarzeniach na koncie (bo via powiadomienia sms nie dostaniesz nic więcej).
* nie potrzebuję powiadomień o awarii (jak nie działa to nie działa, bank co najwyżej mógłby sprawniej podmieniać stronę logowania tak, żeby informawać że jest awaria i "pracują" + szacowany czas - powiadomienie o tym to głupota);
* średnio potrzebuję informację o planowanych pracach serwisowych - mam ich aktualności via RSS więc jak są planowane przerwy to wiem z kilkudniowym wyprzedzeniem -- to może jednak być przydatne dla osób, dla których "RSS" to taka sama abstrakcja jak podróż na Marsa;
* powiadomienia o zdarzeniach na koncie (i tutaj sugestia używania SMS jak mi push nie odpowiada) - tak, to jest przydatne że jakieś środki wpłynęły bądź przelew został zrealizowany -- do tego mogę od razu dostać powiadomienie; odpada konieczność logowania się co jakiś czas żeby sprawdzić stan realizacji i nie muszę posiłkować się konkretnym telefonem na którym koniecznie muszę używać błogosławionego systemu od google/apple.
09-03-2017 11:09
Ten temat ciągle odbiega na prawo i lewo. Trudno się w nim połapać.
Traktuj mój wpis jako ogólne zagadnienie związane z powiadomieniami na e-mail.
Przesyłanie potwierdzenia przelewów, wyciągów na maila mnie to akurat nie interesuje.
Informacja o przerwach w dostępie do systemu? Już prędzej.
Powiadomienia push sprawdzają się w ING bardzo dobrze. Zastrzeżeniem jest brak informacji o pobranej prowizji, ale może to się zmieni. Natomiast płatności kartami, szczególnie jak konto wspólne, sprawdza się doskonale. Dla mnie rozwiązanie najdogodniejsze.
Pomimo, że skrzynkę e-mail mam otwartą niemal cały czas.
09-03-2017 12:08
I kolejny "kwiatek", który mnie rozzłościł. Dostałem """OFERTĘ" super lokaty 3M - oczywiscie dopiero wtedy kiedy przelewałem środki na inne konto. Chciałbym obejrzeć tę lokatę, sprawdzić jej warunki - może skorzystać ( choć jest gorsza niż standardowa oferta z bezpośredniej konkurencji).
Przeszukałem cały ten koszmarny kolorowy nakółowany system - jakbym chciał wziąć kredyt, karte kredytową albo zmarnować swoje pieniądze w pseudo-inwestycjach to znajduję to w każdym możliwym miejscu tego śmiesznego systemu.
Gdzie jest jednak ta oferta lokaty???????????????? Pracownicy banku może coś zapropnują? Może nie zauważyłem jakiegoś miejsca w którym programista schował tę podobno przynaną mi ofertę?
09-03-2017 14:16
mcumberpl pisze:Ten temat ciągle odbiega na prawo i lewo. Trudno się w nim połapać.
Traktuj mój wpis jako ogólne zagadnienie związane z powiadomieniami na e-mail.
Przesyłanie potwierdzenia przelewów, wyciągów na maila mnie to akurat nie interesuje.
Informacja o przerwach w dostępie do systemu? Już prędzej.
Powiadomienia push sprawdzają się w ING bardzo dobrze. Zastrzeżeniem jest brak informacji o pobranej prowizji, ale może to się zmieni. Natomiast płatności kartami, szczególnie jak konto wspólne, sprawdza się doskonale. Dla mnie rozwiązanie najdogodniejsze.
Pomimo, że skrzynkę e-mail mam otwartą niemal cały czas.
Podziwiam za upór , naprawdę ... W przypadku zmasowanego ataku np Anonymous na serwery banku , ja mam je u siebie w skrzynce , bezpieczne , zarchiwizowane . Skoro wszystkie inne banki dają możliwość potwierdzenia e mailem to może COŚ w tym jest ? Nie mam smartfona , przebywam poza zasięgiem itp więc nic nie wiem , a maile powiadamiające sobie grzecznie czekają gotowe do odczytania przy okazji i zarchiwizowania . Taki mój back up , komu to przeszkadza i dlaczego ?
09-03-2017 14:53
@Konto usunięte
To fajnie, że u Ciebie się sprawdza i idealnie pasuje do Twojego workflow (i nie neguję, że u sporej części populacji będzie się sprawdzać), ale bądź łaskaw spojrzeć na to z innej perspektywy i wziąć pod uwagę też inne oczekiwania użytkownikow (i możliwości jakie daje e-mail)
GTW z ING zaraz Ci odpiszą, że StrasznaTajemnicaBankowa czy inne bzdury... rzecz jasna PDF może być zabezpieczony hasłem albo jak bankowi tak zależy, to użytkownik może sobie wygenerować klucz PGP i podać część publiczną bankowi i wtedy bank zaszyfruje wiadomość tym kluczem (tak, to rozwiązanie jest bardzo "nerdowskie" ). Jak widać rozwiazania są, logiczne argumenty są, ale... nie jesteśmy milenialsami, milenialsi uważają, że e-mail jest antyczny, milienialsi uważają, że na świecie istnieją tylko smartfony i abosolutnie tylko push trzeba używać bo jest świętością...
No i dalej możemy sobie tak rzucać grochem o ścianę w bardzo bezproduktywny sposób bo bank jest jak ta stereotypowa "baba" z odpowiedzią "nie bo nie", a mógłby byś wspaniałą Kobietą z którą chce się tworzyć partnerski związek, że tak sobie pozwolę na drobną paralelę
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i
... 14-11-2024Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024Dzień dobry,
czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?
Pozdrawiam
14-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
18 | |
9 | |
7 | |
7 | |
5 |