Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

W związku z pojawieniem się kont firmowych mam pytanie: w jaki sposób mogę wyświetlić konta firmowe i osobiste na jednym arkuszu bez potrzeby przełączania się na konta firmowe bądź osobiste. Druga sprawa. Za każdym razem gdy wracam z kont firmowych na osobiste pojawia mi się informacja o nowości w systemie. Przeczytałem o nowościach już kilkakrotnie, a ta informacja nie przestaje się pojawiać.

Jeszcze w odpowiedzi na post powyżej. 15 lat temu po uruchomieniu ING Bank Online można było na pierwszy rzut oka sprawdzić stan konta. Kont. Wszystkich kont. Moje ING na pierwszy rzut oka pokazuje informacje chaotycznie - np powiela te same informacje w dwóch kolorowych kółkach i zaśmieca ekran informacjami o wydatkach, które, jeśli ktoś nie chce tracić czasu i ustawiać kategorii dla każdej płatności, pokazują kompletne bzdury.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 701 z 1 332 (5 996 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

I kolejne pytanie: jak spłacić kartę kredytową przypisaną do konta firmowego z osobistego rachunku oszczędnościowego. Do tej pory było to możliwe, teraz w opcji spłaty karty pojawiają się tylko rachunki firmowe. Błąd czy kolejne "ulepszenie"?
Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 702 z 1 332 (5 982 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

I kolejna sprawa. Dzisiaj przy płaceniu szybkim przelewem za zakupy internetowe po otwarciu strony banku tytuł przelewu był pusty i niemożliwy do edycji. Musiałem się wycofać i wykonać przelew tradycyjnie wklejając podane dane. Błagam, nie wycofujcie starego systemu.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 703 z 1 332 (5 927 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

atmt pisze:

W związku z pojawieniem się kont firmowych mam pytanie: w jaki sposób mogę wyświetlić konta firmowe i osobiste na jednym arkuszu bez potrzeby przełączania się na konta firmowe bądź osobiste. Druga sprawa. Za każdym razem gdy wracam z kont firmowych na osobiste pojawia mi się informacja o nowości w systemie. Przeczytałem o nowościach już kilkakrotnie, a ta informacja nie przestaje się pojawiać.

Jeszcze w odpowiedzi na post powyżej. 15 lat temu po uruchomieniu ING Bank Online można było na pierwszy rzut oka sprawdzić stan konta. Kont. Wszystkich kont. Moje ING na pierwszy rzut oka pokazuje informacje chaotycznie - np powiela te same informacje w dwóch kolorowych kółkach i zaśmieca ekran informacjami o wydatkach, które, jeśli ktoś nie chce tracić czasu i ustawiać kategorii dla każdej płatności, pokazują kompletne bzdury.


Finanse osobiste i firmowe zostały rozdzielone na dwie zakładki tak, aby był widoczny podział obrotów firmowych i transakcji prywatnych. Nie ma funkcji prezentującej wszystkie konta na jednym arkuszu.
Zarejestrowaliśmy zgłoszenie dotyczące pojawiającej się informacji o nowościach w systemie. Sprawdzimy to.
Jeżeli prezentacja graficzna źle sumuje salda Twoich kont to prosimy o zgłoszenie tego przez bankowość internetową (Wiadomości).

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
173
04-09-2015
Wiadomość 704 z 1 332 (5 904 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dziękuję za wyjaśnienie. Doprawdy genialne posunięcie z tymi kontami... To już na pewno nie będę korzystał z Mojego ING dopóki stary system działa.

Dzisiaj informacja o nowościach w systemie już się nie pojawia, być może po restarcie przeglądarki została dopiero odhaczona informacja, że wszystko zostało przeczytane niemniej jednak po pierwszym przeczytaniu powinno to już zniknąć.

Prezentacja graficzna sumuje wszystko dobrze, tylko jest nieczytelna i chaotyczna w porównaniu z obecną.

Czekam na wyjaśnienie dotyczące spłaty karty kredytowej. Czyżby "wisienka na torcie"???

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 705 z 1 332 (5 899 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


atmt pisze:

I kolejna sprawa. Dzisiaj przy płaceniu szybkim przelewem za zakupy internetowe po otwarciu strony banku tytuł przelewu był pusty i niemożliwy do edycji. Musiałem się wycofać i wykonać przelew tradycyjnie wklejając podane dane. Błagam, nie wycofujcie starego systemu.


W przelewach bezpośrednich nie można edytować danych. Tak samo było w poprzedniej wersji bankowości internetowej.

Jeżeli pojawia Ci się pusta strona to prosimy o kontakt z nami: 32 357 00 69. Podczas rozmowy będziemy mogli sprawdzić, co jest powodem.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
173
04-09-2015
Wiadomość 706 z 1 332 (5 897 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie pojawiła się pusta strona, tylko tytuł przelewu nie zawierał tekstu z numerem zamówienia. Pole było puste. Dzięki temu nie kupiłem tego co miałem kupić, dzisiaj mi powiedziano, że przelew robiony ręcznie tak jak to w końcu zrobiłem zostanie zwrócony ponieważ system nie zarejestrował wpłaty za zamówienie.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 707 z 1 332 (5 813 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Tak jak pisała moja koleżanka skontaktuj się z nami i sprawdzimy jak to wygląda po naszej stronie. Niestety przez forum nie mamy jak tego sprawdzić.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 708 z 1 332 (5 730 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


AgnieszkaBin pisze:

Finanse osobiste i firmowe zostały rozdzielone na dwie zakładki tak, aby był widoczny podział obrotów firmowych i transakcji prywatnych. Nie ma funkcji prezentującej wszystkie konta na jednym arkuszu.


Zapewne również dlatego, że wszystkie kółka nie byłyby w stanie zmieścić się na jednym ekranie, razem z nieprzydatnymi podsumowaniami i za dużymi czcionkami.

Brak pokazania wszystkich kont na jednym ekranie jest szczególnie cennym "ulepszeniem" dla wszystkich prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, jestem kolejnym, którego na tyle zdenerwowaliście, że tracę tu swój czas.

Dramat.

Tak jak napisał poprzednik, od zawsze można było mieć podsumowanie stanu finansów na jednej stronie. Teraz aby tak było, rozwiązanie pozostaje jedno - zlikwidować konto firmowe.

Naprawdę długo musieliście nad tym mysleć.

 

gryc
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
11
22-11-2016
Wiadomość 709 z 1 332 (5 709 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Konto usunięte sprawdziliśmy, mieliśmy chiwlowe problemy techniczne. Teraz zmiana kategorii działa prawidłowo. Przepraszamy za niedogodności.

 

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 710 z 1 332 (5 659 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Prowizja pośrednika hipotecznego

Dzień dobry, czy pośrednik kredytowy może dobrowolnie zrzec się prowizji przy składaniu wniosków kredytowych?

22-12-2024
Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Dobry wieczór,
Jaki format kodu PKD wpisać w rubryce "rodzaj działalności gospodarczej"? Próbowałam już wszystkiego i nic nie wyszukuje wysxukiwarka

20-12-2024
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz

...

20-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy