Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@somv zawsze możesz na chwilę obecną wybrać odnośnik Historia dostępny w szczegółach karty. Tam widać transakcje za wybrany okres w tym blokady.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 681 z 1 332 (17 565 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


mcumberpl pisze:

@somv zawsze możesz na chwilę obecną wybrać odnośnik Historia dostępny w szczegółach karty. Tam widać transakcje za wybrany okres w tym blokady.


I liczyć z kalkulatorem? Dzięki, zostanę przy starej wersji bankowości Emotikon: Mrugający

somv
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
3
25-11-2015
Wiadomość 682 z 1 332 (17 476 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Lampenty, narzekania, a tym czasem

 

Konsultanci Deloitte sprawdzili, jak instytucje z Europy Środkowej radzą sobie w środowisku elektronicznym. Konsultanci firmy założyli rachunki w 76 bankach, w tym 15 polskich. Sprawdzili ponad 350 funkcji bankowości internetowej i mobilnej. Pod względem gotowości na cyfrowe wyzwania na pierwszym miejscu znalazł się słowacki Tatra Banka, na drugim – polski ING Bank Śląski, a na trzecim – mBank.

 

za bankier.pl całosć artykułu tutaj.

Myślę, że Bank ING nie zmieni już obranej drogi i może być tylko lepiej. Trzymam kciuki.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 683 z 1 332 (17 201 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Wg konsultantów gotowość na cyfrowe wyzwania oznacza ilość dostępnych funkcji bo to badali, a więc to wyróżnienie absolutnie nie świadczy o tym, że system jest dobry, intuicyjny i przyjazny w obsłudze. A Moje ING takie nie jest, nie mówiąc już o wersji mobilnej, która jest tragiczna. Ja w swojej naiwności cały czas jednak liczę na to, że ktoś w banku pójdzie po rozum do głowy i w końcu umożliwi choć częściową personalizację systemu i wyłączenie zbędnych (dla mnie) funkcji i informacji zaśmiecających mi ekran. Ja za to trzymam kciuki.

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 684 z 1 332 (17 194 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Osobiście też byłbym za większą personalizacją oparta na widgetach (włącz/wyłącz). Pewne rzeczy mi nie odpowiadają, kilka brakuje, ale projekt się rozwija, można się stopniowo przyzwyczajać i w gruncie rzeczy nie wygląda to źle. Przeciwnie sam odkryłem dla siebie funkcje, które uważam za uproszczenie. Polecam więc odchodzić od przyzwyczajeń i otworzyć się na nowe. Z takim podejściem i Moje ING stanie się lepsze i przyjazne Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 685 z 1 332 (16 940 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ja się przyzwyczaiłem do nowego wyglądu nawet mi pasuje ale do wolnej aplikacji mobilnej nie mogę się przyzwyczaić to poprostu Masakra i nie mogę słuchać już tekstu typu pracujemy nad poprawą.Trwa do zdecydowanie za długo pomijając fakt że aplikacja mobilna powinna być szybka od samego początku
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 686 z 1 332 (16 935 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jeżeli nowy system zastąpi stary,to ja zastąpię stary bank ING nowym,który jest bardziej przyjazny dla użytkownika i w ten sposób wyjdziemy na remis. W walce o przekonanie klientów do nowego systemu bankowości internetowej jesteście tak niezłomni jak Microsoft ,aby przekonać użytkowników komputerów do przesiadki na Windows 10. A tymczasem wasz nowy system to totalna porażka.Użytkownicy krytykują, a Wy dalej idziecie w zaparte.

bogdan_dz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
02-11-2016
Wiadomość 687 z 1 332 (16 925 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Zgadzam się Windows 10 - zły system. Trzeba wziąźć pod uwagę skalę "krytyki".

Ci zadowoleni lub obojętni (na zasadzie co jest to jest i ok) z pewnością dominują wobec czego Bank stoi na stanowisku by projekt rozwijać.

I słusznie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 688 z 1 332 (16 922 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Na tym forum zadowolony jesteś chyba tylko Ty i moderatorzy, a i to nie jest pewne bo oni muszą pisać co im szef każe. Mobilne Moje ING dostaje baty w komentarzach, że aż żal. I nie jest to kwestia otwarcia się na nowe czy przyzwyczajenia, bo jeśli strona banku zaczyna wyglądać jak gra dla przedszkolaków to coś jest nie tak. Bank to przede wszystkim konta, karty, pieniądze i to pownno być na pierwszym planie, a nie kolorowe kółka i nic nie mówiące informacje ile wydałeś na dom czy samochód. Mimo to cały czas jest szansa na zrobienie całkiem przyjaznego systemu tylko trzeba posłuchać ludzi i wprowadzić pewne rzeczy w życie. Na razie stary system niech żyje jak najdłużej.

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 689 z 1 332 (16 734 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Czy jestem zadowolony? Wydaje mi się, żę zgłosiłem już wiele uwag do systemu. Ciągle mam wielkie zastrzeżenia do historii transakcji realizowanych kartami płatniczymi (debetowe). Historia pokazuje datę księgowania. To data kiedy bank dostaje "potwierdzenie" realizacji transakcji. Do tego momentu dana płatność jest pod datą "założenia blokady". I ta data powinna pozostać. Szukam jakieś transakcji, wiem, że robiłem ją trzeciego i nie znajduje jej. Bo jest pod datą piąty. Nie podoba mi się to od początku. Wg mnie system powinine informować o dwóch datach - operacji i księgowania.

Na temat wersji mobilnej dyskutujmy w innych wątkach.

Widzę w tym systemie potencjał. Bank wdraża go stopniowo. Droga jeszcze daleka. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 690 z 1 332 (16 720 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy