16-12-2016 18:27
Chrome. Nie sprawdzałem w innych przeglądarkach.
17-12-2016 14:28
Sprawdź, czy błąd pojawi się też na innych przeglądarkach.
18-12-2016 12:50 | Edytowano: 18-12-2016 12:52
Nihil novi sub sole... Tak dla rozluźnienia.
Użytkownik konta ING: Ale ja nie mogę zrozumieć! Nie mogę zrozumieć, jak zachwyca, jeśli nie zachwyca.
Moderator ING: Jak to nie zachwyca Użytkownika konta ING, jeśli tysiąc razy tłumaczyłem Użytkownikowi konta ING, że go zachwyca.
Użytkownik konta ING: A mnie nie zachwyca.
Moderator ING: To prywatna sprawa Użytkownika konta ING. Jak widać, Użytkownik konta ING nie jest inteligentny. Innych zachwyca.
Użytkownik konta ING: Ale, słowo honoru, nikogo nie zachwyca. Jak może zachwycać, jeśli z banku robi się przedszkole. Korzystają tylko nieświadomi i dlatego, że zmuszają siłą...
Moderator ING: Ciszej na Boga! To dlatego, że niewielu jest ludzi kulturalnych i na wysokości... A to z ich udziałem było to wszystko tworzone. Dla Was! Dla Ludzi!
Użytkownik konta ING: Kiedy kulturalni także nie. Nikt. Nikt. W ogóle nikt.
Moderator ING: Użytkowniku konta ING, ja mam żonę i dziecko! Niech Użytkownik konta ING przynajmniej nad dzieckiem się ulituje! Użytkowniku konta ING, nie ulega kwestii, że Moje ING powinno nas zachwycać, a przecież Moje ING to świetny interfejs... Może Moje ING nie wzrusza Użytkownika konta ING, ale nie powie mi chyba Użytkownik konta ING, że nie przewierca mu duszy na wskroś ten bąbelek! Ta czcionka wielgachna! To rozrzucenie elementów po stronie! To jest przecież cudne!
Użytkownik konta ING: Nikogo nie przewierca. Nikogo to nic nie obchodzi, wszystkich irytuje. Nikt nie może tam wytrzymać dłużej niż 3 minuty. O Boże! Nie mogę...
Moderator ING: Użytkownik konta ING, to jest niedopuszczalne. Wielke Moje ING, będąc wielkim osiągnięciem ING, nie może nie zachwycać nas, a więc zachwyca.
Użytkownik konta ING: A ja nie mogę. I nikt nie może! O Boże!
19-12-2016 12:37
Czy już może wiadomo co się stanie ze starym systemem w 2017 roku? Będzie dalej działał czy bank go wyłączy? Są już jakieś decyzje?
19-12-2016 12:42
Fakt. Dobrze było by wiedzieć, bo robimy z końcem roku remanenty i to dobra okazja do ewentualnej zmiany banku.
19-12-2016 18:13
W kwestii dostępności ing online to bank był uprzejmy odpowiedzieć na 2 tygodnie przed końcem roku, że jeszcze nie wiadomo.
Chciałem dziś zadumac się nad stanem kont i zobaczyłem 5 razy powtórzona kwotę na rachunku firmowym (różne czcionki i kolory). Po przełączeniu na finanse prywatne widze najróżniejsze kwoty, przy czym niektóre są znowu powtórzone (4x dla odmiany) i co kilka sekund przeskakują (tzn chwilę widze 4x stan jednego konta by za chwilę 34x stan drugiego, i tak w kółko). Brakuje jescze tylko przycisków uciekających przed kursorem.
20-12-2016 09:13
@atmt poprzednia bankowość internetowa (ING BankOnLine) będzie jeszcze dostępna w I kwartale 2017.
20-12-2016 10:24
mtommi pisze:
MonikaC pisze:@mtommi Musielibyśmy przeanalizować Twój konkretny przypadek. Proszę, napisz do nas przez zakładkę Wiadomości w usłudze Moje ING lub zadzwoń 32 357 00 69.
Ależ oczywiście, że napisałem. Podziękowano. Doświadczenie podpowiada mi, że na tym się skończy.
Pani MonikoC,
Uprzejmie informuję, że nadal nie otrzymałem odpowiedzi na zgłoszony w zakładce Wiadomości w usłudze Moje ING problem.
21-12-2016 11:57
@mtommi Skontaktuj się z ami, proszę: 32 357 00 69. Sprawdzimy status Twojego zgłoszenia. Przez forum nie możemy tego zweryfikować.
21-12-2016 12:47
MarcinB pisze:@mtommi Skontaktuj się z ami, proszę: 32 357 00 69. Sprawdzimy status Twojego zgłoszenia. Przez forum nie możemy tego zweryfikować.
Jak się okazało pomimo, że napisałem wiadomość w Moje ING, zgłoszenia nie ma. W kontakcie z infolinią, pod wskazanym numerem dowiedziałem się, że nie wiadomo dlaczego wygenerowano dwie wiadomości i skierowano zapytanie do działu technicznego.
Co zatem chcą Państwo weryfikować?
U mnie pomogło zapisanie ww. numeru w książce.
25-11-2024Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |