Odpowiedz

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

oh yeah! znowu awaria!

 

czy ktos z banku może powiedzieć szczerze z ręką na sercu, że to całe "usprawenienie" faktycznie jst dobre? bank co tydzień ma "przerwy techniczne", prawie non stop się wykrzacza...

 

A na profilku fejsbukowym problem niskich ocen rozwiązano... usunieciem możliwości oceniania? bardzo gratuluję!

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1241 z 1 332 (17 429 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dobra wszyscy rzygają i dołują na to ienge a w tym wątku szczególnie bardzoEmotikon: Szczęśliwy.

Ale czy jest coś co bank robi dobrze? Same plusy spróbujmy wymienić - minusów juz dość znamy.

Albo inaczej czy są jakieś plusy nowej aplikacji czy wszystko jest do d...?:-)

Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 1242 z 1 332 (17 405 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

podaje ile środków zostanie na koncie po wpisaniu kwoty przy składaniu przelewu i podaje 'saldo po transakcji'.

 

wiecej grze...plusów nie pamiętam xD

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1243 z 1 332 (17 399 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ja tam plusów nie widzę. Korzystam bo muszę, starą wersję włączam już tylko żeby zoabczyć przejrzyste zestawienie wszystkich kont bo nowa tego nie umożliwia, resztę robię na nowej. I wszystko zajmuje dwa razy więcej czasu, klikania, przewijania. Saldo po operacji to miły dodatek, ale jakoś nigdy za tym nie tęskniłem, w sumie odejmować potrafię.

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 1244 z 1 332 (17 319 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ja zauważyłem jeszcze jeden plus - zacząłem się rozglądać za innymi ofertami banków. Teraz ING służy mi tylko do płatności w US i ZUS, ale już jestem pewien że i to trzeba zakończyć.
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1245 z 1 332 (17 307 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Niestety, zdaje się, że dzisiaj wyłączono możliwość przeglądania rachunków w starej dobrej wersji bankowości internetowej. To już przebrała się miarka. Od nowego roku rezygnuję z usług ING BŚ. Czyli likwiduję konta firmowe (duże obroty) i karty kredytowe. Przenoszę się  do innego banku, w którym bankowośc internetowa spełnia warunki, jakie spełniała stara wersja w ING BŚ, czyli, przejrzystość, prostota, łatwość obsługi, intuicyjność, szybkość, bez bąbli, tabelaryczny układ poziomo-pionowy (najbardziej czytelna forma bankowości i nie tylko), itd. Dwóch moich znajomych, też przedsiębiorców, tak samo rezygnuje z usług ING BŚ, z tych samych powodów. Piszę ten list, bo miałem sentyment do ING BŚ, jako klient z ponad 20 letnim stażem. Ale cóż, ING BŚ sam mnie zmobilizował do zmian po przez ignorancję niezadowolonych klientów z nowej bankowości internetowej, którzy stanowią zdecydowaną większość.

grzbs
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
14
15-08-2017
Wiadomość 1246 z 1 332 (17 274 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Faktycznie podglad już nie działa.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1247 z 1 332 (17 249 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Szanowni Państwo.

Znacząca ilość klientów ING BŚ jest niezadowolona z nowej wersji bankowości internetowej, która jest nieczytelna, niefunkcjonalna, ciężka w użyciu, zużywa więcej zasobów sprzętowych, wolniej pracuje i jest przytłaczająca graficznie. Sztuka w architekturze polega na tworzeniu tak naprawdę form prostych, przejrzystych i estetycznych. Formy tworzone przez pseudo-architektów mogą nawet uchodzić za piękne, ale przytłaczają. Dopuszcza się improwizacje, ale dla wąskiego grona odbiorców. W bankowości internetowej nie ma miejsca na improwizację oraz przygniatającą ilość elementów i funkcjonalności, gdyż jest skierowana do różnorodnego klienta. Czyli, im większa różnorodność odbiorców, tym prostsza forma projektu. To jedna z podstawowych zasad architektury, która jest swoistą księgą, która powinna być przede wszystkim czytelna. Do tych zasad stosują się pozostałe banki. Wprowadzenie przez ING BŚ nowej wersji bankowości internetowej obniża konkurencyjność banku przynajmniej w tym zakresie i spowoduje zakończenie z nim współpracy wielu klientów.

Apelujmy o pozostawienie starej wersji bankowości internetowej i podpisujmy się pod petycją.

Najlepszym recenzentem i pomysłodawcą jest klient. I nie można o tym zapominać. Pozostawienie starej wersji bankowości internetowej będzie przede wszystkim wyrazem szacunku dla klienta. Ponadto wg opinii wielu internautów i w mediach, stara wersja bankowości internetowej ING BŚ uchodzi za najlepszą wśród banków w Polsce. Głównymi jej atutami są: prostota, przejrzystość, funkcjonalność, czytelność, brak niepotrzebnych funkcji, duża intuicyjność, ładne ikony i rysunki w przyzwoitej ilości, tabelaryczność (bardzo ważny element w edukacji, sprawozdawczości, prezentacjach). Mam nadzieję, że ING BŚ posłucha tej ogromnej rzeszy klientów i pozostawi poprzednią wersję ze względu na o wiele lepszą przejrzystość i prostotę. Pozostawienie starej wersji bankowości internetowej należy się zarówno nowym klientom i jak i klientom o wieloletnim stażu. Nowi klienci potrzebują prostoty obsługi. A klienci o dłuższym stażu mają pewien wkład w historię dobrego prosperowania ING BŚ. Tym samym zarówno jedni jak i drudzy zasługują na uwzględnienie ich potrzeb. Klienci podpisują się pod petycją "w sprawie pozostawienia starej wersji bankowości internetowej w ING Bank Śląski S.A" na pewnej popularnej stronie, której adresu nie mogę podać ze względu na ograniczenia regulaminowe. Wśród niezadowolonych klientów są osoby zajmujące się grafiką i architekturą.

 

Jeśli ze względów technologicznych pozostawienie starej wersji bankowości internetowej jest niemożliwe to należy przynajmniej pozostawić grafikę, układ i funkcjonalność starej wersji. Należy także umożliwić opcjonalność, gdyż nie każdy potrzebuje te wszystkie niezliczone nowe funkcje.

grzbs
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
14
15-08-2017
Wiadomość 1248 z 1 332 (17 210 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Koleszko , dawno stwierdziłem że jesteś podstawionym przez bank figurantem ...
Załóżcie sobie z kumplami z ING wątek - jaki ten Bank Jest SUPER .
Ciekawe czy też będzie miał tyle stron co ten ??

august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 1249 z 1 332 (17 157 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Powyższe było skierowane do @keicam  , tylko się cytat nie wkleił .

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 1250 z 1 332 (17 147 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

Wszystko składaliśmy sami z doradcą ING.

10-12-2024
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

A robiliście samodzielnie czy z pośrednikiem? Ja w tamtym banku gdzie dostałam odmowę robiłam sama, potem dostałam kontakt do pośrednika. Sprzedawca mieszkania jest przeciwko pośrednikom i sam nie sko

...

10-12-2024
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

Gratulacje! My czekamy równo tydzień. Wczoraj dostałam powiadomienie z BIK, jesteśmy na 2/6. Złożyliśmy komplet dokumentów wraz z operatem.

10-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy