20-11-2017 12:18
oh yeah! znowu awaria!
czy ktos z banku może powiedzieć szczerze z ręką na sercu, że to całe "usprawenienie" faktycznie jst dobre? bank co tydzień ma "przerwy techniczne", prawie non stop się wykrzacza...
A na profilku fejsbukowym problem niskich ocen rozwiązano... usunieciem możliwości oceniania? bardzo gratuluję!
20-11-2017 12:41
Dobra wszyscy rzygają i dołują na to ienge a w tym wątku szczególnie bardzo.
Ale czy jest coś co bank robi dobrze? Same plusy spróbujmy wymienić - minusów juz dość znamy.
Albo inaczej czy są jakieś plusy nowej aplikacji czy wszystko jest do d...?:-)
20-11-2017 12:44
podaje ile środków zostanie na koncie po wpisaniu kwoty przy składaniu przelewu i podaje 'saldo po transakcji'.
wiecej grze...plusów nie pamiętam xD
20-11-2017 19:56
Ja tam plusów nie widzę. Korzystam bo muszę, starą wersję włączam już tylko żeby zoabczyć przejrzyste zestawienie wszystkich kont bo nowa tego nie umożliwia, resztę robię na nowej. I wszystko zajmuje dwa razy więcej czasu, klikania, przewijania. Saldo po operacji to miły dodatek, ale jakoś nigdy za tym nie tęskniłem, w sumie odejmować potrafię.
20-11-2017 20:29
21-11-2017 06:30
Niestety, zdaje się, że dzisiaj wyłączono możliwość przeglądania rachunków w starej dobrej wersji bankowości internetowej. To już przebrała się miarka. Od nowego roku rezygnuję z usług ING BŚ. Czyli likwiduję konta firmowe (duże obroty) i karty kredytowe. Przenoszę się do innego banku, w którym bankowośc internetowa spełnia warunki, jakie spełniała stara wersja w ING BŚ, czyli, przejrzystość, prostota, łatwość obsługi, intuicyjność, szybkość, bez bąbli, tabelaryczny układ poziomo-pionowy (najbardziej czytelna forma bankowości i nie tylko), itd. Dwóch moich znajomych, też przedsiębiorców, tak samo rezygnuje z usług ING BŚ, z tych samych powodów. Piszę ten list, bo miałem sentyment do ING BŚ, jako klient z ponad 20 letnim stażem. Ale cóż, ING BŚ sam mnie zmobilizował do zmian po przez ignorancję niezadowolonych klientów z nowej bankowości internetowej, którzy stanowią zdecydowaną większość.
21-11-2017 07:20
Faktycznie podglad już nie działa.
21-11-2017 09:23 | Edytowano: 21-11-2017 09:33
Szanowni Państwo.
Znacząca ilość klientów ING BŚ jest niezadowolona z nowej wersji bankowości internetowej, która jest nieczytelna, niefunkcjonalna, ciężka w użyciu, zużywa więcej zasobów sprzętowych, wolniej pracuje i jest przytłaczająca graficznie. Sztuka w architekturze polega na tworzeniu tak naprawdę form prostych, przejrzystych i estetycznych. Formy tworzone przez pseudo-architektów mogą nawet uchodzić za piękne, ale przytłaczają. Dopuszcza się improwizacje, ale dla wąskiego grona odbiorców. W bankowości internetowej nie ma miejsca na improwizację oraz przygniatającą ilość elementów i funkcjonalności, gdyż jest skierowana do różnorodnego klienta. Czyli, im większa różnorodność odbiorców, tym prostsza forma projektu. To jedna z podstawowych zasad architektury, która jest swoistą księgą, która powinna być przede wszystkim czytelna. Do tych zasad stosują się pozostałe banki. Wprowadzenie przez ING BŚ nowej wersji bankowości internetowej obniża konkurencyjność banku przynajmniej w tym zakresie i spowoduje zakończenie z nim współpracy wielu klientów.
Apelujmy o pozostawienie starej wersji bankowości internetowej i podpisujmy się pod petycją.
Najlepszym recenzentem i pomysłodawcą jest klient. I nie można o tym zapominać. Pozostawienie starej wersji bankowości internetowej będzie przede wszystkim wyrazem szacunku dla klienta. Ponadto wg opinii wielu internautów i w mediach, stara wersja bankowości internetowej ING BŚ uchodzi za najlepszą wśród banków w Polsce. Głównymi jej atutami są: prostota, przejrzystość, funkcjonalność, czytelność, brak niepotrzebnych funkcji, duża intuicyjność, ładne ikony i rysunki w przyzwoitej ilości, tabelaryczność (bardzo ważny element w edukacji, sprawozdawczości, prezentacjach). Mam nadzieję, że ING BŚ posłucha tej ogromnej rzeszy klientów i pozostawi poprzednią wersję ze względu na o wiele lepszą przejrzystość i prostotę. Pozostawienie starej wersji bankowości internetowej należy się zarówno nowym klientom i jak i klientom o wieloletnim stażu. Nowi klienci potrzebują prostoty obsługi. A klienci o dłuższym stażu mają pewien wkład w historię dobrego prosperowania ING BŚ. Tym samym zarówno jedni jak i drudzy zasługują na uwzględnienie ich potrzeb. Klienci podpisują się pod petycją "w sprawie pozostawienia starej wersji bankowości internetowej w ING Bank Śląski S.A" na pewnej popularnej stronie, której adresu nie mogę podać ze względu na ograniczenia regulaminowe. Wśród niezadowolonych klientów są osoby zajmujące się grafiką i architekturą.
Jeśli ze względów technologicznych pozostawienie starej wersji bankowości internetowej jest niemożliwe to należy przynajmniej pozostawić grafikę, układ i funkcjonalność starej wersji. Należy także umożliwić opcjonalność, gdyż nie każdy potrzebuje te wszystkie niezliczone nowe funkcje.
21-11-2017 11:28
Koleszko , dawno stwierdziłem że jesteś podstawionym przez bank figurantem ...
Załóżcie sobie z kumplami z ING wątek - jaki ten Bank Jest SUPER .
Ciekawe czy też będzie miał tyle stron co ten ??
21-11-2017 11:39
Powyższe było skierowane do @keicam , tylko się cytat nie wkleił .
Dzień dobry,
Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE).
Kwota ta nie jest widoczna w zak
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |