13-10-2016 07:47
@somv zawsze możesz na chwilę obecną wybrać odnośnik Historia dostępny w szczegółach karty. Tam widać transakcje za wybrany okres w tym blokady.
14-10-2016 19:59
mcumberpl pisze:@somv zawsze możesz na chwilę obecną wybrać odnośnik Historia dostępny w szczegółach karty. Tam widać transakcje za wybrany okres w tym blokady.
I liczyć z kalkulatorem? Dzięki, zostanę przy starej wersji bankowości
25-10-2016 14:03
Lampenty, narzekania, a tym czasem
Konsultanci Deloitte sprawdzili, jak instytucje z Europy Środkowej radzą sobie w środowisku elektronicznym. Konsultanci firmy założyli rachunki w 76 bankach, w tym 15 polskich. Sprawdzili ponad 350 funkcji bankowości internetowej i mobilnej. Pod względem gotowości na cyfrowe wyzwania na pierwszym miejscu znalazł się słowacki Tatra Banka, na drugim – polski ING Bank Śląski, a na trzecim – mBank.
za bankier.pl całosć artykułu tutaj.
Myślę, że Bank ING nie zmieni już obranej drogi i może być tylko lepiej. Trzymam kciuki.
25-10-2016 15:00
Wg konsultantów gotowość na cyfrowe wyzwania oznacza ilość dostępnych funkcji bo to badali, a więc to wyróżnienie absolutnie nie świadczy o tym, że system jest dobry, intuicyjny i przyjazny w obsłudze. A Moje ING takie nie jest, nie mówiąc już o wersji mobilnej, która jest tragiczna. Ja w swojej naiwności cały czas jednak liczę na to, że ktoś w banku pójdzie po rozum do głowy i w końcu umożliwi choć częściową personalizację systemu i wyłączenie zbędnych (dla mnie) funkcji i informacji zaśmiecających mi ekran. Ja za to trzymam kciuki.
02-11-2016 11:54
Osobiście też byłbym za większą personalizacją oparta na widgetach (włącz/wyłącz). Pewne rzeczy mi nie odpowiadają, kilka brakuje, ale projekt się rozwija, można się stopniowo przyzwyczajać i w gruncie rzeczy nie wygląda to źle. Przeciwnie sam odkryłem dla siebie funkcje, które uważam za uproszczenie. Polecam więc odchodzić od przyzwyczajeń i otworzyć się na nowe. Z takim podejściem i Moje ING stanie się lepsze i przyjazne
02-11-2016 12:03
02-11-2016 12:15
Jeżeli nowy system zastąpi stary,to ja zastąpię stary bank ING nowym,który jest bardziej przyjazny dla użytkownika i w ten sposób wyjdziemy na remis. W walce o przekonanie klientów do nowego systemu bankowości internetowej jesteście tak niezłomni jak Microsoft ,aby przekonać użytkowników komputerów do przesiadki na Windows 10. A tymczasem wasz nowy system to totalna porażka.Użytkownicy krytykują, a Wy dalej idziecie w zaparte.
02-11-2016 12:21
Zgadzam się Windows 10 - zły system. Trzeba wziąźć pod uwagę skalę "krytyki".
Ci zadowoleni lub obojętni (na zasadzie co jest to jest i ok) z pewnością dominują wobec czego Bank stoi na stanowisku by projekt rozwijać.
I słusznie.
04-11-2016 20:26
Na tym forum zadowolony jesteś chyba tylko Ty i moderatorzy, a i to nie jest pewne bo oni muszą pisać co im szef każe. Mobilne Moje ING dostaje baty w komentarzach, że aż żal. I nie jest to kwestia otwarcia się na nowe czy przyzwyczajenia, bo jeśli strona banku zaczyna wyglądać jak gra dla przedszkolaków to coś jest nie tak. Bank to przede wszystkim konta, karty, pieniądze i to pownno być na pierwszym planie, a nie kolorowe kółka i nic nie mówiące informacje ile wydałeś na dom czy samochód. Mimo to cały czas jest szansa na zrobienie całkiem przyjaznego systemu tylko trzeba posłuchać ludzi i wprowadzić pewne rzeczy w życie. Na razie stary system niech żyje jak najdłużej.
05-11-2016 06:45
Czy jestem zadowolony? Wydaje mi się, żę zgłosiłem już wiele uwag do systemu. Ciągle mam wielkie zastrzeżenia do historii transakcji realizowanych kartami płatniczymi (debetowe). Historia pokazuje datę księgowania. To data kiedy bank dostaje "potwierdzenie" realizacji transakcji. Do tego momentu dana płatność jest pod datą "założenia blokady". I ta data powinna pozostać. Szukam jakieś transakcji, wiem, że robiłem ją trzeciego i nie znajduje jej. Bo jest pod datą piąty. Nie podoba mi się to od początku. Wg mnie system powinine informować o dwóch datach - operacji i księgowania.
Na temat wersji mobilnej dyskutujmy w innych wątkach.
Widzę w tym systemie potencjał. Bank wdraża go stopniowo. Droga jeszcze daleka.
Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usłu
... 27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |