Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Bank na kliencie zarabia, więc będzie wpychał na siłę masę niepotrzebnych rzeczy (namolna promocja kredytów) - to jak z marketami: żeby dojść do pieczywa musisz przejść cały sklep...

Tyle, że można odnieść wrażenie, że w ING pracują ludzie, którym wydaje się, że nawet jak zrobią niezamykalną reklamę oferty kredytowej na pierwszej stronie to ludzie będą zachwyceni...

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 321 z 1 332 (30 627 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

System jest tragiczny. Mam dwa konta. Firmowe i osobiste. Wcześniej miałem do nich dostęp jednocześnie. Teraz gdy loguje się na konto osobiste nie widzę pieniędzy z firmowego. Do firmowego nie mogę się zalogować danymi z osobistego. Jakaś paranoja. Na szczęście mogę korzystać jeszcze ze starej wersji systemu. Jak zniknie stara wersja to przenoszę się do Eurobanku. Mam tam drugie konto i wszystko jest jasne przejrzyste. Gratulujacje ING! Mieliście świetny przejrzysty system obsługi online i zapłaciliście komuś za zrobienie takich Paści.

kordiann
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
15-04-2016
Wiadomość 322 z 1 332 (30 625 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ja lubię Moje ING. Pomimo błędów i też kręcenia nosem na pulipit startowy uważam, że jest dużo wygodniejszy w samej obsłudze.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 323 z 1 332 (30 624 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@kordiann jestem pełnomocnikiem do innego konta. Historia transakcji itd. wszystko się miesza. Też mi się nie podoba możliwość filtrowania (chyba, że nie doszedłem do tego etapu).
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 324 z 1 332 (30 622 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@kordiann @Konto usunięte

Można takie rachunki ukryć - wtedy nie są brane pod uwagę przy generowaniu podsumowania konta, ale... wtedy w ogóle nie ma się do nich dostępu - kolejny idiotyzm, ale przynajmniej mamy duże kręcące się kule...

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 325 z 1 332 (30 606 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]
Ale jajaEmotikon: Szczęśliwy. ING nowy system dostaje becki jakich maloEmotikon: Szczęśliwy
Czemu Wasi szefowie tu nie zagladaja?Emotikon: Mrugający Przekazujecie im w ogole feedback klientow?Emotikon: Mrugający szczelny mur. A kolka sie kreca dalejEmotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 326 z 1 332 (30 515 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Keicam pisze:

Czy ktokolwiek jest zadowolony i podoba sie mu Nowy system Moje ING? Dlaczego nawet klakierzy ING milcza. 


 

Saldo po operacji - fajnie, ze zostalo dodane. 

 

Niestety wiekszosc na minus, w dodatku Bank unika odpowiedzi na niektore niewygodne pytania, udziela lakonicznych odpowiedzi i stwarza pozory bycia zainteresowanym "wspoltworzeniem" systemu.

Odpowiedz
0 Lajków
ellukes
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
45
25-11-2015
Wiadomość 327 z 1 332 (30 497 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

obecnie Moje ING udostępniliśmy jedynie dla klientów indywidualnych. W późniejszym czasie udostępnimy system także dla rachunków firmowych. Dwie wersje systemu będą dostępne co najmniej do końca 2016 roku. Wynika to z faktu, że nadal stopniowo udostępniamy kolejne funkcjonalności. Poprzednią wersję wyłączymy, gdy będziemy mieć pewność, że nowa zawiera wszystkie niezbędne klientom opcje. Zachęcam również, do dzielenia się z nami swoimi uwagami. System powstał na podstawie opinii klientów i nadal chcemy go w ten sposób rozwijać.

Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaKu
Były moderator
Były moderator icon
15
5
04-09-2015
Wiadomość 328 z 1 332 (30 445 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


AgnieszkaKu pisze:

obecnie Moje ING udostępniliśmy jedynie dla klientów indywidualnych. W późniejszym czasie udostępnimy system także dla rachunków firmowych. Dwie wersje systemu będą dostępne co najmniej do końca 2016 roku. Wynika to z faktu, że nadal stopniowo udostępniamy kolejne funkcjonalności. Poprzednią wersję wyłączymy, gdy będziemy mieć pewność, że nowa zawiera wszystkie niezbędne klientom opcje. Zachęcam również, do dzielenia się z nami swoimi uwagami. System powstał na podstawie opinii klientów i nadal chcemy go w ten sposób rozwijać.


A to dlaczego opinie klientów wypowiadających się na forum ING nie są brane pod uwagę ?

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 329 z 1 332 (30 406 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Keicam Na bieżąco przekazujemy Wasze opinie. Kolejne funkcje będą wdrażane etapami, w oparciu o zebrane sugestie i opinie.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
626
119
04-09-2015
Wiadomość 330 z 1 332 (30 403 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy