15-04-2016 08:08
Bank na kliencie zarabia, więc będzie wpychał na siłę masę niepotrzebnych rzeczy (namolna promocja kredytów) - to jak z marketami: żeby dojść do pieczywa musisz przejść cały sklep...
Tyle, że można odnieść wrażenie, że w ING pracują ludzie, którym wydaje się, że nawet jak zrobią niezamykalną reklamę oferty kredytowej na pierwszej stronie to ludzie będą zachwyceni...
15-04-2016 08:15
System jest tragiczny. Mam dwa konta. Firmowe i osobiste. Wcześniej miałem do nich dostęp jednocześnie. Teraz gdy loguje się na konto osobiste nie widzę pieniędzy z firmowego. Do firmowego nie mogę się zalogować danymi z osobistego. Jakaś paranoja. Na szczęście mogę korzystać jeszcze ze starej wersji systemu. Jak zniknie stara wersja to przenoszę się do Eurobanku. Mam tam drugie konto i wszystko jest jasne przejrzyste. Gratulujacje ING! Mieliście świetny przejrzysty system obsługi online i zapłaciliście komuś za zrobienie takich Paści.
15-04-2016 08:17
Ja lubię Moje ING. Pomimo błędów i też kręcenia nosem na pulipit startowy uważam, że jest dużo wygodniejszy w samej obsłudze.
15-04-2016 08:22
15-04-2016 09:11
@kordiann @Konto usunięte
Można takie rachunki ukryć - wtedy nie są brane pod uwagę przy generowaniu podsumowania konta, ale... wtedy w ogóle nie ma się do nich dostępu - kolejny idiotyzm, ale przynajmniej mamy duże kręcące się kule...
15-04-2016 18:06 | Edytowano: 15-04-2016 18:07
15-04-2016 18:59 | Edytowano: 15-04-2016 19:00
Keicam pisze:Czy ktokolwiek jest zadowolony i podoba sie mu Nowy system Moje ING? Dlaczego nawet klakierzy ING milcza.
Saldo po operacji - fajnie, ze zostalo dodane.
Niestety wiekszosc na minus, w dodatku Bank unika odpowiedzi na niektore niewygodne pytania, udziela lakonicznych odpowiedzi i stwarza pozory bycia zainteresowanym "wspoltworzeniem" systemu.
16-04-2016 12:14
obecnie Moje ING udostępniliśmy jedynie dla klientów indywidualnych. W późniejszym czasie udostępnimy system także dla rachunków firmowych. Dwie wersje systemu będą dostępne co najmniej do końca 2016 roku. Wynika to z faktu, że nadal stopniowo udostępniamy kolejne funkcjonalności. Poprzednią wersję wyłączymy, gdy będziemy mieć pewność, że nowa zawiera wszystkie niezbędne klientom opcje. Zachęcam również, do dzielenia się z nami swoimi uwagami. System powstał na podstawie opinii klientów i nadal chcemy go w ten sposób rozwijać.
16-04-2016 16:55
AgnieszkaKu pisze:obecnie Moje ING udostępniliśmy jedynie dla klientów indywidualnych. W późniejszym czasie udostępnimy system także dla rachunków firmowych. Dwie wersje systemu będą dostępne co najmniej do końca 2016 roku. Wynika to z faktu, że nadal stopniowo udostępniamy kolejne funkcjonalności. Poprzednią wersję wyłączymy, gdy będziemy mieć pewność, że nowa zawiera wszystkie niezbędne klientom opcje. Zachęcam również, do dzielenia się z nami swoimi uwagami. System powstał na podstawie opinii klientów i nadal chcemy go w ten sposób rozwijać.
A to dlaczego opinie klientów wypowiadających się na forum ING nie są brane pod uwagę ?
16-04-2016 17:52
@Keicam Na bieżąco przekazujemy Wasze opinie. Kolejne funkcje będą wdrażane etapami, w oparciu o zebrane sugestie i opinie.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |