08-03-2017 06:51 | Edytowano: 08-03-2017 06:52
wojciech pisze:
Powiadomienia push są do bani bo jak w danym momencie nie masz połączenia z interentem albo masz wyłączoną synchronizację to... go nie dostaniesz i przepadnie (to jest gigantyczny babol).
A do tego są najwyraźniej mocno powiązane z nowym systemem, wiec jak system padnie to i tak nic nie dostaniesz (z resztą to bez sensu - po co informować o tym, co widać? o przerwach technicznych ING informuje na swoim blogu, ale miłoby to jednak wysyłać jako wiadomosć MAIL bo nie każdy wchodzi tam co dzień albo ma w czytniku RSS).
@wojciech Zgadza się, nie mając połączenia z internetem nie otrzymasz powiadomienia Push. Jeśli zależy Ci na informacji odnośnie wpływu lub obciążenia na koncie (a nie masz stałego dostępu o internetu) to proponuję skorzystanie z jednego z trzech pakietów SMS:
- Pakiet Darmowy, w ramach, którego możesz otrzymać 3 SMS-y informujące o uznaniach/obciążeniach rachunku powyżej 300 zł. Ten pakiet jest bezpłatny.
- Pakiet Abonamentowy, w ramach, którego możesz otrzymać do 25 SMS-ów o uznaniach i/lub obciążeń na rachunku, dokonaniu transakcji kartą oraz o niezrealizowaniu stałego zlecenia. Opłata za korzystanie z pakietu wynosi 5 zł.
- Pakiet Bezabonamentowy, w ramach, którego możesz otrzymać nieokreśloną ilość wiadomości SMS o uznaniach i/lub obciążeń na rachunku, dokonaniu transakcji kartą oraz o niezrealizowaniu stałego zlecenia, gdzie za każdą wiadomość pobieramy opłatę w wysokości 0,25 zł.
Pakiet Abonamentowy i Bezabonamentowy możesz edytować i ustalić o jakich transakcjach i od jakiej kwoty chcesz być informowany.
Pakiet SMS działa w ramach serwisu Halo Śląski (jest to bezpłatna usługa), którą możesz założyć w dowolnym oddziale banku.
08-03-2017 07:33
yoakhim pisze:
Ja natomiast mam problem z anulowaniem wniosków na kredyt, kartę kredytową, limit w końcie. Niezależnie od platformy, na której pracuję i system (Mac, PC, Win, OS X, Android oraz iOS), klikając "Rezygnuj z wniosku", pojawia się biały prostokąt z kręcącym się bez końca kółeczkiem.
@yoakhim
Przedstawiona sytuacja może wynikać z błędu przeglądarki. Pomocne w tej sytuacji może być oczyszczenie przeglądarki, z której korzystasz.
CO MOŻE POMÓC?
INTERNET EXPLORER W przeglądarce IE możesz uruchomić tą funkcję poprzez kliknięcie ikonki koła zębatego, następnie bezpieczeństwo i usuwanie historii przeglądania.
GOOGLE CHROME W Google Chrome możesz kliknąć ikonkę menu, przejść do więcej narzędzi i kliknąć wyczyść dane przeglądania.
MOZILLA FIREFOX Dla Mozilli Firefox możesz kliknąć w ikonkę menu, kliknąć opcje, przejść do zakładki prywatność i kliknąć w odnośnik kierujący do czyszczenia pamięci przeglądarki.
Jeśli opisane rozwiązania nie pomogą, to napisz do nas wiadomość w bankowości.
08-03-2017 08:26
KatarzynaA pisze:
wojciech pisze:Powiadomienia push są do bani bo jak w danym momencie nie masz połączenia z interentem albo masz wyłączoną synchronizację to... go nie dostaniesz i przepadnie (to jest gigantyczny babol).
A do tego są najwyraźniej mocno powiązane z nowym systemem, wiec jak system padnie to i tak nic nie dostaniesz (z resztą to bez sensu - po co informować o tym, co widać? o przerwach technicznych ING informuje na swoim blogu, ale miłoby to jednak wysyłać jako wiadomosć MAIL bo nie każdy wchodzi tam co dzień albo ma w czytniku RSS).
@wojciech Zgadza się, nie mając połączenia z internetem nie otrzymasz powiadomienia Push. Jeśli zależy Ci na informacji odnośnie wpływu lub obciążenia na koncie (a nie masz stałego dostępu o internetu) to proponuję skorzystanie z jednego z trzech pakietów SMS:
- Pakiet Darmowy, w ramach, którego możesz otrzymać 3 SMS-y informujące o uznaniach/obciążeniach rachunku powyżej 300 zł. Ten pakiet jest bezpłatny.
- Pakiet Abonamentowy, w ramach, którego możesz otrzymać do 25 SMS-ów o uznaniach i/lub obciążeń na rachunku, dokonaniu transakcji kartą oraz o niezrealizowaniu stałego zlecenia. Opłata za korzystanie z pakietu wynosi 5 zł.
- Pakiet Bezabonamentowy, w ramach, którego możesz otrzymać nieokreśloną ilość wiadomości SMS o uznaniach i/lub obciążeń na rachunku, dokonaniu transakcji kartą oraz o niezrealizowaniu stałego zlecenia, gdzie za każdą wiadomość pobieramy opłatę w wysokości 0,25 zł.
Pakiet Abonamentowy i Bezabonamentowy możesz edytować i ustalić o jakich transakcjach i od jakiej kwoty chcesz być informowany.
Pakiet SMS działa w ramach serwisu Halo Śląski (jest to bezpłatna usługa), którą możesz założyć w dowolnym oddziale banku.
Ciekawe po co wymyślili e maile ? Ale po co wysyłać nimi potwierdzenia skoro zą darmo ...
08-03-2017 14:30
KatarzynaA pisze:
wojciech pisze:Powiadomienia push są do bani bo jak w danym momencie nie masz połączenia z interentem albo masz wyłączoną synchronizację to... go nie dostaniesz i przepadnie (to jest gigantyczny babol).
A do tego są najwyraźniej mocno powiązane z nowym systemem, wiec jak system padnie to i tak nic nie dostaniesz (z resztą to bez sensu - po co informować o tym, co widać? o przerwach technicznych ING informuje na swoim blogu, ale miłoby to jednak wysyłać jako wiadomosć MAIL bo nie każdy wchodzi tam co dzień albo ma w czytniku RSS).
@wojciech Zgadza się, nie mając połączenia z internetem nie otrzymasz powiadomienia Push. Jeśli zależy Ci na informacji odnośnie wpływu lub obciążenia na koncie (a nie masz stałego dostępu o internetu) to proponuję skorzystanie z jednego z trzech pakietów SMS:
- Pakiet Darmowy, w ramach, którego możesz otrzymać 3 SMS-y informujące o uznaniach/obciążeniach rachunku powyżej 300 zł. Ten pakiet jest bezpłatny.
- Pakiet Abonamentowy, w ramach, którego możesz otrzymać do 25 SMS-ów o uznaniach i/lub obciążeń na rachunku, dokonaniu transakcji kartą oraz o niezrealizowaniu stałego zlecenia. Opłata za korzystanie z pakietu wynosi 5 zł.
- Pakiet Bezabonamentowy, w ramach, którego możesz otrzymać nieokreśloną ilość wiadomości SMS o uznaniach i/lub obciążeń na rachunku, dokonaniu transakcji kartą oraz o niezrealizowaniu stałego zlecenia, gdzie za każdą wiadomość pobieramy opłatę w wysokości 0,25 zł.
Pakiet Abonamentowy i Bezabonamentowy możesz edytować i ustalić o jakich transakcjach i od jakiej kwoty chcesz być informowany.
Pakiet SMS działa w ramach serwisu Halo Śląski (jest to bezpłatna usługa), którą możesz założyć w dowolnym oddziale banku.
Przepraszam, czy ta wiadomość to jakiś ponury żart?
Clue powiadomień na e-mail to możliwość "odwiązania" się od telefonu i bycia przykutym do GSM w taki czy inny sposób (bo i powiadomienia push i telefon wymagają bycia w zasiegu). Z kolei e-mail... mogę sobie sprawdzić na dowolnym urządzeniu, w dowolnej aplikacji i o dowolnym czasie.
A, i e-mail są ciut tańsze (już pomijając, że wsze ceny za powiadomienia sms są z kosmosu, ale to pewnie radosny narzut terminacji i używanie takiego a nie innego dostawcy bramki sms)
08-03-2017 14:44
@wojciechpisze: Z kolei e-mail... mogę sobie sprawdzić na dowolnym urządzeniu, w dowolnej aplikacji i o dowolnym czasie.
W tym kanale też możesz mieć takie same problemy z łącznością jak przy telefonach.
Rozumiem, pracujesz przy komputerze skrzynka e-mail otwarta. Przychodzi wiadomość o awarii i co? Odłożysz temat złożenia dyspozycji na później?
Nie dostajesz maila, sytuacja obecna, wchodzisz na stronę logowania. Nie wyświetla się. Zaglądasz na ingbank.pl i czytasz o awarii. Adres banku możesz zapisać sobie do ulubionych.
W Twoim oczekiwaniem jest pewnie najzwyklejszy newsletter?
Jest awaria, Bank wysyła wiadomość o problemach w dostępie. Podobnie z pracami konserwacyjnymi itp.
Czy jednak jakiś bank korzysta z tego typu kanału powiadomień klienta o problemach?
08-03-2017 14:54
mcumberpl pisze:
@wojciechpisze: Z kolei e-mail... mogę sobie sprawdzić na dowolnym urządzeniu, w dowolnej aplikacji i o dowolnym czasie.W tym kanale też możesz mieć takie same problemy z łącznością jak przy telefonach.
Rozumiem, pracujesz przy komputerze skrzynka e-mail otwarta. Przychodzi wiadomość o awarii i co? Odłożysz temat złożenia dyspozycji na później?
Nie dostajesz maila, sytuacja obecna, wchodzisz na stronę logowania. Nie wyświetla się. Zaglądasz na ingbank.pl i czytasz o awarii. Adres banku możesz zapisać sobie do ulubionych.
W Twoim oczekiwaniem jest pewnie najzwyklejszy newsletter?Jest awaria, Bank wysyła wiadomość o problemach w dostępie. Podobnie z pracami konserwacyjnymi itp.
Czy jednak jakiś bank korzysta z tego typu kanału powiadomień klienta o problemach?
Znowu się nie popisałeś zrozumieniem tekstu czytanego -- czy ja cokolwiek powyżej wspomniałem o awarii? Nie, nawet odpowiedź na moją wcześniejszą wiadomość dotyczyła powiadomień o zdarzeniach na koncie (bo via powiadomienia sms nie dostaniesz nic więcej).
* nie potrzebuję powiadomień o awarii (jak nie działa to nie działa, bank co najwyżej mógłby sprawniej podmieniać stronę logowania tak, żeby informawać że jest awaria i "pracują" + szacowany czas - powiadomienie o tym to głupota);
* średnio potrzebuję informację o planowanych pracach serwisowych - mam ich aktualności via RSS więc jak są planowane przerwy to wiem z kilkudniowym wyprzedzeniem -- to może jednak być przydatne dla osób, dla których "RSS" to taka sama abstrakcja jak podróż na Marsa;
* powiadomienia o zdarzeniach na koncie (i tutaj sugestia używania SMS jak mi push nie odpowiada) - tak, to jest przydatne że jakieś środki wpłynęły bądź przelew został zrealizowany -- do tego mogę od razu dostać powiadomienie; odpada konieczność logowania się co jakiś czas żeby sprawdzić stan realizacji i nie muszę posiłkować się konkretnym telefonem na którym koniecznie muszę używać błogosławionego systemu od google/apple.
09-03-2017 11:09
Ten temat ciągle odbiega na prawo i lewo. Trudno się w nim połapać.
Traktuj mój wpis jako ogólne zagadnienie związane z powiadomieniami na e-mail.
Przesyłanie potwierdzenia przelewów, wyciągów na maila mnie to akurat nie interesuje.
Informacja o przerwach w dostępie do systemu? Już prędzej.
Powiadomienia push sprawdzają się w ING bardzo dobrze. Zastrzeżeniem jest brak informacji o pobranej prowizji, ale może to się zmieni. Natomiast płatności kartami, szczególnie jak konto wspólne, sprawdza się doskonale. Dla mnie rozwiązanie najdogodniejsze.
Pomimo, że skrzynkę e-mail mam otwartą niemal cały czas.
09-03-2017 12:08
I kolejny "kwiatek", który mnie rozzłościł. Dostałem """OFERTĘ" super lokaty 3M - oczywiscie dopiero wtedy kiedy przelewałem środki na inne konto. Chciałbym obejrzeć tę lokatę, sprawdzić jej warunki - może skorzystać ( choć jest gorsza niż standardowa oferta z bezpośredniej konkurencji).
Przeszukałem cały ten koszmarny kolorowy nakółowany system - jakbym chciał wziąć kredyt, karte kredytową albo zmarnować swoje pieniądze w pseudo-inwestycjach to znajduję to w każdym możliwym miejscu tego śmiesznego systemu.
Gdzie jest jednak ta oferta lokaty???????????????? Pracownicy banku może coś zapropnują? Może nie zauważyłem jakiegoś miejsca w którym programista schował tę podobno przynaną mi ofertę?
09-03-2017 14:16
mcumberpl pisze:Ten temat ciągle odbiega na prawo i lewo. Trudno się w nim połapać.
Traktuj mój wpis jako ogólne zagadnienie związane z powiadomieniami na e-mail.
Przesyłanie potwierdzenia przelewów, wyciągów na maila mnie to akurat nie interesuje.
Informacja o przerwach w dostępie do systemu? Już prędzej.
Powiadomienia push sprawdzają się w ING bardzo dobrze. Zastrzeżeniem jest brak informacji o pobranej prowizji, ale może to się zmieni. Natomiast płatności kartami, szczególnie jak konto wspólne, sprawdza się doskonale. Dla mnie rozwiązanie najdogodniejsze.
Pomimo, że skrzynkę e-mail mam otwartą niemal cały czas.
Podziwiam za upór , naprawdę ... W przypadku zmasowanego ataku np Anonymous na serwery banku , ja mam je u siebie w skrzynce , bezpieczne , zarchiwizowane . Skoro wszystkie inne banki dają możliwość potwierdzenia e mailem to może COŚ w tym jest ? Nie mam smartfona , przebywam poza zasięgiem itp więc nic nie wiem , a maile powiadamiające sobie grzecznie czekają gotowe do odczytania przy okazji i zarchiwizowania . Taki mój back up , komu to przeszkadza i dlaczego ?
09-03-2017 14:53
@Konto usunięte
To fajnie, że u Ciebie się sprawdza i idealnie pasuje do Twojego workflow (i nie neguję, że u sporej części populacji będzie się sprawdzać), ale bądź łaskaw spojrzeć na to z innej perspektywy i wziąć pod uwagę też inne oczekiwania użytkownikow (i możliwości jakie daje e-mail)
GTW z ING zaraz Ci odpiszą, że StrasznaTajemnicaBankowa czy inne bzdury... rzecz jasna PDF może być zabezpieczony hasłem albo jak bankowi tak zależy, to użytkownik może sobie wygenerować klucz PGP i podać część publiczną bankowi i wtedy bank zaszyfruje wiadomość tym kluczem (tak, to rozwiązanie jest bardzo "nerdowskie" ). Jak widać rozwiazania są, logiczne argumenty są, ale... nie jesteśmy milenialsami, milenialsi uważają, że e-mail jest antyczny, milienialsi uważają, że na świecie istnieją tylko smartfony i abosolutnie tylko push trzeba używać bo jest świętością...
No i dalej możemy sobie tak rzucać grochem o ścianę w bardzo bezproduktywny sposób bo bank jest jak ta stereotypowa "baba" z odpowiedzią "nie bo nie", a mógłby byś wspaniałą Kobietą z którą chce się tworzyć partnerski związek, że tak sobie pozwolę na drobną paralelę
Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT
... 28-12-2024Mając ciemny motyw w telefonie Xiaomi, to wyskakuje ciemny motyw i w appce. A ja np. chciałabym mieć jasny w ING i nie mogę tej opcji znaleźć, także o.
27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |